11 Mart 2013 Pazartesi

Yeni evde ilk aksam yemegi, ilk uyku, ilk kahvalti...

Sonunda tasindik. Zor oldu ama tasindik! Yeni ev, yeni oda, yeni mahalle...

Cumartesi gece babam eve gelmedi. Her halde ortalikta gorunmek istemedi. Pazar sabagi da yoktu. Oglene dogru esyalari kamyona yukledik. Yine ortalikta yoktu. Aramadi da.

En son bilgisayarin monitorunu kucakladim ve aramaya binmeye giderken babaanneme ugradik. Ben, annem, kardesim. Agladi, kapinin dis tarafina oturdu kaldi. Bisey diyemedim. Sadece aglama diyebildim. Zar zor kaldirdim iceri gecmesini soyledim. O iceri gecince ben de attim kendimi disari.

Ben kamyonete bindim amelelerle birlikte. Annemler enistemle geldiler. Bi hisim hepsi eve tasindi. Babami aradim bu arada ortalikta yoktun, biz geldik, esyalari cikardik falan diye. Calisiyomus, oyle drdi. Bisey diyemedim. Aramam iyi oldu galiba. Cunku babam icine kapanik bi insan oldugu icin bizim ondan sogudugumuzu dusunebilir. Ki ben zaten babami cok seven biri degilim. Ama uzuldum. Sonucta bi evde tek basina kalacak.

Temizliktir, odur, budur derken cogu seyi aksam olmadan yerlestirdik. Domates, salatalik, cay, recel, sicak cayla ilk aksam yemegimizi yedik.

Sonra babam aradi. Yerlestik mi diye sordu. Yerlestik dedim. Bu tarafa gelin de size harclik vereyim, dedi. Zaten annemin arkadasi bizdeydi. Onunla gittim "eski" evin oraya.

Ben, kardesim, babam yurumeye basladik "yeni" eve dogru. Naptiniz, ne ettiniz falan derken evin yakininda ayrildi bizden. Ben babamin yuzune bakamadim. Biliyorum, uzuluyo. Agadigini gormek beni kotu yapacak. O yuzden bakmadim. Kardesimin dedigine gore gozleri kipkirmizi olmus.

Cok uykum vardi, cok da uykum. Ama yataga girince uyuyamadim. Bi ara uyumusum. Sabah erken kalktim. Annemi ise yolladim. Kahvalti hazirladim, kardesimi uyandirdim.

Kardesim de okula gidecek birazdan. Benim de evlenilgili yapmam gereken biseyler var. Yerlesek esyalarim var...

Dipnot: burada grindr'da kimse yok :( :(

8 yorum:

  1. hadi hayırlısı olsun o zaman. yeni ev şans, sevgili, para, huzur bi de yüksek yüksek netler getirsin sana :D

    YanıtlaSil
  2. hadi hayırlı uğurlu olsun.. Babanla arada konuşmaya devam etmeni tavsiye ederim.. Ben de seninle benzer duygular taşısam da nefret ya da kin tutmamaya insani ilişkilerimi sürdürmeye çalışıyorum, ki doğrusu bu..

    YanıtlaSil
  3. Yeni ev hepinize mutluluk ve huzur getirsin bebeğim :)

    YanıtlaSil
  4. yeni eviniz, hepinize iyi gelsin.

    YanıtlaSil
  5. bizim 'ilişki'miz görüşmeme ve telde dahi konuşmama üzerine kurulduğundan yıllardır, arayınca dengem bozuluyor.://

    yeni ev hayırlı olsun patrick..

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun
    taşınmak zaten dramatik, ayrılık olayı trajediye yaklaştırmış. senin arada kalmışlığın da beni üzdü canım kardeşim.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.