26 Ekim 2013 Cumartesi

Aşk hiç biter mi? Bitti işte.

Bi aşk daha bitti. Bende bitmişti. O'nda hiç başlamamış da olabilir. Bilmiyorum.

Perşembe akşamı arkadaşımla buluşmak için yurttan çıktım. O sırada bi arkadaşım "Patrick?" yazmış, kim bilir ne saçmalayacak diye önemsemek istemedim. "Efendim?" dedim.

- Ş'le sevgilinin fotoğraflarını gördün mü?
+Noldu ki yakın arkadaşlardı?
-Fotolar işte...

Yolda hemen girip Ş'nin fotoğraflarına baktım. Bi de ne göreyim sevgilimle öpüşmeler falan çok samimi pozlar. Franch kiss yapmışlar, fotoğrafını çekip face'e atmış benimki. Sinirlerim gerildi. Arkadaşımı aradam gelemicem dedim. Mal mal dolandım. Sonra dayanamadım aradım benimkini.

-Napıyorsun?
+Ş'leyim, gidiyor ya kutluyoruz.
-Evet, gördüm.
+Nasıl, çok tatlı çıkmışız dimi?
-Evet, harikasınız. Hani sen bi daha Ş'le görüşmek istemiyordun noldu da birden tekrar bu kadar yakın oldunuz?
+O kadar da değildi.


Falan filan saçmaladılar. Gidip Ş'e boxer alacaklarmış, sonra partiye gideceklermiş falan filan. Dediklerinin çoğunu hatırlamıyorum, başıma ağrılar girdi, dokunsalar ağlıcam. Bi de gavat "Ehe mehe çok tatlıyız dimi?" demiyo mu, sikicen onu orda. 

"Tamam, siz gidin biraz daha sevişip fotoğraflarınızı paylaşın." dedim. Saçmalıyormuşum öyle diyip durdu. Kapadım telefonu. 
...
Şu an tek istediğim şu çocuk gibi olmak.
Tamam kendimi "open relationship" denen gerzekliğe alıştırmaya çalışıyordum. Kiminle yiyişirse yiyişsin kalbi bende olsun, diyordum kendi kendime. Ama bunu gözüme sokmasına gerek yoktu. Hadi masum tatlı bi öpücük olsa o da değil. Etkilendiği o kadar belli ki o bakışlardan.

Her şeyi geçtim eski sevgilisinin ona yaptığını şeyleri eleştirirken (bu hareketler gibi şeyler yapıyormuş) aynısını şimdi bana yapıyor. Sikerim ulan böyle aşkın adaletini.

Öyle işte; iki gece, iki sabahtır sevgilim yok.



İzmir'li zenginler eqlesin ;)

5 yorum:

  1. :(( Cidden çok üzüldüm. Yazıda çok ayrıntı vermemişsin ama neler hissettiğini anlıyorum sanırım. Umarım istediğin gibi olur her şey

    YanıtlaSil
  2. open relationship diye bir şey yok fuckbuddy diye bir şey var... o open zartında bildiğin sadece sevişgenlik var. gönül mönül yok o işin içinde. sen üzüldüğünle, kırıldığınla kalırsın yapma.

    YanıtlaSil
  3. Yuh anasını satıım! Yuuhh.. Bırak öyle insanlarla takılmayı sende. Adam gibi sadece sana değer vericek insanlar bul ve onlara değer ver. Yurt dediğine göre hala okuyorsun.. Bunlarla büyümek ona zarar vermez ama eminim sana çok zarar verir.. Yapma sen.. Etrafına sana layık insanları yerleştir. Tam anne nasihatı oldu biliyorum. Ama engel olamadım kendime..

    YanıtlaSil
  4. "ayyy pis abaza kıro rezil iğren kahpeeğğ" yani ne denir ki? Ağır oldu ama o da haketti yani bunu! Aklı fikri uçkurundaymış demek.

    YanıtlaSil
  5. Aramıza tekrardan hoşgeldin o zaman bebeğim :) Düşünmezdim bile, benliğine hakaret.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.