31 Aralık 2012 Pazartesi

Geride Kalanlar




  • 2012'e bi sevgilim olarak girmiştim. Çok mutluydum. İlk kez bir erkeğe aşık olmuştum ama aramızda -lanet olasıca- mesafeler girmişti. Belki de daha fazla beraber vakit geçirmeye ihtiyacımız vardı. Nedenleri her ne olursa olsun ilk sevgili deneyimim hüsranla sonuçlanmıştı.

  • İlk come-out deneyimlerimi yaşadım. 4 arkadaşıma açıldım. Kötü tepkiler almadım. Zaman zaman verdikleri tepkilerle eğlendiğim anlar bile oldu. 

  • 9. sınıftan beri bütün arkadaşlarımı ona tercih edeceğim bi arkadaşımdan büyük bi kazık yedim. 

  • Ne kadar geç anlasam da sınav stresine girmiştim okulun bitmesine yakın. Ygs'di Lys'di derken bir sürü sınavlara girip kötü bi sıralama aldığım için bir sene daha hazırlanmaya karar verdim.

  • Lise bitti. İlk mezuniyet balomu yaşadım. 

  • İstanbul'a kesin dönüş yaptım. Hala anneannemin beni otobüse bindirirkenki o yüz ifadesi aklımda. Çok kötü olmuştum. Arkadaşım dediğim insanlar gecenin körü de olsa beni yolcu etmeye gelmişlerdi.

  • İlk kez Trans Pride'a katıldım. ABBO ile beraber. Sonra bi kaç ayım da ABBO'la beraber geçti zaten. Yazın başları güzeldi.

  • Trans Pride'tan sonraki hafta Onur Hafta'sı etkinliklerinde bir partiye katılıp İstanbul'daki ilk eğlenceme adım attım. O partide ABBO'a kaptırdığım Etekli'yi düşününce keşke gitmeseydim diye düşünmeden edemiyorum.

  • Bloggerlar olarak Onur Yürüşüne katıldık. İlk yürüyüşümdü, çok yorucuydu. O gün, O Gay ve Miss Maria başta olmak üzere çok değerli insanlar tanıdım.

  • Eski sevgiliyle tekrardan deneme karar verdik. Güzel bi kaç ay geçirdik. Yine olmadı, ayrıldık.

  • İlk defa bi arkadaşıma kalmaya gittim. Hem de İzmir'e. Hiç gitmediğim bi şehirdi. OneGirl, One Girl'ün bir Boy'u ve Canka Kuir'le tanıştım.

  • Dersaneye başladım. Salak kızların tacizlerine maruz kaldım. Yalnız kaldım dersanede. Sarı da yeni arkadaşlar bulunca beni satmaya başladı yavaştan. 

  • Bazı arkadaşlarımla tartışmalarım oldu. "Arkadaşlarımı sevgilime değişmem" diyen insanların arkadaşlıklarını yavaş yavaş azalttığını gördüm. Sonra da "Arkadaşlığımız bitti" feryatlarına şahit oldum.

  • Bir sürü insanla seviştim. 

  • Şanı ülke geneline yayılan çogzel bi Blog Buluşması yaptık.

  • Annemle babamın tartışmalarından kafayı yedim zaman zaman. Babama nefretim daha da kabardı, anneme saygım azaldı. Ve sonunda ayrılmaya karar verdiler ama işler daha da boka sardı. 

  • Bugün anladım ki benim İstanbul'da arkadaşım yok. Kahve içmeye gideceğim, bütün dertlerimi anlatacağım. 

  • Genel olarak güzel insanlar tanımak adına güzel bir sene olsa da bomboş bir sürü insanla muhattap olduğum için kötü bi yıldı.

  • Sevişecek değil, sevecek insan arayarak yeni yıla yatağımda kitap okuyup kahvemi yudumlayarak gireceğim büyük ihtimalle. Tabii Victoria's Secret'ı izledikten sonra. Senede bir kere de olsa kadın bedeni görmek güzel olabilir.

  • Ve Milli Piyango biletimi aldım. Bi kaç bin çıksa da fena olmaz. Mesela 5 bin ya da 10 bin kadar.

  • Neyse ben gidip 2013 için boş hayaller kurup, bi sigaraya yakayım da depresyonuma devam edeyim.

  • 2013 herkese mutluluk getirsin, penguenler artık üşümesin, Galata'da evim olsun (evi olan sevgili de olur).


9 yorum:

  1. Victoria's Secret güzeldi cnbc-e den ntv ye oradan tekrar cnbc-e ye atlatarak 1-2 defa izledim :D *lan şu kız olsan istediğim taşla sevgili olurum diye içimden geçirdim o.O* ahaha

    Rihanna süperdi, Biber :) iyiydi

    milli piyangodan da amorti çıktı hıh

    YanıtlaSil
  2. seneye başlama şeklimiz aynıymış, bitiş nedeni de farksız değilmiş bak şimdi okuyunca bi tuhaf oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Galata'da ev hayali (sevgili de makbul tabisi) benim de hayallerim arasında. umut fakirin ekmeği diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz fakirlerin nedir bu Galata aski?
      anlasma yapalim mi?
      ben galada oturan bi sevgili bulursam seni kuma alayim, sen bulursan beni kuma al? bence cogzel fikir.

      Sil
  4. Şubatın ilk haftası tanışacağız ve çok eğleneceksin

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.