18 Şubat 2016 Perşembe

Patrick Hamamda - II



Hamam bölüme girdiğim anda zaten gözüm hiç bir şey görmedi. O buhardan ortama zor alıştım. Ortama baktım pek kalabalık değildi. Bi kaç kişi sağda solda yıkanıyordu. karşıda bir kapı daha vardı ordan da girdim orası da aynıydı. biraz daha kalabalıktı. Nerdeyse çeşmelerin hepsu tutulmuş, göbek taşının üstünde bi kaç kişi oturuyordu.

Boş bir çeşme bulup oturdum. Evet, 21 yaşında olsam da yine ortamın en küçüğü olmayı başardım. Çeşmeyi açtım o hazneyi doldurdum. Suyu dökmeye başladım. Hamam tası haznenin üzerinde yükselmeye başladı. Evreka, evreka! Arşimet haklıydı.

Su dökündüm, ortama biraz daha alışmaya çalışıp çevremi izlemeye başladım. 1 turist couple geldi. İkisi de birbirinden tatlıydı. Kese yaptırmak için sıra bekliyorlardı. Saçma biri gelip önümde durup beni izliyordu. İri kıyım 2 kişi bi köşede sevişmeye başlamışlardı ki görevlilerden biri gelip uyardı. Ama ortamda rahatsız olan kimse yoktu. Sevişenlerden biri ortamdan uzaklaşınca diğeri oynaşacak birilerine baktı.

Sabit bir ortam yoktu. İnsanlar çıkıp çıkıp geliyordu. Kalabalık bir ortamdı. Biraz daha ortamın ve suyun tadını çıkardım. Canım sıkıldı, saunaya girdim. Sonra tekrar hamam, tekrar sauna, sigara arası falan bikaç kere böyle döngü yaptım.

En son tekrardan hamama girdim. Girdiğim bölümde kimse yoktu baştan. Sonra ben yıkanmayaa başlyınca bir baktım ki etrafım dolmuş beni izleyen binlerce amca var. Kimisi dikmiş gözü bana bakıyor yiyecekmiş gibi, kimisi eli sikinde oynuyor falan. açıkçası rahatsız oldum. Kimseye bakmadım. Kendi halimde takılıyordum ki yaş ortalamasını benim kadar düşürmese de düşüren genç sayılabilecek biri geldi.

Kaş gözle işaret yaptı bana. Ben bu akbabaların arasından kurtulmak için tek kaçış yolum onu gördüm. Madem böyle bi yere geldik,birşeyler olacaksa da olsundu. Odaya geçip işimizi hallettikten sonra temizlenmek için tekrar aşağıya indim.

Yine içeri girdiğimde kimse yoktu fakat. Kaş göz arasında akbabalar üşüştü etrafıma. Eve zaten burda çok vakit geçirmiştim artık çıkma vaktim gelmişti. Temizlendikten sonra tekrar saunaya girdim. Bi adam geldi "Rahatsız etmezsem yanına oturabilir miyim?" dedi. Sorun yok, deyip buyur ettim.

Biraz sohbet ettik. İçerdekilerin bana nasıl baktığını falan söyledi.İlk defa geldiğimi ve gözlüğüm olmadığı için çok net seçemediğimi söyledim. O da iyi ki gözlüğün yok yoksa miden bulanırdı dedi. Elimi istedi verdim, rahat değilsin deyip biraz masaj yaptı. Evet bu ilgi  hoşuma gitmişti ama rahatsız da oluyordum. Anın tadını çıkartmaya çalışıyodum.

Çok sıkıldığımı ve gideceğimi söyledim. Üzüldü. Umrumda değil. Duş alıp kendime geldikten sonra odaya çıkıp kurulanığ giyindim ve eve döndüm.

Açıkçası eve döndükten sonra farkettim ki eğlenmişim. Evet tekrar buraya giderim ama haftasonu değil hafta içi bir günü tercih edeceğim bir dahakine.

Hamam deneyimi olanlar nereyi önerir acaba? Var mı güzel, rahat bir yer. Şu çok bilindik Cihangir Sauna, Firuzağa Hamam'ı dışında daha alternatif, güzel insanların takıldığı yerlerden.

5 yorum:

  1. Ben küçükken gitmiştim böyle değildi hiç. Senin anlattığım; başka amaçlar için oraya giden insanların olduğu. Gerçekten garip. İlginç buldum.

    YanıtlaSil
  2. vay vay , bizim delikanlı büyümüş de neler yapıyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 oldum artık, büyüdüm tabii :)

      ya sen nerelerdesin? kimlere kimlere sordum seni de haber alamadım senden. bana bi mail atarsan sevinirim :)

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.