20 Kasım 2012 Salı

PATRICK EVDEN KAÇARSA?

4. Don't Run Me Over by Aynur Aydın on Grooveshark

Pazar günü üstümde bi sıkıntı vardı. Ben de kendimi Queer as Folk izlemeye verdim. Bi yandan izliyorum bi yandan da bitmesin diye dua ediyorum. Biterse evde netim olmadigi icin yeni sezona gecemicem.

Babam bi kac haftadir, hafta sonlari eve gelmez oldu. Annemle zaten kendimi bildim bileli kavga ederler. Mutlu, huzurlu gecen gun sayisi fazla degildir bizim evde. Pazar aksam ustu annem kapiya anahtari takti "baban gelirse kapiyi acma, nerde kaldiysa oraya gitsin" dedi. Ben de evdeki kavgalardan biktim artik. "bu aksam evde bi artisma olursa giderim" dedim. Tabii annem beni dinlemedi. Babam geldi, tartistilar. Ben de odama girip pijamalarimi vikarip duzgun biseyler giydim. Cantami da kaptigim gibi ciktim evden. Harika adam dedigim Ilker'e ondan kalabilir miyim diye sordum, kalabilecegimi soyledi. Kapiyi serce vurup ciktim evden. Kimse gormedi. Otobus duragina gittim baktim ki otobusun gelmesine daha var, tramvaya binim Karakoy'e gittim. Karakoy'den Galata'ya gectim. Bayagi oturdum.

Ilker bi egitimde oldugu icin biraz vakit oldurdum. Cihangir'e indim, oraya buraya suraya gittim. Okuz gibi de yoruldum. En sonunda gittim Ilker'e. Tabii bu arada annem, teyzem, annemin kankasi falan beni defalarca aradi. Annem ben eve gitmezsem kendinin de evden gidecegini soyledi. Aslinda yumusadim ama o gece eve donemezdim, ciktim artik bi kere evden.

İlker'de oturdum, arkadaşının İlker'de kalan kedisini götürdük falan. TV izledik. Aslında canım da sıkılmadı değil. Çünkü Daha önce hiç böyle bişey yapmamıştım. İlker'e değil de başkasına gitseydim -o an grindr'dan bulduğum birine- bu kadar rahat olamazdım. Çünkü İlker'e güveniyorum. O yüzden bi sorunum olmadı.

Bi ara annem aradı. Eve dön falan dedi yine, "bugün dönmücem" dedim, bana "sen bişey mi kullanıyosun" dedi. P.tesi sabahı da dersanede denemem var. Bana onu soruyor, gitmeyecek miyim diye. Demiyo ki "Oğlum, bu kafayla sınava nasıl gireceksin?"

 Gece 3'müydü 4'müydü ne uyudum. İlker'in kedileriyle oynadım. Hele benim hayran olduğum kedisi Felix'i dizimde uyuttum. Felix asi kedidir, kendini sevdirmez ama beni seviyo pezevenk. P.tesi sabah 10 gibi uyandım. Saçımı başımı düzelttim, bi sigara yaktım ve İlker'e veda edip çıktım evden. İstikal'de o saatlerde yürümeyi çok seviyorum.

 Mağazalar tam açılmamış, herkeste her zamankinden ayrı bi koşuşturma var falan. Otobüse bindim. Akbilim bitmiş. "Akbili olan var mı?" diye bağırdım. Bi teyze bastı, para falan da istemedi. 15binkere falan teşekkür ettim. Yolların amına koyduklarından eve dönüş yolum uzadıkça uzadı. Sınava saati çoktan kaçmıştı zaten. Eve geldim, annem evdeydi.

Biraz konuştuk. Bu sefer kesin boşanacaklardı. Çünkü babam eskiden "boşanırsak sizi öldürürüm" falan diyodu. Öyle bişey yapacağından değil, sadece gururuna yediremediğinden. Bu sabah adliyeye gidip dilekçeleri vermişler. Şerefsiz babam artık ben reşit olduğum için bana bişey vermeyeceğini söylemiş. Kardeşime çok az bi nafaka, anneme de bişey yok.

 Şu anlık evdeyiz. Yeni ev bulmamız lazım. Eşyaların paylaşımı, taşınma falan uzun işler var önümüzde. Ama en önemlisi evde bi huzur var. Çok uzun zamandır olmayan huzur var evde. Tabii bu durumda benim ayrı şehirde üniversiteye gitme ihtimalim kalmadı. İki kadını İstanbul'da bırakıp, üstüne başka şehre okumaya gitmek çok zor benim için. Kirada oturmak nasıl bişey hiç bilmiyorum.

Maddi manevi sıkıntılı günler bekliyor. Yani "Winter is coming!"

