4 Temmuz 2013 Perşembe

Nerdesin aşkım? Ebenin amındayım aşkım.

Yürüyüşün ne kadar kalabalık, ne kadar güzel, ne kadar eğlenceli geçtiğini yazıp gelmeyenleri tabii ki kıskandırmıcam. Başıma gelen olayları yazıcam. Anlatacaklarım var.

Prıde'tan önceki gün evde otur otur canım çıktı ben de Kaan'a ulaşığ onların yanına gideyim de eğleneyim diye düşündüm. O Gay gelmiş, Kaan sevgili yapmış o gelmiş, Canka Kuir gelmiş falan diye duydum. Atlayıp Taksim'e gittim. Kaan'cığım canım içi, ciğerimin köşesi sağ olsun beni bekletti biraz. Sevgilisiyle gelip beni aldılar. Diğerlerinin yanına götürdüler. Nerde oturuyorlar? Starbucks'ta. Direnişçiliğin bu kadarı! "İbne'nin direnişçiliği Strarbucks'ı görene kadar" diye boşuna dememişler.

Baktım hepsinin içi geçmiş. Tanımadığım iki kişi vardı. Biri taaaa uzak diyarlardan kalkıp gelmiş, diğeri de İzmir'den. Bi de Kaan'ın sevgilisini sayarsak 3 kişiyi tanımıyordum. Neyse ben attım kendimi O Gay'in yanına. (Sonra da yatağa attım, gelicem oralara, bekleyin.) Ama cidden evden otursaydım daha çok eğlenirdim, o kadar sıkıcılar. Neyse kalkıp Lambda'ya gittik. Kaan'lar içeri girdi; ben, O Gay, Kaslı (İzmirden gelen) kapının dışında kaldık. Onlar lolipop çakıyolardı. Bizim de canımız sıkıldı başka yere gittik. Oturduk. O Gay'ın arkadaşı geldi, Yayık Ayranı falan geldi. Yine sohbet, muhabbet yerlerdeydi. Sıkıntıdan az kalsın bileklerimi dikine kesicektim. Neyse ki çapraz masadaki çocuğu kestim. Cihangir burası sonuçta her 5 erkekten 8i gay. Gündem olaylarından bahsedip O Gay'in ötekileştirmesine maruz kalıp Karaköy'e balık yemeğe gittik.

Sonra Kaanlarla buluşup, Kaan'ın "Salaş" dediği disko müziklerinin çaldığı, yakışıklı garsonun olduğu, işletmecinin götünün kılını gördüğümüz bi kafeye gidip ordu şeklinde oturduk. Sohbet, muhabbet biraz daha iyidi. Ama yine sıkıldık. Bu ibnelere bişeyler olmuş. Neyse ki garson eğlendirdi bizi. Garsonun ne yaptığını Yayık Ayranı yazarsa okursunuz, dedikodu sevmem. Saat gece yarısına gelirken kalktık. Mağlum benim Range Rover ananasa dönmeden eve dönmem gerekiyordu. Aslında anneme söyleseydim Kaan'ın tuttuğu Cihangirde diye anlattığı eve gidip kalabilirdim.

Eve girdiğimde annem direkt "Yarın sen niye Taksim'e gidiyorsun?" dedi. E bu kadın yürüşü mü öğrendi ki? "Arkadaşlarla oturcaz yaaaa" dedim. Gittim uyudum. Sabah kalktım duşumu aldım, kahvaltımı yapıp "Anne, belki Kadıköy'e geçeriz" diyip gittim Taksim'e. Bizimkiler oturmuşlar bi kafede kahvaltı yapıyolar. Kafe de maşallah bizimkilerden başka binlerce gay vardı. İstanbul'un çivisi çıkmış resmen. Akşam azıcık gördüğüm Pistis beni çoktan satmış, Kaan'ın sevgilisine yavşıyordu. Hemen Homorexia'dan gecenin dedikodularını dinledim. Kaslı'nın tişörtüne göz diktim.

Sonra Lambda'ya yardıma gittik. Lolipop çaktık. Bi de ne göreyim, benim yazıştığım bi çocuk. Selamımı verdim, kutsal bakire moduma girip ilgiyi alakayı kestim. Ama arada göz göze geldik. Canım ya. Yerim onu.

Lambda'da işlerimiz bitince kapının önünden herkese birer bayrak kaptık. Saatin gelmesini bekledik. Tabii ortalık birden gayland'e döndü. Nereye baksam İBNE! Sonra meydana çıktık, yürüyüşün başlamasını bekledik. Güneş tepemizdeydi. Yürüdük. Kameralardan saklanmaya çalışırken annem aradı. Evet, annem. Sessize aldım telefonu. Yine aradı. 3-4 kere aradı kadın. Sonra uçuş moduna aldım mecburen.

