11 Kasım 2015 Çarşamba

Bulutlar Güzel



Yorgunum yine her zamanki gibi. Okul başladı, proje başladı. Ben yorgunluğuma yorgunluk ekliyorum. Ama çok da şikayetçi değilim bu durumdan. Seviyorum meşgul  olmayı.



Hava tam kıvamında gidiyor. Ne üşütüyor ne terletiyor.

Bir de sizden hoşlanan birisi varsa, sizi şımartıyorsa her şey daha bi güzel. "Bu yaz hiç denize girmedim." dediğinizde "Şimdi deniz tam kıvamındadır, hadi Çeşme'ye gidiyoruz!" diyorsa onu sevmek gerek dimi?

Değer vermek, vaktinden çalmamak, o vakti eğlenceli hala getirmek gerekiyor. Seviliniz, seviniz. Şımartılmayı sevdiğimiz gibi şımartmalıyız da.

Öpmeli, sevişmeli.

Daha çok sohbet etmeliyiz.Kötü dünyada iyi insanlara denk gelmeliyiz.

Bulutlara bakarken sigaradan daha derin bir nefes almalıyız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.