28 Aralık 2012 Cuma

Yıl olmuş 2013...

Yeni yıldan pek beklentim yok. Bi isteğim de yok. Yeni telefonum var, gayet mutluyum.

Ama bi kaç bisey istemem lazim dimi?

Oncelikle bi sevgili istiyorum. Zengin olsun.

Bi de evden uzaklasmak. Universiteye bi yerlere kapak atmak istiyorum. Ailemden uzaklasmak istiyorum. 4 sene onlardan ayri kaldiktan sonra onlarla tekrar yasamak cok zor. Anneannemlerdeki rahatimi cok ama cok ozledim. Yeni bi sehirde yeni bi hayat kurmak istiyorum. Kendim olmak, kimseye bagli olmamak.

Cevremdeki gereksiz insanlarin ölmesini de istiyorum. Gebersin pezevenkler.

Bi de bi kac milyarlik alisveris hediye ceki istiyorum. Terkos pasaji falan fark etmez, alisveris olsun yeter.

Kedi istiyorum lan, nasil unuturum bunu.

Sevgi, mutluluk falan sizin olsun, noyel babam bana para versin. Milli Piyango bileti de almadim ama bi yerden para gelsin, Misir'daki uzak bi akrabamdan sadece bana miras kalabilir mesela.

Bi de Andrew Christian mankeleri de benim olsun, dantelli vitrine koyayim hepsini.

Sevgili istedigimi soylemis miydim?

5 yorum:

  1. Sana bi iyi bi kötü haberim var. Noyel babaya bi kere vermen lazım (bu iyi mi kötü mü sen karar ver)

    YanıtlaSil
  2. Yrni yılda her şey gönlünce olsun sana kediyi ben alırım bakarım dersen =)

    YanıtlaSil
  3. iyi bir yıl olur umarım senin için patrick ;)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.