28 Eylül 2013 Cumartesi

Özledim.



Sevgilimi özledim
O'nun sırtını öpmeyi özledim,
Uyurken O'nu izlemeyi,
Nefes alış-verişini dinlemeyi,
Uyurken terini silmeyi,
O'nunla boş boş yürümeyi özledim.

Belki de kendimi özledim.

Annemi, kardeşimi, kedimi özledim,
Babamı bile.

Zor 10 metre kare yurt odasına tıkanıp kalmak 3 tanımadığım insanla birlikte.
Çok zor.

Rahat değilim.
Mutluyum
Ama özlüyorum,
Hiç özlemediğim kadar.

İstanbul'u özlüyorum mesela.
Taksim otobüsü beklemeyi de özlüyorum.

Dedim ya belki de kendimi özlüyorum.

İstanbul'da ben, bendim.
Burda yeni bir hayat, yeni yüzler...
Yoruyor beni.

6 gün oldu.
13 gün daha var.
Ve ben özlemeye devam edeceğim.
Balkonumda rahat rahat sigara içmeyi 13 gün daha özleyeceğim.

Özlemek hiç güzel şey değil.

1 yorum:

  1. İzmir güzeldir muhteşemdir fakat bir İstanbul değildir. Asla. :(

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.