26 Temmuz 2013 Cuma

Ben gidiyom, siz de gelin.

Dün gece eve dönerken tam tramvaya bindiğim anda "açıklandı" diye mesaj geldi. Hemenn girdim, baktım. Ve sonuç: istediğim bölüme yerleşmişim. Ama bi sorun var, İzmir'e gidicem. Bana Buca'dan ev arkadaşı bulun! Aklı başında biri olsun yeter.

Öyle işte, ben de artık simite GEVREK, çekirdeğe ÇİĞDEM dicem.

9 yorum:

  1. hadi hayırlısı olsun. takip ettigim tüm bloggerlar izmirde nerdeyse. artık istanbulda bulusma da ayarlamazsınız siz. hayır sanki geliyorm orası ayrı

    YanıtlaSil
  2. Burdan da yazayım eksik olmasın ;) hayırlı olsun Canimmmm oglus :) artık sende kordonda salına salına yürüyüp çimlerde takilacaksin :))

    YanıtlaSil
  3. Zaten İzmir istiyordunuz ne de güzel olmuş tebrik ederim. Bölüm ne?

    YanıtlaSil
  4. İzmir sana uğurlu gelicek bence :)

    YanıtlaSil
  5. Harbiden İstanbul'da kimse kalmadı lan o_O

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun canıms :) izmir'e daha sık düşüyor yolum

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.