14 Şubat 2016 Pazar

Patrick Hamamda





Günlerden sevgililer günü, 14 şubat, 2016. Bu demek oluyor ki bu sene de sevgililer gününe sevgilisiz gireceğim. Oysa rüyamda sevgililer gününde bana Rolex alan bir sevgilim vardı. Zenciden saat alanım bile yok. Olsun, eminim olacak. Yavaş yavaş. Eminim.

Hastayım, İstanbul'dayım, mutsuzum, havalar kötü ve evet yine sevgilim yok.

Sevgililer gününe sevgilisiz girmeye alışığım da en azından arkadaşlarımla buluşurdum. Falan. Ama bu sene her ikisi de olmadı. Evde de canım çok sıkıldı. Soğuk algınlığım var ve terleyerek bunu atmam gerekiyordu. Saunaya gitsem ne güzel olur diye düşünürken aklıma hamam fikri geldi. İnternetten "gay friendly" hamamlara baktım. Yakınlarda bir yerdekini gözüme kestirip arayıp fiyat sordum. Biraz pahalı gelse de evde kös kös oturacağıma gideyim diye düşündüm.

Önden evde bir duş alıp çıktım. Otobüs, sonrasında biraz yürüyerek hamamı bulmaya çalıştım.  Benim için İstanbul'un en güzel semtlerinden birindeydi. (Beyoğlu ya da Çemberlitaş civarında değil bu hamam) Hem biraz o güzel semtin tadını çıkarır, hem de terleyerek şu lanet hastalıktan kurtulurum umuduyla geldim hamamın önüne. Hayalimdeki hamam girişi bu değil. Olayı sindirmek için içeriye girmeden bi sigara yaktım. Ve girdim.


Beyoğlu vb bi yerde olmadığından sakin, çok kişi yoktur diye bekliyordum. Ama ne göreyim girdiğim gibi ortalık pazar yeri gibi. Duyan gelmiş, bi ben en sona kalmışım sanki. Anlamsız anlamsız bakındım etrafa. Bi görevli çocuk gördüm, "Ben hamama gelmiştim ama..." dedim. Otur abi şuraya odalar birazdan boşalır dedi. Anlamadım. E ilk hamam deneyimim, adabı, jargonu nerden bileyim.

Bekledikçe bekledim, giren çıkan insanları kestim. Ve karar verdim ki burası Tekyön'dekiler burada takılıyor. Aynı tipler. Ama ortalıkta dolanan götü başı ayrı oynayan çocuklar yok. Tırstım biraz. Hoş turistler falan da var. Hemen oradan çıkmakla kalmak arasında kararsız kalıp anın tadını çıkarmaya karar verdim. Çocuk gelip abi gel benimle dedi. Odaya götürdü beni peştamalı verdi. Soyundum, peştamalı taktım belime çıktım odadan. Gözlerim o çocuğu aradı, buldum. Ben ilk kez geliyorum, hamam nerde falan filan sordum. Gösterdi allah razı olsun. Cahilliğimden ölebilirdim.

Evden duş alıp çıktım ama saunada duş almadan girmeyin yazıyor diye göstermelik bi duş alıp daldı saunaya. Biraz ısınmaya başladım ortama, e tabii ortam da sıcak. Ortamı kestikten sonra çıkıp sounadan hamam bölümüne girdim. Gözlüğüm takılı değil, anlayamadım baştan neler oluyor. Açık açık sex yapıyolar mıydı mesela? Bunu merak ediyordum. Yoksa kesişmelerle mi idare ediyolardı? Beni neler bekliyordu?

Devamını yazmak isterdim ama yazı çok uzun olacağı için burada kesiyorum. Hem yazmak için bahanem olmuş olur :)

Sevgililer günüz kutlu olsun.
Sizi seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.