28 Aralık 2012 Cuma

Evet anne, geyim!

Yalan da Olsa by Ahmet Kaya on Grooveshark

 Pazar günü Kanyon'da Ajda Pekkan konseri vardı. Pazar sabahı haberim oldu konserden. Pazar günü zaten Galatasaray'daki adama (adı bundan sonra Hobbit) gidecektim. Beraber gidelim mi, diye sordum. Kaç gündür uykusuz olduğundan işten çıkınca eve gidip biraz uyucakmış.

Ben de tek gittim. Ajda'yı izledim. Çok ama çok kalabalıktı. Sonuna kadar dayanamadım hava buz gibi olduğundan biraz erken çıkıp Taksim'e geçtim. Hobbit'i uyandırdım. Sinemaya gidecektik. Duşa girdi. Evden çıktık yemek falan yedik. Eve dönünce sevişemedik bile. Öküz gibi uyudu. Gece bi kaç kere kaldırıp "Hadi sevişelim" dedim, yok "sabah sevişiriz" diyip uyumaya devam etti. Sabah da ofisine geçtik, kahve içtik ve ben eve döndüm. İlginç komik olaylar oldu, anlatırdım ama konu bu değil o yüzden uzatmıyım.


Pazartesi akşam ben, annem, kardeşim O Ses Türkiye'yi izliyoruz

Annem: Tek mi gittin konsere?
Ben: Evet, sonra arkadaşımla buluştum. Sinemaya gittik falan.
A: Millet kız arkadaşıyla gider sinemaya, sen erkeklerle...
B: Napayım kız arkadaşım yok ki
Kardeşim: Anne, bu çocuk gey midir, nedir?
A: Bilmiyorum, ben de şüpheleniyorum. Dün bazı gazete yazıları okudum, neydi onlar?

(Bahsettiği yazılar Onur Yürüyüşü'nden sonra çıkan gazete yazılarını kesip saklamıştım. Arasam ben bulamam ama kadın nerelerimi karıştırdıysa bulmuş okumuş. Ben de hemen anladım.)

B: Beğendiğim yazıları kesip, saklıyorum.
A: Hepsi aynı yazıydı, gey misin?
B: Saçmalama.


Kardeşim biraz saçmalamaya devam etti kendince. Sonra annem bana dönerek "Yok dimi öyle bişey?" diye tekrar sordu. Bişey demedim. Telefonla ilgileniyormuş gibi yaptım. Oturduğum yerde kızardım, terledim. Kardeşim de anladı, "Anne, bu kesin gey. Baksana nasıl kızardı" dedi. Ben yine bişey demedim, ilgilenmiyormuş gibi yapmaya devam ettim.

Ve salonda bi sessizlik oldu, programı izlemeye devam ettik. Karma yine işe elini atıp TV'e birbirinden feminen insanları ardı ardına çıkardı.

"Evet anne, geyim!" diyemedim. Kim bilir ne zaman derim?

9 yorum:

  1. Offf acaip ters köşe oldum sdfhjgfvdcfkjhgf

    YanıtlaSil
  2. Bundan sonra gözü üstünde olucaktır , her şeyini didik didik edicektir. Yakışıklım fena sıkısıtrmıslar senı

    YanıtlaSil
  3. bütün anneler sezer ve bütün anneler kondurmaz

    söylersen de söylemesen de pişman olacaksın

    lan atasözü gibi oldu ama yine de söyleme, vakti elbet gelir

    YanıtlaSil
  4. ekonomik özgürlüğün olsa söyle kurtul derdim ama bu durum kötü olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Susacağına sadece yalan söyleseydin keşke...
    İleride olacaklar için hazırlıklı ol...

    YanıtlaSil
  6. senin fakeyarin olarak ölmek istiyorum!

    YanıtlaSil
  7. Herşey ortada anlamışlar sonuçta ama senin dememen daha iyi olmuş boşver kaan 'ında dedigib gibi ekonomik özgürlüğpün olunca ister de istersende deme ama zaten şuan seni bildikleri halde tavırları okdar değişmediyse bu seni bir bakıma kabul ettiklerini göstermez mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem oylr bi insan ki bana George Michael'i Ricky Martin'i dinletip baba gey olduklarini soyleyen insan. bana metroda gordugu gey ciftin ne kadar tatli olduklarini anlatan insan... ama bunlari bayagi zaman once anlatmisti.
      Insan kendi basina gelmeyince bilemez derler ya o yuzden tam olarak kestiremiyorum tepkisini

      Sil
  8. İnsanlar aslında bildikleri şeyleri sırf olmasını istemediklerinden grmezden gelirler ya. Dilerim annen bunu kabul ettiğinde sana destek olmayı ve senin yanında olmayı seçer.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.