4 Kasım 2012 Pazar

Entel Blog Buluşması: Sevişemedik ya la!!



 Bi blog buluşması yapalım demiştim ya hani. Aslında Anlatsam Bi Bok Olmaz demişti buluşalım diye, pası sonra bana attı ben küçücük el kadar çocuk kendi kendime bişeyler yapmaya çalıştım. Önce kafeyi aradım. O kafede ilk buluşmayı yapmıştık BiAdam'ın liderliğinde, güzel yerdi. Dedim böyle bölye yer ayırtmak istiyorum c.tesi'ye. yok yer ayırtmıyolarmış, yok haftasonu yerleri olmuyomuş. Sıçtım biraz ağızlarına ayırdılar. Dün Sarı'yla erken gittik Taksim'e alışveriş yapacaktı. Çok yorulduğumuz için biraz erken gittik kafeye. "Yer ayırtmıştım" dedim. "Yerimiz yok" demez mi? WTF! Allam 15 kişiyi nereye götürcem. Biraz da orda adamın ağzına sıçtım. Hemen bi masa ayarladılar. Masa güzeldi.

Biz Sarı'yla otururken Arnavut'u aradım gel diye. Erken geleceğini söylemişti zaten. Homorexia ve İcinizdekigay'i kapıp gelmiş. Bi ara Pistis'i aradım, telefonu kapadım. "Bu orospu yine geç gelcek" diye söylenirken baktım Pistis geldi! Şaşırdım. İlk defa bekletmeden geldi :) Sonra ABBO, Burak (okuyucu), falan derken birden kalabalıklaştık. Düğünlerde kurulan masa gibi oldu. Bi ara Pistis garsona atarlandı, müdürleri geldi, ona da atarlandı :) cCc Pistis Siker cCc

O değil de başlarda Kazu'ların tarafında kitap, film gibi entel entel şeyler konuşuldu falan. Kendimi çok ezik hissettim. :( :( :( Hani seks konuşacağıdık? Hani grup yapacağıdık? Hani isyan etmiş libidolarımızı özgürlüğe kavuşturacağıdık?

Ay kimden başlasam bilemedim ki. Neyse Kazu'dan başlıyım.

Operadaki Kazulet: <3 <3 <3 Allam geldi ya ben nasıl sevindim anlatamam. Gelicem, dedi  ama gelmez diye düşünüyodum. Kazu lan bu, Patrick mi her buluşmaya dünden hevesli gibi gitsin? Adamın yapısına aykırıydı. Ama geldi lan. Ha mail atarken kalp koydum yanına Arnavut, Homorexia kıskanmışlar ama yapacak bişi yok. Ona yıllar önce aldığım bilekliği anca verebildim. Üstümden bi yük kalktı. Aslında senin kilon yok lan!

Burak: Bu çocuk blog okuyan, benim türev çözmeme yardımcı olan biri.  Ablasıyla problemleri var bu aralar. Kafasını dağıtması için sen de gel dedim, olur dedi ve geldi :) Fazla ilgilenemedim, bizim de ilk buluşmamızdı. Fırsat buldukça ilgilenmeye çalıştım ama ne kadar oldu hiç bilmiyorum. Sonradan mesaj atmış hiç sıkılmadım diye. Öyleyse sorun yok :)

Homorexia: Allam bu çocuk yakışıklı bişey lan. Valla bak. Diyorum ki allam onu yaratırken gece gündüz uğraştı da beni yaratırken taşak mı geçti? Te allam. Yavrum çok uykusu vardı ya. Uyudular zaten bütün akşam. Gece twitterdan öğrendiğime göre otoyola çıkmışlar. Tabii onların işi de zor.

İçinizdekigay: Umarım doğru yazmışımdır nick'i. Twitterdan kontrol etmek zor geldi :) Homerexia'la sevgililer. Ama yakışıyolar lan. Masadaki tek çift onlardı. Salya sümük ağlayasım, Romeo'ya çıplak fotoğrafımı koyup "AŞK ARIYORUM" diyesim geldi. Mutlu olun, ayrılmayın, fazla da sevişmeyin, burada sevişemeyenler var. Bu çocuğun çok feci göz kasları var. Gözünde adonisi var lan!

