13 Ekim 2012 Cumartesi

Lookbook Macerası - Adam Gallagher

Fark ettim ki ne zamandır lookbook'a girmiyorum. Nedeni benim için bu alışveriş sezonu kapandı diye olsa gerek. Ya da o kadar güzel giyinenler var ki onları gördükçe salya sümük ağlayasım geliyor.

Önceki Lookbook postlarım:
Lookbook - Martin
Lookbook - Vini

Klasik bir cumartesi sabahına uyandım. Dün geceden kalma çekirdeklerimi çıtladım, kola içtim, aldım laptop'u kucağıma gezinmeye başladım. LB'a da bir bakayım ne giyiyor elin gavurları diye. Bir bebişle karşılaştım, aklımı başımdan aldı.

21 yaşındaymış. Peh, beni yanına götürseniz "Amca, ver elini öpeyim" der. Benden genç gösteriyor :(

Amerikan bebesimiş.

Adı, soyadı: Adam Gallagher
Lookbook'u: tık tık
Facebook'u: tık tık 

Fotoğrafları:













6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sabah sabah adamın abdestini bozdururlar bunlar

      Sil
  2. bu mu sana amca der yok artık kanka gel şöyle yamacıma der :D

    YanıtlaSil
  3. Bize de nasip eyle böyle birini yareppim! (BU YORUMU GÖRÜNCE SEVGİLİSİ DÖVDÜ)

    YanıtlaSil
  4. Off Off bittim böle birini banada ver yearappbbimm

    YanıtlaSil
  5. Çocuk yakışıklı allaaaam var. Öte yandan bacak kılları çok çirkin. Ha bir de sakalsız haliyle aşırı çirkin. Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Seviştikten sonra seksi hakkında da bilgi veririm. Öpüyorum.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.