He güzel şeyler olmadı mı? Oldu tabii. Grindr'da bahtım açıldı. Benim reklamcı bana tekrardan yazdı bugün. "Yarın sabahtan müsaitsen görüşelim mi?" dedi. "Dersanem var" dedim. Aslında ayaklarıma götüme vurar vura giderdim ama gururumu ezdirmem. C.tesi buluşalım dedim.

Sonra Nişantaşı'ndan bi reklamcı daha buldum. Taksim'den çok tatlı bi adamla yazışıyorum. 44 yaşında ama çok tatlı, öyle böyle değil. Whatsapp'ım zaten porno sitesi gibi. Gelen videolar, resimler falan. Kafamı bunlarla dağıtıyorum, yapacak başka bişeyim yok.

*Yazının yarısını telefondan yarısını da telefonun internetini laptopa bağlayarak laptop'ımından yazdım.
*Bi kaç gündür favori şarkıcım Aynur Aydın. Bu şarkısı nedense bana anlamsız bi huzur veriyo.


Ha bi de ünlü düşünür ne demiş?

HAYIRLISI BE GÜLÜM!

One, two here i go i`m ready
Three, four do you think you get me
I don`t think ı can take ıt ıf you break me, break me
Should i wait or let you in
I wanna be your everything
Don`t want to lose i want to win
So will you save me
You got me so la la la la la
You got me so wow wow wow wow wow
Gimme gimme gimme all of your love
But don`t run me over baby
You knock me out, hit me hard
Boy you got me from the start
A serious crush, so please don`t crush my heart
You knock me out, hit me hard
So hard i almost fall apart
A serious crush, so please don`t crush my heart
Don`t run me over, don`t run me over
If ı let you ın please, don`t run me over
Please don`t crush my heart
Want you and i want you badly
Come on over and love me madly
I`m alone and it makes me worried
So will you save me
Don`t wanna wait just let you in
Gonna be your everything
When i play i play to win
So will you save me

16 yorum:

  1. herşeyin hayırlısı canım

    YanıtlaSil
  2. Ah be şeker gerçekten üzüldüm haline. :( Keşke evde kalsaydım da, "istediğin zaman gelebilirsin" diyebilseydim. İnsanlar ne kadar mutlu görünseler de içlerinde kıyametler kopabiliyor. Benim demem ne ifade eder bilmiyorum ama yanındayım(z). :* Kendine çok çok iyi bak

    YanıtlaSil
  3. Bir şey diycem. Annen çalışıyor olsun ya da olmasın baban ona nafaka vermek zorunda. Avukatlar da bunun bilincinde. Olabildiğince çok şey koparmaya çalışın.

    Kardeşine zaten bakmak zorunda.

    Ayrıca evde bir babanın eksikliği bu yaştan sonra seni fazla etkilemez, sanmıyorum. Seni daha güçlü kılar hatta, öyle olmalı.

    Her şeyin senin istediğin gibi olması dileğimle.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. ben 9 yıldır ailemden ayrı tek başıma yaşıyorum , 28 yaşındayım, belkide bu yüzden hayatımda biri olsun bana destek olsun istedim çünkü sürekli yalnız mücadele etmek zorunda kaldım. bence zengin bir koca bul acilen:DDDDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bul zengin birini beni de kuma al. hayatimizi yasayalim

      Sil
  6. mutsuz ve kavgayla dolu bir evde olmaktansa bu daha iyi olacaktır gibi geldi canım. elbette alışman gereken bir süreç ve umarım kısa sürede ayak uydurursunuz yeni hayatınıza. bazen olmuyorsa olmuyor, yürümüyor ilişkiler maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu belli ama turk dizileri gibi sonu gelmeyen bi iliskiydi bu. olmasi gereken de buydu zaten.
      umarim kolay alisiriz.

      Sil
  7. Hayırlısı olsun hakkında. Bence iş bul ve kendi kendinin efendisi ol bebeğim. Hayatta daha güçlü olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de istiyorum is bulmak. en kisa zamanda bulmam lazim zaten

      Sil
  8. umarım en mutlu olacağın şekilde sonuçlanır canım..

    YanıtlaSil
  9. zor bir durum..umarım mutlu olursun kardeş
    http://zoomlabakalim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Grinder da sürteceğine otur test çöz, önce aile sonra okul sonra sevgili, kendi hayatını düşün eğitim şart o üniversiteyi kazanman gerekiyore ona göre..)

    YanıtlaSil
  11. Aah istanbul ah

    YanıtlaSil
  12. Huzuru hangi şekilde buluyorsanız hayırlısı da o şekilde olsun. El ele verince herşey güzel olur yarim *-*

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.