15 Ekim 2012 Pazartesi

Sevdiğim Adamlar - Erol Günaydın

Anı by Fatih Erkoç on Grooveshark


Her yaptığı işi takip etmediğim ama O'nu bi yerde gördüğümde hayranlıkla baktığım bi adamdı EROL GÜNAYDIN.

Daha geçenlerde internette rastladığım bi fotoğrafını profil resmi yapmıştım. Ardından bi kaç gün sonra Saba Tümer'in programında hasta olduğunu duydum. Bi kötü oldum. 79 yaşında bi adam. Anneannem, babaannem, dedemden yaşlı bi adam. 


Bugün de sinemadayken Twitter'a baktım ne var ne yok diye. Erol Günaydın'ı TT'de gördüm. Elim ayağım titredi. Filmi unuttum. Çok kötü oldum. Sanki bana çok yakın bi insanı kaybetmiş gibi oldum.

Kim kaldı ki bu fotoğraftan geriye?

Ama ben Erol Abi'yi bana çok yakın gördüm. Athena'nın klibinde, Ayı Yogi'yi izlerken, Okan Bayülgen'in programlarında, katıldığı televizyon programlarında. 



Eğer cennet diye bi yer varsa, sana cennetten başka bi yer yakışmaz Erol Abi. 

 Vikipedi'den bilgi almak için: tık tık


Keşke sana bir kere sarılabilseydim.

3 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin, kim kaldı ki bu fotograftan dediğin fotografta da Nejat Uygur sağ diye biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yaşıyo biliyorum.
      Ama ne sahnede ne de televizyonda

      Sil
  2. hayatımda gerçekten vefatından üzüldüğüm nadir insanlardan böyle bir sanatcı bir daha gelmez :(

    bu arada unuttun beni zalım

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.