22 Temmuz 2013 Pazartesi

Diyom ki bana aşk lazım - II

Önceki postta (link veremeyeceğim telefondan, yormayın beni) 3 kişiden bahsetmiştim ya ha işte onlarla olanları anlatayım.

İlki,
Şu 17 yaşındaki çocuk cuma gece yazdı. İstanbula geliyormuş. "Sabah beni otogardan alsana, sonra bana geçer biraz dinleniriz" dedi. Ben de c.tesi babamla alışverişe çıkacağım için reddettim. Bana ne lan sabahın köründe otogara nasıl gideyim ben, o saatte uyuyom ben, hayatta uyanamam. Ama o akşam bi yarım saat oturduk. Zaten saat geçti, eve döndüm. "Haftaya rahat rahat görüşürüz" dedi.


Üçüncüsü,
O günden beri konuşmadık desem yeridir. Yazdıklarıma cevap vermedi, ben de üstelemedim.

Gelelim ikincisine.
Şu Lambda'da gördüğüm ama yanaşmadığım çocuk. Dün Lambda'da sohbet varmış ben de bundan öğrendim. "Gelecek misin?" dedi. Gelebilirim, dedim. Koşa koşa gittim. Sohbet olayı bokum gibi geçti, yanımda oturan bi adam vardı ki beynimizi sikti. Sonra bebeyimle bi yere oturduk birer çay içtik, konuşmaya başladık. Dünya küçük yer lan, valla bak anlatayım.

Bu benim liseyi okuduğum yerde kitapçıda çalışan bi çocuk vardı, eski sevgililermiş. Kitapçıyı da tanıyorum. Yani ordayken sık sık yanına gider sohbet ederdik arkadaşlarla, bize ucuza kitap verirdi falan. İşte şaşırdım biraz. Nasıl arkadaşlarım var diye düşündüm, kime yavşasam birinin eski sevgilisi çıkıyor. Orospular! Sonra "Patrick niye yalnız?" derler, bana birini bıraktınız da ben mi sevgili istemedim?

Bence bununla olacak gibi ama kendi kendime gelin güvey olmayayım dimi? Bence olmayayım. Hoşlandığımı biraz belli edip çekeyim kendimi. Evet, evet, öyle yapayım. (Everyday I'm kezbaning)




Bi de dün gece Grindr'ı açtım, fotoğrafsız biri "Nbr xxx'in kankası" yazmış. Cevap vermedim. Hem fotoğrafı yok, hem beni tanıdığını bildiriyor. Korkarım ben böyle şeylerden. Dediği kız da homofobiğin halay başı. Of allam, ramazan ramazan niye benle uğraşıyon?

2 yorum:

  1. Anam o milletin orospuluğundan çok senin kezbanlığından :))) Ama olsun. Şindi kezban olan sonra tam kıvamına geliyor :))) Hadi bakalım, sevindim. İnşallah olur bu ikinciyle...

    YanıtlaSil
  2. Ah kezbanım benim. Sen böyle kal kendini ağırdan sat :))

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.