31 Ocak 2013 Perşembe

Sevdiğim Kadınlar - Rihanna

Sevdiğim Adamlar için: Tık tık
Sevdiğim Kadınlar - Taylor Momsen için: Tık tık 



Dönüşüm muhteşem olsun dimi? Bu sabah uyandığımda Biletix'e girdim bir de ne göreyim. Tanrım! Rihanna, geliyi. Geliyi Riri geliyi. Telefonu direkt anama götürdüm. "Bak bana söz vermiştin beni bu konsere göndermelisin yoksa intihar ederim" dedim. Tamam falan dedi yalvarcam. Acaba biletler kaç kuruştur ki? Ya göndermezse? Hayata küser, doğmamış evlatlarımı keserim.



Herkes bilir Rihanna'yı. "Rihanna beni dinliyo mu ki, ben onu dinliyim?!" tribine gireni döverim, yeminle. En az bir şarkısını biliyodur herkes dicem ama Rihanna bu lan. Bi şarkı çıkarır her yerde çalar. Ha evde dinlemiyosun, alışveriş yaparken çalar, yok dans etmeye gittiğinde çalar. Duyarsın bi şekilde.



Rihanna'yı ilk  ne zaman dinledim hatırlamıyorum da bu yazdan itibaren deli gibi Riri dinliyorum.




17 yaşında ünlü olmasını mı kıskansam, We Found Love'daki o bebekle yiyişmelerini mi kıskansam bilemiyorum bu kadının.



Ama en çok da bacaklarını kıskanıyorum. Çünkümsü ben bacak fetişiyim. Beyonce'nin bacakları falan da güzel ama Riri ablamız varken, ona bakamam yani.



Ve bütün dünya bunu duysun istiyorum:

AY LAV YU RİRİ!


Dipnot: Riri konserine bana bilet alana özel muamele yaparım, bu da biline ;)

6 yorum:

  1. bilet alamam ama konsere senlen giderim ;) kaç aydır beklediğim haberdi bu evde halay çektim saygı duruşundan sonra! 5 şubatta biletix tacizi başlasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilet almassan gelmem. hıh! zaten bieber da geliyomuş. ben ona gidicem.

      Sil
    2. det duymıyım haaa!!

      Sil
  2. son albümünden sonra aramıza mesafe koymaya karar verdim. riri bozdu, öyle böyle diil çok bozdu.

    favorim tabii ki rated r <3

    YanıtlaSil
  3. bir önceki konseri saçmalıktı iyi ki gitmemişim diyorum ama buna gidilmeli kesinlikle.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.