18 Kasım 2012 Pazar

adaletini sikeyim dunya

Blog bulusmasindan once Reklamci'ya onda kalabilir miyim diye sormustum ve bana cevap vermemisti haftalarca. Gecen hafta da "naber" yazmistim ona da cevap vermemisti pezevenk. Dun de lise arkadaslarimdan biri geldi Istanbul'a. Ortakoy'e gittik Sari'yla. Ortakoy'den Besiktas'a gectik kahve icmek icin, zaten Ortakoy'de hesap bize kol gibi girdi. Whatsapp'tan mesaj geldi. Bi baktim Reklamci'dan. Te allam bi hafta once sordugum soruya yeni cevap veriyo. "iyiyim, sen nasilsin" yazmis. Ben de cevap verdim. Sonra yine bisey gelmedi Reklamci'dan. Eve geldikten sonra bunlari Homerexia'la whatssaptan konusurken " Tabii ben buna 5 gun once naber demistim iyiyim senden demis ve sonra yine bisey yok. Delirtiyo beni pezevenk" yazip Homo'ya yolladigimi dusunurken Reklamci'ya yollamisim. Tabii noluyoz dedim. Gece 2 gibi yazdim hala okukamis gozukuyodu. Ama bu sabah kalktigimda okumus. Cevap yine yok. Insan bi cevap verir, kime dedin bunlari diye sorar dimi? Nasil al adamdir bu ya? Dun lise arkadasim Besiktas'ta otururken bi cocugu gozune kestirdi. Ama o adampa butun aksam kesisyik. Bazen kadinlara acidigim dogrudur. Benim yillardir msn'den konustugum ama bi turlu bulusamadigim bi cocuk var. Uni'den ayrilip, tekrar hazirlanmak icin Samsun'a gitmis. Gecen bayram bulusacaktik ama bulusamadik. Gecenlerde yilbasinda gelecegini soylemisti. Ben de dun face'ten sordum gelicen mi diye. Gelecekmis. 28'inde. Ama ben yil hasini bu ay sonunda zannettigim icin cok mutlu oldum, 10 gun kaldi diye de sevindirik oldun falan. Ama bugun bi baktim ki onun gelmewine 1 aydan fazla var. Agliyorum salya sumuk simdi. Bugun Tuyap Kitap Fuari'na gidecektik Pistis'le. Ama annemin sabah yaptigi götlukten dolayi gidemedim. Ve tabii Pistis agzima sicti. Cok ozur dilerim :( Ha bi de evde net bozuldu. O yuzden post atmicaktim. Cunku telden yazmayi cok sevmiyorum. Simdi turkce karakter kullanmadim falan ya Bigay kizar falan. Androidime saglik!

7 yorum:

  1. meraksız gey mi olur canım aa ne o öyle o kadar genişlik cık cık hiç gözüm tutmadı onu hıhh.. mesaj attığı anda cevap vermeyecektin aslında heç, böylelerine nabza göre şerbet vericeksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gorunce heyecanlandim yazdim hemen, napayim :(

      Sil
  2. "Agliyorum salya sumuk simdi."

    tanımasak... :D

    YanıtlaSil
  3. Telefondan yazdığını anladım zaten.
    Fotoğraf yok
    Müzik eklentisi yok
    Türkçe karakter yok
    binlerce hatalı harf ve kelime
    yani okudum diye ödül almam lazım o derece :D
    ayrıca nedense yazdığın hiçbir şeye üzülemedim. Yani büyük dertler gibi gelmedi.. Tek üzüntüm kitap fuarına gidememen, Pistis'in yalnız kalması, gerisi boş işleeeerrr..Takılma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzuntulu bisey yazmadim ki zaten :s
      odulunu almak icin sahneye lutfen

      Sil
  4. seni tenhaa yaklamayayım kıçımın dibindeymissin:D

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.