18 Ocak 2015 Pazar

Saat 3'te O Sokakta

Baktım boş sokağa,
Gülme tuttu birden,
Ardından hüzün.
İlk bulustuğumuz sokakta ayrılmıştık.
Saat 3.
Sokakta sadece ben varım,
3 sokak lambası,
10 apartman,
Balkonları saymaya üşendim.
Ağzımdan çıkan dumanla havayı ısıtıyorum,
Eğer buradan geçersen üşüme diye.

Özledim biraz seni,
Hadi yeniden buluşalım bu sokakta.
Yeniden gülümseyelim,
Yeniden sarılalım,
Yeniden seveyim seni.
Vakti geldiğinde yeniden ayrılalım bu sokakta,
Biraz ürkekçe,
Kedi gibi,
Kendimiz gibi.

2 yorum:

  1. Aklıma Mirkelam'ın en sevdiğim şarkılarından biri geldi... Sana yazılmış gibi... 3. Sokak!

    http://www.youtube.com/watch?v=ydrDNjApcr4

    YanıtlaSil
  2. bazen böyle olmalı hayat, istediğin zaman istediğin şeyleri tekrardan yaşayabilmelisin ve kimse senden neden ve niçin gibi hesaplar sormamalı.. destekliyorum sizi, hadi bir daha yaşayın o ilk heyecanları filan..

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.