Lubunik: Geleceğini düşünmedim.Gelmicem falan demişti, sonra bi baktım Murat Renay'ı çağırmış. Gün içinde hiç haber vermedi. Sonra mesaj attım, gelmiş meğersem kafeyi arıyomuş. Her zamanki geveze Lubunik işte. :) Pistis'le Lubunik'i baş göz etmek lazım.

Pistis: Beybim ya nasıl özlemişim. Öyle böyle değil. Dün Skype'tan konuştuk (konuşamadılar) Skype bizi kastı sonra msn'e geçtik lol. Geç gelmedi ya bu kız ölsem de gam yemem, gözüm açık gitmez. Masa orospusu :) Kucaktan kucağa, masadan masaya hoppala yarim yaz geldi, çarşıya kiraz geldi edasıyla gezdi durdu. Bi sevişemedi garibim. Abi, 13 erkeğin birinden de sana iş çıkmaz mı? Çıkmıyo işte.

Arnavut Kaldırımı: Aha bu da ikinci orospu. Gerçi birincilikte Pistis'le yarışır ama neyse. Bi ara ikimiz kitap, film muhabbettinden çok sıkıldık, Grindr'da falan takıldık. He valla napalım, bizimki de can. SEKS konuşulmayınca sıkılıyoruz. ABBO'ı götürdü bu arada. Göğüs kaslarının hastasıyım o.O

geceden bi kare. 
ABBO: Bebem ya nasıl özlemişim pezevenki. Harbi özlemişim. Ne zamandır görmüyodum. Pistis bizi sevgili zannetti. Evet açıklayalım bence. Evet, sevgiliyiz. O değil de biz en son nasıl sıkıldık ya .s .s .s Ha bi de. sakalların lens mi?

Yayık Ayranı: Adama sorduğum ilk sorunun "Yayık ayranını çok mu seviyorsun?" oldu. Bana dedi ki "Ben yayık ayranı gibi çalkantılı bi adamım." 22 yaşındaymış, aslında ne yalan söyleyeyim ben böyle biraz daha yaşlı bekliyodum. Yaşını duyunca şaşırdım. Haplo, Umayın ve Vida'nın bilgisayar ve türevleri hakkındaki konuşmalarını dikkatlice dinledik, bi bok anlamadık, anlamış gibi yapıp yorum yaptık. Sevdim seni genç adam. ;)

Haplo: O ilk buluşmadaki Haplo gitmiş, kaslı maslı bişey gelmiş. İyi olmuş. Biraz daha kas yapsın, fazlasına gerek yok. Bence çok kas yakışmaz Haplo'ma. Sarı, Haplo'yu görmek istedi ama Haplo da Kazu'yu beklediği için görüşemediler. Ama bi fal sözü verdi.

Yalnız Vida: Hakkında daha önceden hiç bi bilgim olmayan bi arkadaştı. Pistis onu bi blogger arkadaşa benzetse de alakası yok. Valla pek konuşamadık.

Umayın: Allah bu adamı yaratırken kulağına "Sen git her bokun eğitimini alsana ya la" demiş. Valla bak. Her bokun kursuna bişeyine gitmiş. Ben tuvalete gitmeye üşenen insan... Seks eğitmenliği yapıyormuş falan. İlginç şeyler söyledi. Bi seansa ihtiyacım var galiba. Ha bi de bana Kaytan Bıyık'ın selamını getirdi. Kaytan, İstanbul'da olsa beni uçurur yani. Hiç hoşlanmamış benden. :( Sanki Umay'ı ayak üstü elden geçircem.

Kelimelere Sadakat Şeysi: Neysi diye sormayın, söyleyemiyorum. Lubunik'le iyi kaynaştılar. Galiba Lubunik onu evlat edinecek. Ya da evlat edinmek zorunda kalacak. Ahanda yazıyorum şuraya. Bi ara Vida'yla bayağı bi sohbet ettiler.

Ha bi de en yakışıklıyı unuttum.
Patrick: Allam nasıl taş bi çocuk o ya o.O Görünce direk veresim geldi. O saçları yok mu hele, o kaş, göz, burun. İnsan değil bence bu çocuk. Tam sevişmelik, sevişmek isteyenler bundan iyisini bulamazlar. Bi tadına bakın derim.

