27 Temmuz 2013 Cumartesi

Lan, bana yardım etsenize!

Ve Patrick aşık olmaya başlar...


Ne mi oluyo? Hemen anlatayım.

Hani şu Lamba'daki çocuk var ya (Artık bi isim bulmalıyım bence bunu, hımmm adı Oğlak olsun. Burcu oğlakmış da ondan.)

En baştan başlıyıp anlatayım. Ben bunu Scruff'ta görmüştüm. Scruff'ta Flicker linkini paylasmis, hemen girip baktım fotoğraflarına, takibe aldım, bi kaçını laykladım. Sonra kaldı öyle. Bi baktım facebook'ta ondan arkadaşlık isteği. Tabii hemen kabul ettim. Ara ara selamlaştık, buna yavşama bahanesiyle bişeyler sordum falan.

Sonra pride günü Lambda'ya gittiğimizde bunu gördüm, selamlaştık ve o gün akşama kadar hiç konuşmadık. Yürüyüşten dönerken de -nedenini bilmiyorum ama- yanına gidip "iyi akşamlar, biz gidiyoruz, sonra görüşürüz" dedim. Tamam, dedi ve ayrıldım ordan.

Geçen hafta Lambda'da bi buluşma vardı ona gittim, sırf bunu görmek için. Biraz daha rahattım. Buluşmadan sonra bi yerde oturup çay içtik, ordan burdan bi kaç sohbet edip ayrıldık.

Facebook konusmalarimiz daha sıklaştı. İş başvurusu için sürekli bu tarafa gelip duruyor, benim de evde canım sıkıldığından perşembe günü için "işin bittikten sonra bişeyler yapalım mı?" dedim, kabul etti. Bana Cihangir Merdivenleri'nde şarap ısmarlıcakmış.

Taksim'de buluştuk 4 gibi, önce bi yere gidip bira içtik. Sonra da merdivenlerde şarap içtik, midye yedik. Ay ne romantik! Sonra da kafamız güzel olunca kalkıp Gezi'de biraz yayıldık. Evi nerdeyse İstanbul'un öteki ucunda olduğundan eve dönesi yoktu, "ev kiralayalım mı" dedi, olur dedim. Internetten ev baktik, sonra gidip konustuk falan ama sonuç olarak bulamadık.

Bi yere oturduk. Ikimiz de yorgunduk, biraz da kafamız güzeldi. Ev bulsaydık iyidi, diyip durdu. Aslında kezbanlık gibi olmasın ama pek e v taraftarı değildim, sonuçta "ciddi" düşünüyorum. Bi ara "ev bulsaydık da uyumazdık ki" diyip, anlamlı bi bakış attı. Salağa yattım biraz.


İşte ben buna aşık olmaya başladım. Ama onun niyetini tam anlayamadım. Ah, bi anlasam! Bi yandan İzmir'e sevgilisiz gitmek istemiyorum, bi yandan da aklım burda kalsın istemiyorum. Tam bir kezbanım, hem de katıksız!

Allam, beni niye böyle yarattın? Niye dünyanın en kezbanıyım. Seviyorum ama gidip konuşamıyorum. 8 saati beraber geçiriyorsak ve mesajlarıma cevap veriyorsa hala bi umut var mıdır?

Vay amk, aşık olmayalı 1 seneyi geçmiş!

1 yorum:

  1. Bence o niyetini belli etmiş (size karşı niyeti bozmuş:) )Beklentiniz gerçekten aşksa istediğini almasına müsade etmeyin. Zira aşk emek ister ya ondan yani. :)
    Mrs. Jackson

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.