10 Nisan 2013 Çarşamba

Sahi atlıkarıncaya binmeyeli kaç sene oldu?



Geçen hafta anneannemle dedem geldi Çanakkale'den. Çanakkale'yi ne kadar çok özlediğimi anladım. Gelirken yorganlarımı da getirmelerini söylemiştim, getirmiştim. 4 sene boyunca yattığım yorganımı örttüğümde anladım belki de özlediğimi.

En kısa zamanda gitmeliyim. Arkadaşlarımı özlediğimi söyleyemem ama okuldan eve yürümeyi, bahçeden çilek toplamayı, okulumu, 4 sene boyunca yattığım çekyatımı, geceleyin anneannem uyumadığımı anlamasın diye dinlediğim kısık sesli müzikleri özledim.

Özlemişim.

Bi de atlıkarıncaya binmeyi özledim. Bugün eve dönerken bi an zihnimde atlıkarıncaya binmiş çocuklar canlandı.

Sahi atlıkarıncaya binmeyeli kaç sene oldu?

Hatırlamıyorum.

1 yorum:

  1. Yavrimuuuun sen büyüdün, kuzuuum.. Atlı karınca mı özledin sen?

    ayrıca atlı karıncayı ben hiç sevmedim, hiç ekşını yoktu, daha böyle atraksiyon isterdim çocukkenden beri.. :/

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.