8 Şubat 2015 Pazar

Bir şubat akşamı aşık oldun mu hiç?

Evet, ben yine aşık oldum. Benden 10 yaş büyük birine. Aslımda tam olmadım ama hoşlanma aşamasını geçtim, en azından. Önümüzdeki buluşmalara göre leveller atlayıp sevgilimi tutup Milano'ya yerleşmeyi planlıyorum.

Kendisi zengin bir Nişantaşı bey efendisi olmakla birlikte, artiz cenazelerinin aranan yüzü. Ben bu zenginleri aramıyorum, yanlış anlaşılmasın. Sadece evrene yolladığım "zengin koca" mesajlarının feedback'leri diyebiliriz. Allah'ım dualarımı duyuyor!

Geçenler bir barda karşılaştık, öncesinde facebook'ta konuşmuşluğumuz vardı ama yüz yüze ilk defa görmüştük birbirimizi. Biraz konuştuk zaten ikimiz de sarhoştuk. Ertesi günü whatsapptan devam ettik konuşmaya "geçen gece sarhoştum, pek konuşamadık yemeğe çıkalım mı?" dedi, ben de olur dedim. Çok güzel bir burgerciye gittik. Sonra başka yere birer drink almaya gittik falan derken tahminimce min 200 liralık bir hesap ödedi. Ödemesini ben istemedim. "ben davet ettim seni diyince" bir daha da elimi cebime atmadım.

Sohbeti güzel, en önemli özelliği de boş bir insan olmaması. Ben yine birinin statüsüne mi aşık oluyorum, yoksa kendisine mj karar veremedim ama yapacağı en küçük birşeyle de ona kör kûtük sarhoş olmak için hazırım.

Sevgililer gününde bir tatlılık bekliyorum açıkçası. Durumlar böyle. Her sabah uyandığımda onu düşünüyorum, sabah ereksiyonundan mıdır bilemiyorum.

XOXO, #aşıkolmakiçinyanıptutuşanPatrick!

2 yorum:

  1. 14 Şubat için her ihtimale hazır ol.

    Bir de ne olursa olsun bu adamla ilişkini sürdür, yani çok muhteşem birisi Anladığım kadarıyla

    YanıtlaSil
  2. hımm hadi hayırlısı bakalım ;)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.