23 Şubat 2013 Cumartesi

Az Biraz Birsen Tezer

Ne Fuhat (ft. İlhan Şeşen) by Birsen Tezer on Grooveshark

Birsen Tezer sevmeyenle olmaz arkadaşım. Geçen pazar Kanyon'da Birsen Tezer konseri vardı. Tabii gitmezsem ölürdüm, pipim düşerdi. Ben de gittim o yüzden.



O soğukta götümüz donsa da izledik 2 saat.



İnsanın yüreğine oturan şarkılarını sırasıyla söyledi. Tabii benim için en güzeli Bülent Ortaçgil'in şarkısı olan Değirmenler'di.



Öyleydi işte, harika bi konserdi benim için. Değirmenler'in videosunu yükleyecektim de arkadan boru gibi benim sesim çıkıyordu o yüzden vazgeçtim.



Birsen Tezer'i seviniz.


Değirmenler by Birsen Tezer on Grooveshark

2 yorum:

  1. yeni albumu de cikmisken, canli canli dinlemek bi yerler donsa da guzel olurdu bu ara

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.