26 Aralık 2013 Perşembe

Yaşlandım, çok yaşlandım.

President by IAMX on Grooveshark

 Okul beni çok yoruyor. Düz çizgi çizmeye çalışmayı, kartonlarla saçmalamak falan sıkıcıydı ama en sıkıcı iş final projesiymiş.

Bi an çok korktum. Çünkü benim yılbaşında İstanbul'a gitme gibi planlarım vardı. Hocalar da jüriyi 2 ocağa koyunca benim göt tutuştu, gidemiyorum triplerine girdim. Hatta annemlere falan haber verdim ben gelemiyorum diye. Çok üzülmüştüm. Tabii sonra sevgili grup arkadaşlarımla hemen olaya adapte olup okulda geçen gecelerimiz sonucunda projenin büyük bir kısmını bitirdik. Birinin boyamaları haricinde her şeyimiz bitmiş durumda.

Ve ben yarın akşam İstanbul'a gidiyorum.

Şunu söylemek istiyorum Şehir ve Bölge Planlama okumak istiyorsanız bir kere daha düşünüp çevrenizi uyarınız. Bu bölümde yatmaya yer yokmuş.

Size biraz kritiklerimden bahsedeyim.

Haftada 3 gün hocalar yaptıklarımı kritik veriyor, şunu bunu düzeltin diyorlar. Kritiğin birinde bi hoca yokken diğerleri yaptıklarını beğenip, yaptığımız şeyi devam ettirmemizi isteyebilirken, ertesi kritik gelen diğer hoca ile "bu çok saçma olmuş, bunun bu sınıftan çıkmış olması çok korkunç" diye biliyor. Hatta hocalarımızdan biri, bölüm başkanın çok beğendiği fikri bile beğenmeye bilir. Ve bu çok göt bi durum 100x70 kağıtlara çalışıp bunları en baştan defalarca yapmak beni çok yıprattı.

Sikerim böyle işi aaaaa!
Neyse beni bi yılbaşı planınıza davet edebilirsiniz, çekinmeyin.

Ha, bu arada kedim eve dönmüş, çok özledim pezevengi.


7 yorum:

  1. Valla seni yılbaşı planıma davet edemem. Çünkü öyle bir planım yok aslında var da yok gibi :D Ama eğer istersen yepyeni bir yılbaşı planı yapabiliriz ya da o var olma ihtimali olana gelebilirsin :D

    YanıtlaSil
  2. peki beni yılbaşında dershanenin yatılı programında it gibi ders çalılacak olmama ne demeli ben napıyım :( bi yılbaşım bilem yok :(

    YanıtlaSil
  3. Yılbaşı mı? O da ne? Yeniyor muymuş? O.o

    YanıtlaSil
  4. Çok bunalmışsın be patrcik ciğim:)umarım bunalımın tez zamanda geçer,bu arada kedinin dönmesine sevindim...:)

    YanıtlaSil
  5. Bense yılbaşında millet kudurup olay çıkarmasın diye devriye atıyor olucam :/ mutlu yıllar paşam

    YanıtlaSil
  6. hangi bölümde yatmaya yer var ki?

    YanıtlaSil
  7. Çalışmak iyidiiiirrrr. Yeryüzünde yatarak verim elde eden tek canlı tavuktur. Önce giremedim diye kafamızı miktin şimdi de g.tün yemiyo he mi? Kas oolum accuk. 30 yaşına kadar da eşek gibi çalış, 30'undan sonra ağustos böceği gibi yaşa. Merak etme yaşlanınca da taliplerin oluyo:DDD Bknz: şekil 1 -a. Operadakişekil1-a

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.