23 Mart 2013 Cumartesi

Oturmaya mı geldik? Eller hava.

Yarın YGS var, benim içimde kop kop.

Bu sabah anlamsız bi enerji içindeyim nedense. Galiba müzik kanallarında denk geldiğim hareketli şarkılardan olsa gerek. O yüzden sınava girmeden önce ya da bu gece dinlenecek bi playlist hazırlıyorum size.

Bunalıma girmek yok. OK?!





İlk şarkımız India. Aslında ben bu Inna kevaşesini hiç sevmezdim ama bu şarkıda bişey var. Klipteki manzara mı desem, yoksa şu tatlış davulcu mu bilemedim. Bişey var işte bu şarkıda. Günde 252732873254 kere dinlemeden rahat edemiyorum. Siz de dinleyin, sehpanın üstünü boşaltıp dans edin çılgınca.




One Direction'ı ne zaman dinlemeye başladım bilmiyorum ama bugün bu şarkıda delice dans ettiğim doğrudur. Kurtlarımızı dökmeye geldik.




Biraz eskilere gidelim ve kurtlarımızı dökmeye devam edelim. Bence David'in en iyi işlerinden biri.




Donç yu vöri, donç yu vöri nağv!




En sevdiğim GaGa şarkısıyla da bitireyim.


Hala "Stresim var, ne yapacağımı bilmiyorum" diyen varsa, gitsin intihar etsin!


Bunları dinleyin, sınava enerjik girin, bana teşekkür edin! Ben biraz Adele falan dinliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.