14 Ekim 2012 Pazar

Kaldırım Orospusu

Padam...Padam by Édith Piaf on Grooveshark

Geçenlerde Spod'un partisi olduğunu yazmıştım. Şapşik de bi gece dışarı çıkalım demişti onu da aradan çıkartıp partiye gideriz diye düşündüm. Geçenlerde de Kelimelere Sadakat Enstitüsü "cumartesi bir şeyler yapalım mı" dedi. Ona da "partiye gidelim" dedim. Tabii ben Şapşik'e kaç gündür bir şey yazmıyorum sms'in bitti yalanıyla.

Cuma akşamı Şapşik "Yarın ne yapıyoruz" dedi. "Önce bi arkadaşımla buluşucam, sonra partiye geçicez, orda buluşuruz" dedim. "Kim o, ben tanımadığım insanla rahat edemem, yok o yok bu yok şu" falan saçmaladı. "Bi kaç ay önce internetten tanıştım" diye geçiştirdim.

Dün öğlen gibi kalktım. Üstümde bir azgınlık vardı. Arayışlara girdim. Baktım yakınımda bi çocuk var. Hoş birine de benziyor. Gittim. Bi güzel deliler gibi seviştik. Rahatladım. Güzel de sohbeti vardı. 2 saat falan ordaydım. Eve, geldim hazırlandım, Taksim'e geçtim.

Sadakat'la buluştuk. Sadakat'ı görünce bi an Werther'i görmüş gibi oldum. Çok benzettim. Bi yerde bira içtik, Cihangir'e indik. Parkta biraz oturduk saatin gelmesini bekledik. 9'da kalktık. Şapşik'le Alman Hastanesi'nin önünde buluşucaktık. Sadakat'la bekledik. Bizi bekletti bi de pezevenk. Mekanın önüne gelince bizi içeri almadılar. Daha başlamamış falan. Biz de bi apartmanın merdivenlerinde oturduk.

10'a doğru yine gittik mekanın önüne. Herkes dışarı da bekliyo. Sonra Cihangir'de bi kahvehaneye oturduk. Arka masamızda Burak Özçivit çakması biri vardı. Bıyık, saç falan tıpkısının aynısıydı. Elinde de telefon çevreye bakınıyodu. Kesin Grindr'dan adam kesiyolardı. O kadar belli etmeselerdi iyidi.

Partiye girmemeye karar verdik. Başka bi yere gidelim dediler. Nevizade'de bi yere girdik yer olmadığı için  biraz bekledik sonra kalktık, Eski Beirut'a gittik 3 sap bizi içeri alamazlarmış. Neymiş, DAMSIZ GİRİLMEZ'miş. Küçük Beyoğlu'na geçip sokakta takıldık bi 5-10 dk. Sonra Sadakat'ı metroya yetiştirmeye çalıştık. Sonra dan öğrendim ki metroyu kaçırmış. Otobüsle dönmek zorunda kalmış. Benim canım ıslak hamburger istedi, ıslak yemeğe gittim. Şapşik'e yicek misin dedim yemicekmiş. Sonra Şapşik'i otobüsüne bıraktım. Neden mi bıraktım?

Ben onu otobüse bırakmasaydım  o beni dolmuşa bırakacaktı. Dolmuşa bırakmasını istemiyodum. Çünkü ben partiye gidecektim daha. O yüzden otobüsüne bindirdikten sonra koşa koşa mekana gittim. Girişimi yaptırdım. İçeri girdim. Tek başına parti ortamları hiç çekilmiyor :( Biramı aldım duvara yaslandım yavşayacak birilerini kestim, bulamadım. Bi sigara yaktım. Biraz ortalara ilerledim. ABBO'a Lambda'nın Onur Haftası'nda yaptığı partide kaptırdığım güzel bacaklı adamı gördüm. İçimi çektim. Avucumu yaladım bi taraflarım şişmesin diye. Mekan çok küçüktü. İçeri çok kalabalıktı. Kendime dışarı attım. Temiz hava aldım, bi sigara içtim tekrar içeri girdim.

Direk sahnenin ön taraflarına ilerledim. Kendimce dans etmeye başladım. Bi adam geldi. Ben barmen olarak hatırlıyorum ama barmen değildi, Spod'un görevlilerinden biri olabilir. Belime sarıldı. Beraber dans ettik. Ayak üstü ona kucak dansı vari şeyler yaptım. Bi ara gitti yanımdan. Sonra gördüm yanına gidip "Nerdeydin, sensiz dans etmek çok sıkıcı" dedim. Özür diledi. Yine dans ediyoduk ki karşımda Ozan'ı gördüm.

Evet, evet Ozan'ı gördüm. Şerefsizi, ben ona onu çok özlediğimi söylediğimde "benden başka birisiyle oldun mu?" diye soran şerefsizi. Yüzüne tükürmek istiyodum ya hani öyle olmadı. Biraz saklanmaya çalıştım ondan. Ama bi yandan da onu kesiyorum. Aynı, hiç değişmemiş pezevenk ibne.

Barmen midir, görevli midir her neyse gitti yanımdan. Kaldım yine göt gibi. O adama kucak dansı vari şeyler yaptıktan sonra orospuluğun dibine vurma vakti gelmişti artık. Önümü bi adam geçti. Bıyıklı tatlı bişey. Eğildi kulağıma "Benim adım Ahmet" dedi. "Ben de Patrick" dedim. Sonra bi 45'dklık French Kiss başladı. Sahnede bi grup olmadığından kenarına oturdum, üstüme çıktı. Poposunu mıncırdım. Bir birimize masturbasyon yaptık. Ay hatırladıkça iğrendim kendimden.