Yürüyüşten sıkıldıktan sonra "Hadi yemek yemeğe" diyip kaçtık kalabalıktan. O sırada Lambda'daki bebeğimi gördüm, "Biz gidiyoruz, sonra görüşürüz" diyip şirinliğimi yaptım. Galatasaray'dan yukarı salmadılar bizi. Alperenler mi ne gelmiş, bizi dövceklermiş. Hemen orada bi kafeye gittik. Güzel bi yer beklemiyordum. Ama terasa çıkınca gördüğüm manzaraya aşık oldum. İstiklal altımızda, deniz manzarası karşımızda! Tenk yu Homorexia beybim. Annemi aradım.
-Nerdesin sen?
+Kadıköyde'yim anne.
-O müzik sesi neydi?
+Ne müziği anne? (Galiba telefonu sessize alırken yanlışlıkla açmışım)
-Telefonun açıldı, müzik sesi geliyodu.
+Bilmem anne, arkadaşlarla geziyoduk. Telefonum cebimdeydi. Bilmiyorum.
-Sen eve gelmiyon mu daha?
+Birazdan gelice. Ha yok gelmicem bu akşam. Hadi bay bay.

 12'e doğru kalktık galiba ordan. Ve İstiklal hala doluydu. Gruplar ara ara sloganlar atıyordu.

O Gay, ben, Canka Kuir'le eve geçtik. Benim date'im vardı. Hemen bi kahve içtim Cihangire koştum. Bi reklamcı daha bulmuştum. Onu bu akşama sığdırdım. Adam çok tatlı, evi harika, reklamcı. Kahve yaptı. Family Guy izledik. Ben fakir biri olduğum için bizimkilere ulaşamayacağım için dakka başı O Gay'in aramasına maruz kaldım. Yeter lan bi rahat bırakın belki sevişicez. Biraz sohbet muhabbet ettikten sonra ayrıldım ordan. "Haberleşiriz" dedi, ama o günden sonra yazmadı. Sebebi O Gay'dir.

İstiklal'de bizimkilere doğru yürürken arkadaş "Seni görmüşler, ibne diye dedikodunu yapıyolar. Evdekiler seni aradı mı?" dedi. Hemen panik oldum. Hangi kanalda, nasıl, nerde görmüşler diye sordum. Benimle taşak geçiyormuş. Ama nasıl korktum var ya anlatamam. Bi de Halk Tv'de mi ne canlı yayın yapmışlar. Annem de her reklam arasında Halk TV'i açtığından, o sırada da ben çıkmışımdır ekrana, kesin görmüştür. Arkadaş şaka yapmış olabilir ama annemin görmiş olabiletesi de yüksek yani. Bende bu şans olduktan sonra...

Miss Maria'ya ve sevgilisi de artık bizimleydi. Açık mekan kalmadığından eve dönecekmişiz. Ve bizim tayfa hiç ıslak hamburger yememiş. Kimisi "Yok ben yemem, bi tane alaım ikimiz yeriz" dedi, kimisi "Yemesem de olur" dedi. Aldık hamburleri, içecek bişeyler de alıp eve döndük. Ha söylemeden edemicem ev harika! Tam hayalimdeki ev. Aşk yuvası.

Önce ıslak hamburgerler yendi, hepsi beğendi. Sonra sohbet muhabbet derken sabahın körü oldu, Maria'yla sevgilisi gitti. Biz de yatmak için odalara geçtik. O Gay'le beraber geçtik yatağa. O uyudu. Ama ben uyuyamadım. Telefondan tweetlere bakıyorum, fotoğraflara falan bakıyorum ama gram uykum gelmedi. Telefonumun sarjı bitince azcık biraz uyumuşum ki iş adamı O Gay'in telefonu çalmaya başladı. Kerane telefonu gibi susmak bilmedi. Adam olmadan kimse iş yapamıyor. Biri kapıyor, biri arıyor. Hepsine cevabı sinirli şekilde "İzinliyim. Evet, istirhat ediyorum. Recep'e gidin."  oldu. Sonra noldu? Recep aradı.

Kalktım, Kaan'ın sevgilisiyle ikimize kahve yaptım. Sigara içtik. Toparlandık. Ve evden çıktık.  Ha o sırada öğlen sınav sonuçlarının açıklanacağını öğrendim. 1 saat uykunun üstüne bu hiç iyi gelmedi.


Dipnot: Ben yazarken çok sıkıldım. Sonuna kadar okuyan varsa bravo. Okumayanları da seviyorum, haklılar. Çok sıkıcıyım.

Dipnot: Bi sarışın vardı ki yazamadım. Okursa utanırım. Ama o benim olmalı!

Dipnot: Kaslı'nın tişörtüne el koydum.  Sırada gözlüğü var.

Dipnot: Anlatamadığım şeyler var. Kendime otosansür uyguluyorum, bu benim hiç hoşuma gitmiyor. Ne olaylar ne olaylar.

Dipnot: SARIŞIN canım çok seksisin!

Dipnot: Sınav sonucumu siktir edin!

