30 Ocak 2013 Çarşamba

Döndüm.

Get It over With by Rihanna on Grooveshark


  • Tabii ki dönmedim. Sadece internetime kavuştum. Bilgisayarı açtım. Hiç özlememişim orospuyu. Çok yavaş lan. Telefonum bilgisayarımı siker atar.
  • Telefon dedim de bak geçen gün ne oldu, onu anlatayım.
  • C.tesi evde canım çok sıkıldı. Gezmeğe gidecektim tek başıma. Kardeşime "Gel kız, Taksim'e gidelim" dedim. Ben sanıyordum ki her zamanki gibi kabul etmicek. Tamam dedi ya la! Ne Grindr açabildim, ne sigara içebildim. Zaten Taksim'e indik, ıslak hamburger yedik, Galata'ya indik sıcak çokolat içtik. Eminönüne geçip tramvaya bindik. Bütün aksiyon buydu. 
  • Tabii teli açıp kaparken kardeşim güvenlik deseninimi öğrendi. Ben de gece uyumadan deseni değiştirdim. Telefonun mobil netini de kapatıp uyudum. Sabah kalktım. Deseni hatırlamıyorum. Mobil net de açık değil, mailimi gireyim açılsın telefon. 
  • Telefoncuya gittim. Böyle bi mallık yaptım, yardım et gardaş diye. Biri 40. biri 50 istedi. Biri ben anlamam o telefondan dedi. Ben de parama kıyamadım eve geldim. Eniştemi aradım falan. Salı günü iş yerine çağırdı. Oraya gittim. Telefonu fabrika ayarlarına geri döndürdüler. Ben ağlayacaktım. Gitti bir sürü fotoğrafım diye. Neyse ki çoğunu bilgisayarda da vardı. Bu da böyle bi mallığımdır.
  • Grindr'ı yükledim. Ne göreyim. Yeni hesap oluşturmam gerekiyomuş. Oluşturmadım ben de, onla mı uğraşıcam, işim olmaz! (bakalım daha ne kadar kapalı kalcak grindr)
  • İnternetime kavuştum, hemen Spartacus'ün yeni bölümünü indirdim. Ama izlemek istemedi canım. Hafta hafta bekleyemem ben. Sezon sonunda hepsini indirir izlerim.
  • Sonracığıma Riri'nin son albümünü indirdim. Yaklaşık çok saattir albümü 15bininciye dinliyorum. ŞAYNBIRAYTLAYKEDAYMIND ;)


Dipnot: Bu yazıyı niye yazdım bilmiyorum. Sadece klavyeyle yazı yazmayı özledim galiba. Bu da böyle salak bi yazımdı.

Dipnot2: Fotoğrafın yazıyla bi alakası yoktur, sadece görsellik katmak içindi.

XOXO

8 yorum:

  1. rihannanın albümü çok güzel olmuş ;) mayısta da gelcek diyollar kendileri için. konser vercekmiş istanbulda. hoşgeldin bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle diyolar. Ben simdiden basladim anneme yalvarmaya. Bakalim nolcak

      Sil
    2. para biriktirmek farz oldu benim içinde :D

      Sil
    3. para biriktirmek farz oldu benim içinde :D

      Sil
  2. "fotoda chok gusel cıkhmıshın canıııms" diyorum.

    rihanna'nın albümü çok iyi hatta dinledikçe daha beter sarıyorsun. love without tragedy favorim.

    YanıtlaSil
  3. cıxx :( ben beğenmedim yeni blog tasarımını (fazla mı gelenekçiyim nedir arçelik ve kamilkoç da logolarını değilştirdiğinde bu ne beee demiştim hatta blogspot un görünümü de yenisine geçince yine karşı çıkmıştım o.O belki alışırım zamanla :( )

    o telefon güvenlik desenini bende unuttum :D sonra kendim fabrika ayarlarına döndürdüm telefonu daha 2. günü format yediydi yani benden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel oldu, guzel. Beyaz beyaz icim acildi benim. Arayuz degistigin de ben de sevememistim. Aylarca eskisini kullanmistim. Degisiklik iyidir.

      bi de sosyal mesaj veresim geldi:
      SİGAĞRA ÖLDÜRÜR!

      Sil
  4. Ben bu yazıyı sevdim ki <3

    deseni unutmanın cezası büyük olmamalı.. bir an korktum bak şimdi :D

    ayrıca ben sevdim bu yeni temayı..
    ben de yeniliklere girişmeliyim :(

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.