7 Eylül 2013 Cumartesi

Sevgilim vardı, noldu ona?

Sevdiceğim evine taşındı, evini temizledik bi arkadaşıyla beraber. İlk yemeğini yaptı, yedik bi güzel. Sonra rakı içtik. Gece oldu, evde tek kaldık, seviştik. O uyudu, ben uyuyamadım. Salonda sigara içtim.

Seviyordum onu. Yanında olmak beni mutlu ediyordu ama bi tuhaflık vardı. Yanında uzanıp nefes alış-verişini dinlemem gerekirken sigara içmek daha keyifli geliyordu. Daha mutluydum sigarayla. O an evden çıkabilirdim. Ama mutluydum da onunla olmaktan. Bi kaç sigaradan sonra yanına kıvrıldım. Sarılmadım. Ama seviyordum onu.

Sabah mutfak alışverişi yaptık. Eve döndük. Müzik dinledik. Dışarı çıktık. Dolaştık. Sonra eve döndüm.

İzmir'e gittim salı akşamı. Okul kayıt işleri için. Ne kadar stressli olduğumu biliyordu. Aramadı bile. Mesaj da atmadı. Çarşamba sabağı İzmir'deki check-in'ime "yolculuk nasıldı?" diye yorum yapmış. "Sesini duysaydım daha iyi olabilirdi" dedim. Yorgunmuş, erkenden uyumuş. Üstüne gitmedim, sinirimi bozmak istemedim. Çünkü günüm çok zorlu geçecekti biliyordum. Ki öyle de oldu. O kadar sinirim bozuldu ki onun sesini duysam, bi mesaj atsaydı rahatlaya bilirdim. Aramadı bütün gün, mesaj da atmadı.

Gece otobüse binince " Hastaneden cikmadan onceki haline hak verdim dogrusu. Insanin aramasini bekledigi kisilerin aramamasi koyuyormus." diye mesaj attım. O hastaneden çıkarken onu aramayan insanların olduğunu söyleyip, üzülüyordu.

Bahaneler sıraladı bi ton sonuna da "Aklımdasın sen..."i sıkıştırmış. He amk, he. Aklındayım da niye aklında olduğumu belli etmiyorsun?

Sana aşık olduğumu biliyorsun, madem sen değilsin o zaman niye bana bunu belli etmiyorsun?
Niye "sevgiliyiz" gibi davranıyorsun?
Bu nasıl ilişki?


Summertime Sadness hiç güzel bişey deyil!

5 yorum:

  1. Patrick ciğim nasıl desem yahu,gerçi sen son yazılarında yazmışsın yavrum,nasıl sevgiliyiz diye,,sanırım yanlış anlama ama götü mü kalktı ne,çok deger verdiğini hissettirdin ona,malum bildiğin gibi hayat hep böyle..düşme üstüne bakalım,o arasın seni,aklındaysa arasın dimi yani..bekle ve sabret biraz...

    YanıtlaSil
  2. 4s kuralı: Seven sikilir; siken sevilir. (sikmek mecaz lol)

    benimki yalama yaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kuralin adinin bu oldugunu bilmiyordum :p

      Sil
  3. fazlasını bekleme... zamana bırak bak gör neler olacak ;)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.