Gecenin özeti: Hepimiz sekse açız. Yeri olan yazsın toplaşıp çaya gidelim, sonrasını bilemicem. Doğaçlama takılırız. 

Dedikodular:
  • ABBO, kucak seviyor.
  • Pistis, masa aralarından geçmekte harika.
  • Arnavut, kaldırımlarda seks yapmak onun işi'miş.
  • Sadakat, biri şu çocuğu grup sekse alsın.
  • Lubunik'in işi imza atmak. Düğün salonunda davetiye imzalamış. 
  • Birinin birine karşı bi ilgisi oluştu lan. Pompalamasyon, bu benim misyon... Baştan bana söylediler ben fark etmemiştim ama sonradan dikkat ettim ki öyle. Hayırlısı be gülüm.


Aramızda olaydınız iyi olurdu bölümü. 
  • Çürük Vişne, o mavi gözlerini senin! Gelemedi diye üzüldüm. Daha şevişecektik!!!
  • Onegirl, anacım ya :( :( :(
  • Biadam ve Bitanesi; gözümüz gönlümüz açılırdı. Londra'dan bana umarım bi şey getirmişinizdir. 
  • Bigay, sen de olaydın iyidi lan.
  • Ha Werther olmasın! O sabah sabah ne beddualar etti ama Mikailciğim onla taşak geçercesine hava çok güzeldi :) Gelsen ya sen de?
  • Miss Maria, sen de işe başlıcak zamanı buldun!
  • Just in Time, onun olmasını acayip isterdim. Ama hayat işte insanın karşısına ne çıkaracığı belli olmuyo. O gömleği alıcam olum senden!


Vitaminsiz bi insan olduğum için unuttuğum biri yoktur umarım. Varsa ağlarım.

O değil de size Harun Kolçak dansı yapayım mı?

35 yorum:

  1. İçinizdekigay kim lan:D görünce tepemden kaynar sular boşaldı:D:D:D ayrıca ne güzel bir ortam olmuş orada olmayı bende isterdim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://twitter.com/icinizdekigay
      senden habersiz almış nickname'ini. sordum, soruşturdum.
      olaydın iyi olurdu :)

      Sil
  2. teşekkür ettim Patrickcim. cidden uğraştın bu buluşma için. on numara adamsın :) sakallar sana acaip yakışıyor bu arada, söylemeden edemedim. arkadaşım diye demiyorum, bir sevişin derim. sevişmek isteyenler şu numaray...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kendimim diye demiyorum da öyleyimdir :p (egom tavan)
      teşekkür ettim canım :*

      senin sakallar da çogzel ki :)

      Sil
  3. Kocaman buluşmadan 6 maddelik mi dedikodu çıkarttın allasen? Yazık yazık, resmen yaşlanmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini ben mi yazayım yani?
      göğüs kasına kurban, yaz hepsini sen.

      Sil
  4. Nedir b u seüşme merakınız anamadım heeee :)

    YanıtlaSil
  5. insan dilinin ucuyla dahi olsa aramızda olaydı iyi olurduya eklerdi di mi hıh (nerede bu blogun unfollow şeysi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazının sonunda yazan neydi bebem. valla en az 15 kere seni konuştum masada. :( :( :(

      Sil
    2. seni sevdiğimi biliyorsun :kalp:

      Sil
    3. Neden gelemedin OGBD? İstanbul'da yaşıyosun normalde di mi?

      Sil
    4. kauzucum istanbulda olsam petrik'in yardımcı organizatörü ben olurdum kesin :) oralarda olsam gelirdim yani :( yürüyüşe katılmak için yaptığımız buluşma kadar olmasa da sizin ki de güzel geçmişe benziyor :D (yerseniz) +ben iç ege dolaylarında afyon adı verilen bir şehirde pineklemekteyim :D

      Sil
  6. Patrickcim benim yapım bu herşeyden biraz biraz iyi geliyor ne diyelim merak:D
    Haploya tek hayran ben değilmişim anlaşılan yok yok ben dağıldım sanırım:D

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir özet olmuş. gitmiş kadar olmasak da ucundan olduk bir şeyler işte.


