5 Ekim 2012 Cuma

Şapşik'le SOĞANlı buluşma.

No Coke by Dr. Alban on Grooveshark

öncesi

Dün Sarı, ben ve bi arkadaş buluştuk. Beyazıt'ta bilmem ne medresesi varmış orda kahve içtik falan. Fallar bakıldı, sonra Sarı'nın eve gitmesi gerekti. Ailesi akşamları dışarı çıkmasını istemiyor. Neyse Sarı'yı tramvaya bindirdik. Arkadaşın canı balık-ekmek istemiş. O zaman Eminönü'ne gidilir dedik ve ikimiz Eminönü'ne geçtik.  Canım o kadar çok Taksim'e çıkmak istiyodu ki anlatamam. Arkadaşa "Hadi bi çılgınlık yapalım, Taksim'den bin otobüse?" dedim. Yurda geç kalmaması gerekiyomuş. Neysem onu Vapura bindirdim. Napsam karar veremedim.

Bari bi Galata'ya çıkayım ordan geri döner giderim eve, düşündüm. Bi de ben arkadaşlarlayken birisiyle mesajlaşamam. Sevmiyorum. Baktım telefona Şapşik bi kaç tane mesaj atmış. "Nerdesin" dedim, "Okuldayım" dedi. "Ben de arkadaşlarla buluştum eve dönerken bi kahveni içerim dicektim" dedim. Tam o sırada dersi bitmiş.

Galata'ya doğru yürüyorum falan dedim. Taksim'de buluşalım dedik. Neyse gittim ben oraya. Oturdum onu bekliyorum. Face'e girdim. Baktım Lennon açık. "Abi napıyorum bilmiyorum. Belki bana kızarsın kızsan da haklısın. Az sonra Şapşik'le buluşucam. Çok ısrar etti, bişey diyemedim." yazdım. Bişeyler yazıp sildi ama yollamadı. "Bisey de lan!" dedim. "Yok kızmam ya banane hem. Sen kendine dikkat et de kendini üzdürme.
Ben seni düşünürüm yavrum" dedi. "Evine falan gitmedim zaten Taksim'deyim. Tamam beybi kızıyosan söyle hemen kalkarım." dedim. O sırada da Şapşik geldi.

Oturdu karşıma. Gömleğimin güzel olduğunu söyledi, ben de ona yüzüğünün güzel olduğunu söyledim. Okullardan falan konuştuk. Rihanna'dan konuştuk. Konuştuk da konuştuk. Tabii ben onunla fazla oturmak istemediğimden eve geç dönmemem gerekiyo demiştim. O yemek söyledi, yemeğini bitirdi, biraz konuşup kalktık zaten.

Arkadaşımla balık ekmek yedim demiştim ya. Bol soğanlıydı. Tabii ben yorgunlukla naneli şeker falan da almayı unutmuşum. Şapşikle konuştuktan biraz sonra geldi aklıma. Abi nasıl utandım ya. :( :( :(  Leş gibi soğan kokuyorumdur kesin. Ama bişey demedi .s .s .s

Ne mi hissettim?
Tamam hoş çocuk. Sohbeti de iyi. Ama korkuyorum Lennon'a yaptıklarını bana da yapar diye. Öyle işte.

Taksim'den Karaköy'e indim tramvaya binmek için. Birden içerisi kalabalıklaştı. Nefes alamadım,midem bulandı, hayvan gibi terledim. Bi durakta dayanamayıp attım kendimi dışarı. Kendime geldikten sonra gelen tramvaya bindim işte. Bi de bilmemne durağıyla bişey durağı arasında kazı çalışması mı ne varmış. 15 dk falan da öyle bekledim. Annem eve dönünce sıçacak ağzıma diye düşündüm. Ama eve geldiğimde uyumuştu.

Ha bi de akşamki buluşmadan çok keyif aldığını bi de saçlarımın "çogzel" olduğunu söyledi.

Bu sabah kalkasım yoktu, uykum var. Annem işe giderken kaldırdı beni. Kalktım, midemde bi bulantı var. Annemi aradım. Dersaneye gitmedim bugün. Az önce Şapşik "Günaydın" diye mesaj attı.

sonrası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.