3 Aralık 2013 Salı

ARALIK

Despair by Yeah Yeah Yeahs on Grooveshark

Yazamıyorum şuraya iki satır bişeyler. Günlerdir yazıp sildiklerimi toplasak dizüstü edebiyatın saçma kitaplarından daha güzel bir kitap ortaya çıkardı. Satmazdı belki ama daha güzel olacağı kesindi. Dediğim gibi yazamıyorum, bundan şikayet etmeyi de sevmiyorum ama yapacak birşey yok.

E nasılsınız iyi misiniz?

Ben iyiyim valla. En son eski sevgilim boynuzlamıştı ya beni onu çabuk atlattım. Hatta atlattım diyerek yalan söylemiyim, bunalıma bile girmedim ki atlatıyım. Üniversite hayatı insanı değiştiriyomuş, doya doya bi aşk acısı yaşayamadım ödev yetiştirmekten.

Gel gelelim yeni mi yeni bi sevgilim var. Bi 10 gün falan oluyor. Mutluyuz, huzurluyuz. Tabii ki arkadaşları olmasa. O'nun İzmir'de ikinci senesi ve arkadaş çevresi geniş, bu yüzden ne zaman buluşsak genelde arkadaşları da oluyor yanımızda. Atarımı yaptım, "Ben  seninle buluşmak istiyorum, onlarla değil!" diye. Son iki buluşmada yalnızız. Bi de şu telefonla bağını koparsam çok güzel olacak. Buluşunca arkadaşlarıyla mesajlaşıyor. Yapma aşkım, yapma! Bak ben yanındayım, onlarla sonra mesajlaş, dimi aşkım?

Ve kedim evden kaçmış. Annemin dediğine göre pompaya gitmiş. Çiftleşesi gelmiş. Uçkurunun peşine düşen kedim varmış benim. ABAZA! :(( Tülay, geri dön! Çok üzülüyorum. Geri döndüğünün haberini bekliyorum her sabah ama 1 haftayı geçti hala ses seda yok. Naptık sana be kedi! Dön işte geri! Zaten en çok seni özlüyodum, niye gittin ırıspı!

Onun dışında vizelerim bok gibi geçti, önümüzdeki finallere bakıcaz artık ;)) Ve ben İzmir'den acayip sıkıldım. İstanbul'un havasını, suyunu, yatağımı, tuvaletimi özledim. Hem de çok özledim. Neyse ki yılbaşında İstanbul'dayım.  İstanbul'a gitmeme son 24! Belki haftasonu babam İzmir'e gelebilirmiş. Gelsin, gelsin, alışveriş yaptırırım.

Öyle işte be blog. Daha resim ödevim var. Evet resim. Guaj boya falan. Bildin mi? Renk karıştırarak tonlama falan. Tanıdık gelmiştir.

Geçende uygulamam panoya asıldı. İlk okulda güzel yazı dersinde hiç bi yazım panoya asılmamıştı ama tasarım dersindeki soyutlamam asıldı. Hem de 100 üzerinden 110 aldım. Ya sonra da 2 sıfır ve 65ler falan işte.

İSTANBUL'U ÇOK ÖZLEDİM. BEKLE BENİ İSTANBUL, SENİ YENİCEM!

4 yorum:

  1. "Tülay, geri dön!"

    ahahhssşlgjdlkghzkşsdkllv :D inş cnm ya döner .s yazını okuyunca biraz güldüm, moral de buldum :) oh. Ayrıca ödev olarak inşallah bir daha sıfır almazsın. Yani alacaksan bile bir 10 al ki eğer çan varsa onu düşür bari!

    YanıtlaSil
  2. Guajj deme kalbime bi ağrı saplanıyo..:)) ayy keşke yüzyüze görüşsek de sana guaj boyayla ilgili anılarımı anlatsam ve kafanı şişirsem..:/ =))

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.