12 Haziran 2014 Perşembe

Nasılsınız?

İyisinizdir siz. Kötü olmanız için bir neden yok. Ya da iyi olmayı bilmiyorsunuzdur.

Ben mi?
İyiyim ya. Kötü değilim. İzmir'e alıştım ve gidiyorum. Üzülmüyorum. İzmir'de gençliğimi geçirmek istemiyorum. Yaz geldi, havalar sıcak; İzmir ise leş gibi.

Soktuğumun sınavları bi bitemedi. Daha 5 sınavım var. Haftaya bugün İstanbul'a yola çıkıyorum.

Üzülüyorum, özlüyorum. İstanbul'u nasıl özlediğimi anlatmama gerek yok dimi? Özledim be hacı, deli gibi. Çocuğum olsa bu kadar özlemedim. A bi de kedim vardı sahi. Noldu acaba ona? Haberim yok. Düşünün artık kedimin varlığını unutacak kadar yoğunum. Buraya yazamayacak kadar da.

Yazacak bir şeyler yok mu? Var. Mesela geçen gün ilk grup seximi yaptım, ama yazmam. O günler eskide kaldı.

Neyse ben biraz daha finallere çalışayım. İstanbul'da görüşmek üzere.

XOXO
İzmir'de ruhunu teslim eden Kızılsakal

3 yorum:

  1. inanmıyorum!!!!!!!!!!!!!
    Nasıl olsa İstanbul'da elime düşeceksin, elbet alırım detayları senden :D öpüyorum seni kocaman aşkısı :* :*

    YanıtlaSil
  2. gülüm benim :( bilirim bölüm zorlayıcıdır. Hepsinin abv. Ay çok sinirliyim var ya neler neler geldi başıma bu dönem :(

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.