4 Mart 2013 Pazartesi

Bakalım neler olacak

Deli Bando by yasemin mori on Grooveshark


Öncesi

Galiba anneme kızmam, bağırıp çağırmam işe yaradı. Kendini toplamaya başladı. Yatarak olmayacağını anlamış olacak ki ciddi bir şekilde ev arayışına girdi.


Eniştem teyzemden haber yollamış. Onların bizim semtte çevresi olan müteahhit tanıdığı varmış. Eniştemin aracılığıyla bi eve bakmaya gittik. Ev güzel. Ne kadar güzel olsa da doğup büyüdüğüm evden ayrılıyorum, taşınacağımız ev ne kadar güzel olursa olsun ne bileyim bi eksik geldi bana.

Kira parasıdır, depozitodur falan filan ayarlandı. Sanırsam yarın belgeler imzalanacak. Annem pazar günü taşınırız diyor ama bilemicem. Şimdilik güzel gidiyor her şey.  

Ama yeni eve taşınma düzenin tamamen değişmesi ne demek hiç bilmiyorum. Umarım güzel günler gelir. 

...

Cumartesi Grindr'ın partisi vardı. Ben gitmedim. Ne işim var benim partide martide. Ben de Grindr'dan tanıştığım bi kaç kere de görüştüğüm Hobbit' gittim Facebook'ta fotoğrafımı görmüş çok tatlı olmuşum, öyle dedi. Görüşmeyeli de 2 ay falan oluyor nerdeyse. En son buluştuğumuzda sevişememiştik, uyumuştu bütün gece. Bi güzel seviştik, film izledik, yemek yedik. Yatarken de ondan pijama istedim. Verdiği pijamayı çok beğendim.

-Pijaman güzelmiş.
+Geçen hafta aldım, misafir pijaması diye.
-O zaman misafirine hediye edebilirsin ^^
+Tabii senin olsun

işte pijamam
Ve pijama benim olur. Allam nasıl mutluyum anlatamam. 

...

Ve geç olsa da ders çalışmaya başladım. Gece Hobbit'le olup sabah erkenden kalkıp ta Taksim'den varoş semtime gelip akşama kadar da dersanede kaldım. Ya, bu sene Cerrahpaşa Tıp kesin ;) Ama ben tıp istemiyorum .s .s .s 

...

Ve yeni eve taşınınca kedi istiyorum! Siz bütün ibne bloggerların kedisi var. Bana da bi kedi bulun karşim ya. Ben de ibneyim, benim niye kedim yok! Kedi bulun lan bana, annem de istiyor! 

...

Geçenlerde dersaneden eve dönerken lise çıkışına denk geldim. Yemin ediyorum kendimden geçtim. Liseliyken liselilerden hoşlanmak bi yana yan gözle bile bakmazdım. Allam o üniforma denilen şey ne kadar seksi bir şeymiş.

175 boylarında (Benden uzun olmaması şart), mavi gözlü, azıcık göbeği olan, liseli, şapşal bi sevgili istiyorum. AMA ÜNİFORMA ŞART!




Kim demiş altın ayım var ağlarla çevriliyor
Sımsıcacık odalarda aşıklar birleşiyor
Sonsuzluğunun uçlarını aç iplerini kalbine bağla
Hışırtılarla kaplı ormanlar dal da sırlarını göğsüme yasla
Yankıların boş odalarda vadilerde nehirlerde
Dayanamıyorum artık tüm parçalar önümde birleşmekte
Kıstırıyor bedenimi düşüncesi
Kaşındırıyor topuklarımı
Kavşaklara sürüyor adımları adımlarımı
Raks ediyor saydam tınıları
Ehlileşmemiş yellerde içine alıyor nefesi nefesimi
Sarsıyor kudretiyle atomlarımı
İyileştiriyor bir bir
Birleştiriyor bir bir
Kapla bedenimi
Kurşunlara zırhlar gibi iniyor
Deli Bando
İspanyolların arsız okları gibiyim
Hadi yüreğini oklara sapla
Deli Bando 

4 yorum:

  1. her şeyin yols gelmiş olması güzel de ben en çok cerrah paşa tıpa sevindim :D

    YanıtlaSil
  2. :D Üniforma şart ahahah :D Daha mutlu günler geçirmeni diliyoruz toplucaaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. yeni eviniz her daim mutluluk getirsin size ayrıca gözlerin mavi olabilir bir lens kadar uzağında :) ayrıca kedimi sana verebilirim :D ahahah

    YanıtlaSil
  4. Bu akşam sokaktaki kedi yanima geldi ve 2saat boyunca mıncırdım zavallıyı. Kesinlikle bu bir işaret :DD bu arada işlerin düzelmesine sevindim. Mutluluğun, Yumoş Extra'nin kokusu kadar kalıcı olsuun :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.