14 Mart 2013 Perşembe

BECAUSE I'M PATRICK BASS!

Stay (Eurovision 2012 - Norway) by Tooji on Grooveshark


 Evet lan çok piç biri oldum ben. Biriyle mesajlaşırken biriyle konuşuyorum, öbürüyle mailleşiyorum, ötekisine trip atıyorum falan devam ediyor böyle.

Bunların hepsi can sıkıntısından. Çünkü şu 35464313 kişiden hiç biriyle de buluşmuyorum. "Evi yeni taşıdık, hastayım, dersim var, midem bulanıyor...." atıyorum duruma göre bi yalan. Utanmasam "Cnm, regl olmuşum da evden çıkamıyorum" yazıcam. 

Hatırladıklarımın bi listesini yapayım da sonra dönüp baktığımda "Patrick, harbi malmışsın!" diyebileyim. 




1) İsim: Vitrin tasarımcısı
    ASL: 25, (Sormadım), Levent

Bizim buralardan geçerken Grindr'dan şey ettiydik. Bi kaç gündür konuşuyoruz. Konuşmaya "Aşk arıyorum" diye girip "Bize gelsene kahve içeriz"le devam eden bi tip. Çok itici dimi? Evet, öyle. Ama canım sıkılıyor birileriyle konuşmam gerek. Hem belki YGS'den sonraki gün beni Ortaçgil konserine götürecek. Yeminlen ben istemedim, kendi şey etti.

Bununla isimlerimiz aynı. O da Patrick! Bunun üzerine "Benim adım Patrick, seninki de Patrick, bundan sonra senin adın Patrick Kemal olsun" diyerek ince bi espri yaptım. Anlamadı mal. Mal işte. 





2) İsim: Müzisyen
    ASL: Yaşını bilmiyorum, Yönelimini bilmiyorum ama Levent'te oturduğunu biliyorum. (Allam ben bu varoş semtten ne ara Levent'e terfi ettim anlamadım ki .s .s .s)

 Bu adam hani şu bana Rihanna'ya bilet alacak adam. Aslında tipsizin önde gideni. Ama bi kere "bilet aldım" dedi ya Johnny Depp'ten farksız artık benim için. Tipi siktir ettim de ego tavan bu adamda. Geçen gün aradı konuşuyoruz. Biz bununla daha buluşamadık ya onu söyledi. Haftaya sınavım olduğunu söyledim. "O zaman sınavdan önce buluşmayalım, aklını başından alabilirim" dedi ve ben kustum. Bu ne lan? "Aşkım, kusura bakma ama sıçan gibisin" diyemedim. Neyse ben bununla konserden bi kaç hafta önce buluşurum bakarım hoşlanırsa benden ben de hoşlanıyor gibi yapar sonra konsere gider konserden sonra da "evli evine, evi olmayan SIÇAN değiline" der gelir evde yatarım.




3) İsim: Giderli 17
    ASL: 17, Pasif ağırlıklı, Sinop

Geçenlerde liseli fantezisi kurmuştum kafamda bi baktım bu çocuk çıktı karşıma internette.Tatlı desem, değil. Tipsiz desem hiç değil. Ama hoş lan. Gideri fazlasıyla var (Giderli17). Allahın izniyle seneye burda. Konservatuar istiyomuş. Sabah olmasın!






Bi de benim mail sapıklarım var. Geçenlerde Instagram'a ayaklarımın bi fotoğrafını koymuştum. Hemen bi mail geldi "Ben bilmem kim ayak ve çorap fetişiyim ilgilenirsen...." diye saçma bi mail. Ki ben bunu Patrick'in Instagram'ından değil öteki özel hesabımdan koymuştum. Yüce İsa! 

Sonra biri yine iki mail hesabıma da bi mail atmış. İkisi de aynı mail. 

Kısaca ben:
Adım XXX 32 yasinda foot&socks fetişi olan gay bi avukatım. Samsunda yaşıyorum . Eger ilgilenirsen tanışmak isterim.
Hoşçakal
XXX

Demiş pezevenk. Bu ayakçılar bi çete mi de hepsi beni buluyor anlamıyorum ki! Bütün dünya duysun istiyorum; AYAKÇILARI DA AYAKLARI DA SEVMİYORUM, YAPMAYIN, MİDEM BULANIYOR!!!



Bi de ben çok hastayım lan. Kaç günlerdir sümüklüyüm.  Geçen gün dersaneden izin alıp geldim. O günden beri TV karşısındayım. Ders de çalışamıyorum. Diyeceksiniz ki "Sanki çok ders çalışıyodum hamına!", valla lan çalışıyodum. Ama Cumadan beri çalışamıyorum; taşınma, yorgunluk, hastalık derken...

Neyse ben bugün öğleden sonra gideyim de dersanede deneme çözeyim.

Bi de evde olduğum sürece nerde mal şarkı varsa hepsini ezberledim. En çok koyanı da Soner Sarıkabadayı'nın İnsan Sevmez Mi'si oldu.



YÜRÜ GİT İŞİNE BE KARDEŞİM O OO OF İNSAN SEVMEZ Mİ?



Allam; bana biraz akıl, azcık para, bir kedi ve birazcık da çikolata ver! 
AMİN!


3 yorum:

  1. sock&shoe fetişiyim.
    uyarsa tanışalım.

    xoxo

    YanıtlaSil
  2. yaptığım basit espriyi bile anlayamayacak adamlarla konuşamam, tanrı yazdıysa bozsun yani o derece... benden zeki olsun, beni şaşırtsın isterim ;)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.