Dipnot: One Girl bebeyim de olsaydı keşke :(

23 yorum:

  1. Ben hepsini okudum hiçte sıkılmadım ama keşke bende olsaydım yea .s.s.s ağlayayım mı? zaten herkes beni unuttu çok sinirliyim hıh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedim ki "Werther'in olaydi da o mavi gozlerinde kaybolaydim"

      Sil
    2. Werther kuzum beraber ağlaşak mı çok güzel zılgıt da çekerim bizim için :/

      Sil
  2. Hahaha sonuna kadar okudum demwk cok skiciyim vay anasini t.sort verdik sana hatira kaldin diye daghane olsun... :) guzel olmus keyifliydi yazin
    gozluge gelince o biraz zor :-P

    YanıtlaSil
  3. yavrum gayet keyifle sonuna kadar okudum :) bence hepbir olmanız iyi olmuş eğlenceli geçmiş ;) gerçi sen çok sıkılmışsın orası ayrı da :D

    YanıtlaSil
  4. cidden çok "sıkıcı" bir yürüyüştü :)) merak ettim annen acaba sorduğunda cidden yürüyüşü mü kastetti..

    bakalım bundan sonra tanıştıklarının kaçı daha reklamcı çıkacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim biriyle ciddi bi iliskim olur da daha fazla reklamci kovalamam

      Sil
  5. Patrickkkk bebem bayıldım yazına,ara ara güldüm ara ara hüzünlendim,yazı şeklin benim konuşma tarzım sanki:)ve inan bi bu kadar daha devamı olsa okurdum valla..diğer yazılarınıda keyifle okudummm :)sevgiler kocaman ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu cok mutlu oldum, tesekkur ederim -.-

      Sil
  6. bu sarışın nerde calısıyomus ya cok merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzak diyarlarda okuyor galiba. Bi fikrim yok :(

      Sil
  7. Valla ben yazarken çok sıkılmıştım, eğlendiyseniz ne mutlu bana :)
    tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. 1 o tshirtu yanina gelirken giyersen senden calarim
    2 cakmak hala aklimda vermedin ya cakmagi g*tune kacarsa bilki benim kenafirligimden
    3 ilk gunde ben yokmuydum la beni nie siklemedik oysaki dalga gecerek baya eglenmistik -.-
    4 yayik ayrani garsonu anlatamaz cunku duydum ki o salas kafesen cikmaz olmus yayik ayrani ee garsonda isini biliodu hani
    5 yuruyus videolarında kaan kabal gibi çıkmış ama biz bayraklarla en önde olmamiza ragmen iyi saklanmisiz
    6 bu yorum da cok sıkıcı oldu neyse yazi guzeldi sonuna kadar okudum yillar sonra bloga girmemin etkisi herhal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1) o tisortu nah calarsin

      2) gotume kacan cakmak olsun, yeni cakmak bulursam vericem sana

      3) ne yazdigimi inanki hatirlamiyorum

      4) "oooo haci cakislardasin"

      5) adamin kariyeri bitti, yazik lan.

      6) amk boyle yorum mu yazilir, bi daha girme sen bloga

      Sil
  9. bak sen sıkılmışmış ama evet bir ara baya bir sıkıldık doğru

    +++ gerisi whatsapp ta ahahah

    YanıtlaSil
  10. :D yorumlar daha eğlenceli net

    YanıtlaSil
  11. sikilma konusuna bir cozum olarak bundan sonraki tum bulusmalari dernekte duzenlemeyi oneriyorum ;) bir ise yarama dusuncesi beni hic sıkmıyor...

    DipNot (for KEMAL): Sevgilim olarak bahsedilmekten hoslanmiyor...

    YanıtlaSil
  12. Hepiniz ben yokum diye sıkılmışsınız ben olsaydın ortamı ağlatırdım net yani :D ahhh garsonlarıda kendime kapardım :D
    hepiniz eğlencede kezban kalmışsınız oturun sıfır!!!

    YanıtlaSil
  13. ya şşimdi kaanın sevgilisinin daha yakışıklı olduğunu düşünürsek baby kusura bakmaaa:):):) bu arada sen benim hala bitanemsinnn tatlım benim sen tatlısın :)

    YanıtlaSil
  14. Öncelikle ben senin o son dipnotu yerim bebegim benim :))) sonrasında ahhhh bi geleydimmmmmm de göreydim hepinizi hala cok mutsuzum ;((( daha da sonrasında gelseydim büyün videolar da bu kazulet boyumla kedin çıkardım sonrası da zaten lezbiyen oldugumu düşünen ailem tavan yapardı hayır yani keske lezbiyen olsamda sorun olmasa ozmn sadece açıklama derdim olurdu simdi dogru olana inandiramiom insanları la ;///

    YanıtlaSil
  15. Siz yaşarken de yazarken de sıkılmışsınız ama ben okurken çok eğlendim. Güzel bir yazıydı elinize sağlıkkkkk.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.