19 Temmuz 2013 Cuma

Diyom ki bana aşk lazım

Size anlatmam gereken iki kişi var, hatta üç.

İlkiyle başlayayım.
Bayağıdır konuştuğum bi çocuk var. Evet çocuk, 17 yaşında ve uzak diyarlarda. Yazın Istanbul'a geleceğini söylemişti, heyecanlanmıştım. Burada yetenek sınavlarına girecekmiş falan. Numaramı vermiştim ben buna "evde internetim yok, bilgisayara giremiyorum o yüzden telefondan haberleşiriz" demiştim. Aylarca bana yazmasını bekledim. Bi ara internette görünce atarlandım. Sonunda telefondan konuşmaya başladık.

Geçen hafta İstanbul'a geldi. Benim olduğum semte geldi. Ve görüşemedik. Neden mi? Çekiniyormuş, utanıyormuş bla bla bla

Bu bende resmen hayal kırıklığı oldu. Hoşlandığım insanlar neden böyle yapıyorlar ki? Belki de buluşmak için çok ısrar etmemeliydim. Heyecanlanmamalıydım. Ne bileyim o da ümitli konuşmuştu benle. Sadece tanımak istemiştim onunla. Erkan Oğur dinlemeye gidecektik... Pazar günü geri döndü ve ben bişey yazmadım o günden beri. Yarın yine geri gelecek sanırsam ve yine bişey yazmıcam.



İkincisi ise; Pride günü Lambda'da gördüm dediğim ve daha önce biraz yazıştığım çocuk.
Hergün kısa da olsa selamlaşıp, hal hatır soruyoruz birbirimize. Hani "Bişey düşünmüyorum ama olursa da güzel olur" derler ya öyle bişey bununla. Gerçi güzel değil, harika olur. Olsun yahu!



Üçüncüsü ise Instagram aşkım.
Instagram'da layklayıp durduğum bi çocuk vardı. Bi feysten ekleyim diyip ekledim herifi. Hemen kabul edip selam verdi. 5 saate yakın yazıştık. Havadan sudan konuştuk işte. Fotoğraflarda en fazla 27 duruyordu. Hatta daha gençtir diye düşünüyodum ki herif 33 yaşında çıktı. Ben yaş eşiğimi düşürmeye çalışırken bu hiç olmadı. Ama bu Lambda'daki değil, bildiğin yavşak yavşak konuşuyor. Çakıcam ağzına iki tane!

Öyle işte.
Bi yaz aşkı lazım bana.
Sizce hangisiyle devam edeyim?

10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. amannnn aşkın yazı kışı mı olurmuş canım. olursa ömürlük olsun :P -klasik babane atarlanması-

    ama 2 numara kulağa daha iyi gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki numarayı al sonrada bir sigara yakıp 1 ve 3 numaraya mutluluklar dile bence ahahha :D
      kaancığıma katılıyorum yani. bu arada bana da bir yaz aşkı lazım nolur bulsanıza bana ne biçim arkadaşsınız tü yazıklar olsun!!!
      öpüldün kocaman pıtırcık :*

      Sil
  3. biri de cıkıp orospu dememiş :D

    YanıtlaSil
  4. hangisini beğendiysen o olsun patrick ciğim:))ısrar etme canım onlar koşsun birazda,ilk önce bi yanaş sonra çek ayagını,nasılsa gelecekler:)bu her daim böyledir bilirsin:))3 biraz büyük sana sanki:))

    YanıtlaSil
  5. grup indirimi filan yok mu sezonluk filan yaz kampanyası niyetine :))

    YanıtlaSil
  6. 2 numarayı tek geçerun. :::)))):)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.