12 Ocak 2013 Cumartesi

Sevgili homofobik öğretmenlerim...

Dün dersanede matematik dersindeydik. Hoca bi soru okudu ve sonradan da "parantez içinde türkiye koşullarında yazmları gerekiyormuş, bu soru yanlış" dedi. Soru da bi otobus durağında kaç çift inerse bilmem neydi.


Erkek erkeğe inenler de olur, diye eklemeyi ihmal etmedi. Bunu diyen adam Boğaziçin'de hala eğitimine devam eden birisi.


Sustum. Ama sınıf susmadı. Salak salak espriler döndü sınıfta. Güldüler akıllarinca yaptıkları esprilere. Ben gülemedim. Gülünecek birsey goremedim cunku.


Insanlarin bilmedikleri, kulaktan dolma bilgilerle birseylere yorum yapmalari, dalga gecmeleri.ne kadar mantikli?



Bi de fizik ogretmenimiz var ki dersi kivirarak anlatiyor. Ama gel gelelim homofobik. Yeni evlenmis, bi kac seneye cocugu olur, nerden biliyor eliyle yaptigi "top" isaretini yarin obur gun cocuguna yapmayacaklarini? Umarim cocugu escinler olursa dunya onun icin yasanabilir bir ortam olur. Kendisi de zamaninda dalga gectigi inlari utanarak animsar.



Sinifta sadece kendimin gey oldugunh bilsem siktir edicem ama tahminimce bi-iki kisi daha var. Bir daha boyle bi durum olursa gidip hocalarla konusmayi dusunuyorum. Konusabilir miyim? Hayir. Ama o an cesaretim olursa neden olmasin.


Bir kisi bir kisidir; dusunmeye, arastirmaya, bilgilendirmeye sevk edersem ne mutlu bana.

8 yorum:

  1. Orumcek kafali birisi degilse konus ama orumcek kafali sabit fikirli bocekten bozma insanlara bisi anlatmak deveye gobek attirmakla es deger :/

    YanıtlaSil
  2. Umarım ettiklerini bulurlar.Eski okulumda da vardı böyle hocalar.Benle dalga geçerlerdi ve sende olduğu gibi sınıf gülerdi.Şimdiki okulumda ise bir tane din kültürü öğretmeni var.Adam takmış kafaya beni.Ne zaman konuşsak kızlarla gezme,şeytana uyma,yanlış yapıyorsun gibi siksiki şeyler.Sana ne bundan diyemiyorum.En önemlisi anı kurtarmak yani o zamanı geçiştir gitsin takma kafana :)

    YanıtlaSil
  3. Belki onlarda gizli gaydir :-) bastırılmış filan neyse işte

    YanıtlaSil
  4. bence ordan kurtulana kadar bisi deme. sonra basın cok agrır. degiseceklerine inanıyorsan karar yine de sana ait.

    ps:adsız okuyuculara bir ilgin varmıs öyle duydum dogru mudur?

    YanıtlaSil
  5. burak'a katılmıyorum, dershane gibi resmiyeti düşük bi yerdesin. ne olabilir?? sen de o potansiyel var, sıç ağızlarına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooooooooo daha bunların daha kaç misliyle karşılaşacaksın kuzu daha baştasın herşeyin yeri geleccek direk ithamda bulanacaklar yeri gelecek laf üstünden aşağlanacaksın benim artık bu ülkeye baktığımda değişmeyecek kokmuş bir zihniyetten başka hiç birşey görmüyorum o yüzden alışmaya çalış MALESEF

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.