    ben diyorum kimse anlamıyor işte. kitaptır filmdir tiyatrodur danstır en fazla 45dk sonrasında libidolara kimse engel olamıyor. ne de olsa okulda evde çoğu yerde bu libidolarımızı içimize atıyoruz. ama böyle ortamlarda sal gitsin mevlam da kayırmasın bi zahmet. açık ve net olmak ayıp deel ki.hepimizin bildiği şeyleri saklamaya ne hacet :)

    buluşmaya giden ayaklarınıza, planlayanın uğraşına, en önemlisi libidolarınıza sağlık şekerler :)


    not: hiç kıskanmadım o.O

    YanıtlaSil
  8. Valla ben herkesi sevdim vaktim oldugunca ve elimden geldiğince herkesle konuşmaya özen gösterdim.İtina ile konuşulur.En çok lubunik ile konuştum.Valla ondan iyi beni evlatlık edinecek biri bulamam ama zorla ettirmem yani o ne öyle canım ahaha :) Ayrıca Masada bende başka herkes gurp seks istiyordu.Evet gençler patrick'in de dediği üzre gerçekten sevişemedik ya la ?

    YanıtlaSil
  9. Gelemediğim için bende çok üzüldüm :( Sevişçektik aslkjdaskjd
    Bir daha ki sefere gelemezsem zaten çocuğumu kesicem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelemezsen ben gelip çükünü kesip eline vericem!

      Sil
  10. Allahım keşke bende olsaydım. İstanbul'un taşı toprağı altın işte bende buralardan süreneyim :')))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de kop gel günahlarından istanbula

      Sil
  11. eğlenceli.
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Ankaradan çıkamadım gelmeyi çok isterdim başka sefere artık

    YanıtlaSil
  13. walla emeğine sağlık. iyi organize ettin lan. topraamı kırar mıyım hiç. benden eğlenceli yazmışsın. kıskandım. e ne de olsa ağır abiymişim. kadir inanır mıyım lan ben?

    YanıtlaSil
  14. Hahaha :D Bilgisayar muhabbetinin bir kısmı hâlâ aklımda. Ben mesela program yazarken s-sharp kullanıyorum (galiba böyle demişlerdi). Bir de yapay zeka koyunca da köleliğe giriyor, Patrick, biliyorsun :D

    Vallahi bütün emeklerin için çok teşekkürler. Uzun zamandır istediğim şey gerçekleşti. Ayrıca geç geldiğim için de herkesten özür dilerim xo xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi göstermek lazım bilgisayarlara, fazla sevgi gösterince de tepemize çıkıyolar. of işimiz çok zor
      xoxo

      Sil
  15. ay o kadar beddua ettim nereye gitti onlar bilmiyorum ki? inşallah sonradan g*tümde patlamazlar. o mikaelinde alacağı olsun ilişkimizi gözden geçireceğim onunla :D :D :D
    eğlenmenize çok çok çok sevindim ama bir dahakine ben de olmak istiyorum. hatta bence siz toplaşıp ankara'ya gelin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bedduaların spam olarak gitmiş galiba .s .s .s

      Sil
  16. Blogger buluşmaları sonrasında yazılan yazılara bayılıyorum.
    Bloglarında kendilerini anlatan insanları farklı bakış açılarıyla tanımak çok eğlenceli :)
    Anlaşılan çok eğlenmişsiniz, kıskanmadım desem yalan olur :)

    Dipnot: Fotoğraf çok güzel çıkmış, Pistis mi çekti bunu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeak ben cektim cok sanatsalli dimi?

      Sil
  17. Beni çağırmadınız :( Alacağınız olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemicigim seni niye cagirmayalim. blogda paylasmistim gormemissin demek ki :(

      Sil
  18. bayağı bir aslında duygusal yoğunluk yaşanmış birbirlerinizden etkileşim olmuş tam bir fırtına içinde kalmış gibisiniz ama sağ salim çıktığınız umulur .ilerleyen zamanlarda tekrarlamanız ve bizlere paylaşımlar yapmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  19. sorma ben neler çekiyr ne acılar ne azgınlıklar 13 kişisnin arasında vay ben nerelere gidem ne yapammmm:):):):)

    cCc Pistis Siker cCc bayıldım kardeşim benim

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.