3 Şubat 2013 Pazar

Adıma da derler YAVŞAK!

Give Your Heart a Break by Demi Lovato on Grooveshark

 ŞAYN BIRAYT LAYK E DAYMIND!

Hala üstümde Rihanna stresi var. Annemle deli gibi kavga ediyorum "GÖNDERECEKSİN BENİ O KONSERE ULAN!" diye. Ama karı beni sikine bile takmıyor orası ayrı mesele.

Yaklaşık bi hafta dersane tatilinden sonra dersler tekrardan başladı. İtiraf ediyorum evde oturmaktan canım çıktı ama dersaneyi özlememişim be abi! Ne gerek var onca salak insanın içinde olmaya. Mesaj geldi 14:40'da ders başlıyor diye. Ama ben, salak, gerzek Patrick onu 12:40 diye kalsın aklımda. Sabah evde tekim iki cam to cam takılayım diye düşündüm. Buldum birini. Bi baktım saat 12:15. Bu demek oluyo ki benim 5 dk içinde evden çıkmam lazım ki derse geç kalmayayım. Bu o tatlı çocuğa söylemek çok zor oldu benim için. Kalk, kıyafet bul, giyin, çantayı saklandığı yerden çıkar falan derken saat 12:30 olmuş bile.


15 dk'da neler neler olurdu. Çıktım evden koşa koşa dersaneye gittim. Ders programına baktım, ne göreyim ders 14:40'ta. Allam, sen şaka mısın? Bana yapılır mı yani bu? Dalga geçmenin, hakaret etmenin daha adil bi yolunu bulmalısın. Kalbim çok kırılıyor böyle. Küçücük bir çocuğum ben. OK?

Sarı'nın dersi de sabahtanmış kütüphanede oturuyolardı. 2 saat onlarla oturdum. Tabii kan şekerim yerlerde. Kahve, çokolat takviyesi yaptım. Derse girdim. Yok, bitmiyor ders. 7'e kadar ders mi olur lan? Bu nasıl bi ibneliktir! Hangi insanlığa sığar! Müdürcüğüm yapma böyle şeyler! Dersaneden çıkınca hemen bi sigara yakıp mutluluklar diledim.

Ha benim evde internetim yıllardır yok ya. Yıllar evvelden msn'den yazıştığım bi müzisyen vardı. Msn'i açtığım gibi online'dı. Aslında numarasını kaydetmişim ama ismini hatırlayamadığımdan haberleşememiştik o süre zarfında. İşte öyle iki konuştuk falan. Dersteyken aradı beni. Mecburen kapamak zorunda kaldım. Eve gelince msn'e girdiğimde o da msn'deydi. O sırada bi arkadaşıma sevgililer günü hediyesi yardımında bulunuyodum. Bunu ona söyledim.

Patrick: Ben olsaydım sevgilimden Rihanna'ya bilet isterdim. Başka hediyeyi napayım.
Müzisyen: Sevgilim olursan alırım ben sana.
Patrick: Oldum bile.
Müzisyen: Önce bi görüşseydik.
Patrick: Görüşürüz canım ne acelen var.
Müzisyen: Bari bi resmini gönder.
Patrick: (Resim değil canım fotoğraf ;) demedim tabii) Uğraştırma beni öyle şeylerle açalım işte cam. (CAM DEĞİL, KEM!)

O sırada telefonla konuştu. Arkadaşı gezmeğe çağırmış. Hazırlanıp çıkçaktı ki ben "HA BU ARADA BİLETLER SALI GÜNÜ SATIŞA ÇIKIYOR, HABERİN OLSUN :)" dedim. Aslında smiley kullanmayı sevmem ben ama kaz gelecek yerden de tavuğu esirgemem. "İyi akşamlar sevgilim" diyip çıktı.

Bu bana bilet alacaksa şakacıktan çok güzel sevgili olurum. Bileti ele geçirdikten sonra "Cnm, sn bndn dha iyilerine layksn :(" der çeker giderim. Şaka lan yapmam. En azından konsere kadar sabrederim. Ya da bilmiyorum. Sanki bana bilet alcak amk! Aslında ben bu kadar şerefsiz bi insan değildim. Noluyor bana? God, help me!

Bi de şu tepedeki şarkı çok tatlıms değil mi? Ben çok eğleniyorum bu şarkıda dans ederken.

ii qclr :*

Dipnot: Ciddi ciddi konuştuğum bi çocuk var. Onu da anlatıcam ama bu yazıda çok anlamsız olcaktı.


11 yorum:

  1. IRISPI SENİ. GİT KIDIR IKLINLI NE BIKLIR YİYISIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklımı götüme kaçırdılar, çıkaramadım anne!

      Sil
    2. ahahah :D Sadece ikinizin yorumu bile gülme krizine soktu beni :D

      Sil
  2. lannnnnnnnnnnnnn!!! :D yapma böyle şeyler hayatım, kalbe zararlı :D eğer gerçekleşirse bu kadar basit bi ilişkide anında beklenti oluşur. bir de bileti almışsa cidden vay haline :D
    bir bilete gittin diye yıllarca konuşurum haberin olsun :D
    öpüldün pıtırcık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir bilete mi? RİHANNA BİLETİ lan, boru mu?!
      de get ya.

      Sil
  3. valla "tişikkilir sipirmin" yap bence adama :P ciddi konuşmaları merak ettim bakalım. umarım herşey güzel olur ;) konsere de bilet bulman lazım bence ;)

    YanıtlaSil
  4. Madem ciddi ciddi görüştüğün birisi var? Neden benden de yardım istiyorsun çocuuuum? :D Zaten sınavlara girip memlekete dönme telaşı sardı beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla mal göz çıkarmaz beybi. elimin altında bulunsun işte :)

      Sil
  5. Asıl soru o Reyyana karısı aynı şeyi senin için yapar mıydı? :(( Ehehehe şaka tabiysi anacım (yapardı) Yannız insan kullanmayalım çogayıb :(( Öptüm

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.