Baştan "acaba bize bakıyolar mı?" diye tedirgin oldum. Sonra da "Koy göte rahvan gitsin mood: on" diyerekten saldım gitti. Neler yaptım neler. Amacım zaten orospuluk yapmaktı. Sigarayla adeta Rihanna'nın "We Found Love"daki hareketlerini yaptık.  Ahmet üstüme fazla gelince ittirdim. "Yeterli" dedim ve uzaklaştı. O sırada biram çantama dökülmüş, leş gibi kokuyor çantam :(

Giyinik de olsa deli gibi seviştik yani onunla orda. Saçımı falan düzelttim Ozan'ı aramaya başladım. Gördükten sonra bütün gururumu ve egomu bi yere bırakıp yanına gittim.

-Ozan, naber?
-Tanıyamadım.
-2 sene önce XXX'den.
-XXX'de okuyan?
-Evet. Seni gördüm selam vereyim dedim.
-İyi yapmışsın, çok değişmişsin.
-Sorun olmazsa dışarı çıkıp biraz sohbet edelim mi ben eve dönücem de.

Kalktık, dışarı çıktık.

-E, naber bakalım?
-İş okul yagunluk. Lezbiyen kuzenim getirdi beni buraya da. Senin nerden haberin oldu?
-İnternetten. Arkadaşlarla gelmiştik, ama onlar içeri girmek istemediler ben sonra tek geldim.
-İyi çevre yapmışsın yani.
-Evet yaptım.
-Nerden yaptın çevreyi?
-Arkadaşlarımın arkadaşları falan derken oldu biraz çevrem. Yazın ortalarında seni görmüştüm İstiklal'de.
-Durdursaydın keşke.
-Ama yanımda sevgilim vardı .
-Açıklayamazdın tabii. E içerde naptın?
-Az önce biri yapıştı bana. Bayağı öpüştük, sonra seni gördüm yanına geldim, şimdi de eve gidicem işte.
-Sen zaten seversin öpüşmeyi falan. Eve nasıl gideceksin?
-Dolmuşla.
-Sarı dolmuşla? E5'te inip yürüceksin? Zaten yakındı senin evin. Aman dikkat et sikmesinler seni böyle. (üstümde çiçekli gömlek vardı)
-Görüşürüz.
-Görüşürüz.

Öpüştük, sarıldık ayrıldık. Bana o "benden başkasıyla birlikte oldun mu?" diye soran ukala yoktu ortada. Gayet kibar, eski tatlılığında bi adam vardı. Konuştuğuma pişman değilim. Eğer yanına gitmeseydim daha sonra "keşke gitseydim" diyip kendimi üzecektim. Üstümden bu yükü de attım.

Neden mi KALDIRIM OROSPUSU? Çünkü bu sabah kalktığımda Edith Piaf söylüyodum dilimin dönüğünce. Aslında biraz daha erken gitseydim partiye daha fazla orospuluk yapabilirdim.

Günde 1,5 sevişme yeter bence. Allah olmayanlara da versin.

14 yorum:

  1. Burak Özçivit çakması adam sonradan lahmacun söyledi ya dedim bu kıro vallaha, aynı Özçivit'e benz,yordu adam :) Tatlıydı,kalıplıydı adam yani :)

    Cihangir parkındaki öküzlere çok güldüm ama ben patrick onu unutmuşsun.Adamlar resmen laf attılar.Bir de nereye gidiyorsunuz diyorlar ahahah :)

    Sahiden çok mu benziyorum canım Wertherciğime öyleyse çok sevindim :)

    Bütün gece şapşik ile neredeyse ben muabbet ettim dedim patrick çok sessiz :) Bu sessizlik hayra alamet değil.Patrick bu gece patlar :)

    Şapşik hoş çocuk,iyi çocuk amanında tuhaf biraz, sonradan açıldı:)

    Sonra filmlerde görürdüm de inanmazdım.Bize resmen Damsız girilmez dediler yahu ohanzelius yani :) Diyecektim adama evin damını getireyim mi ? Angut şey.


    Ay patrick malum şey için çok teşekkür ederim bütün gece senden otlandım :) Bir dahakine benden :)

    Bu arada Eski Beirut'a bir daha ki sefer damlı gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unuttuklarımı da sana bıraktım, yaz diye :P

      malum şey diyince aklıma kondom geldi :) atagagzha

      Sil
    2. yazdım yazdım :)aaa şimdi baktım da o da bitmiş para da yok :) ahahahahha

      Sil
  2. Okurken kendi kendime trip attım sen otur evde diye. :D
    Bira dökülmeside kötü bi durum. Benimde bir kere çantamdaki çikolata eriyip bütün kıyafetlerim hırkalarım çikolata olmuştu. Çanta reziliiğini kimsenin yaşamaması dileğiyle :D
    Konuşma faslında da tanıyamadım dediği anda kesin tükürürdüm püh allan cezası seni diyerekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlemişim valla. tüküresim falan gelmedi :(

      Sil
  3. Biraz yavasla cok hızlı gitmiyo musun bu aralar bebegim . Niye bu kadar hızlı yasiosun bazı seyleri anlamıyorum . Basına bir bela açma nolur . Dikkat et kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arar değil anacım, sadece dün çok hızlı gittim. 1 hafta ders çalışmanın ödüllendirmesini yaptım.

      Ve yarından itibaren tekrardan ders çalışmaya dönüş ;)

      Sil
    2. Van Görlcüğüm sanırım yaşlanıyoruz..
      Ben de senin gibi yazacaktım da... Gençlere yavaşla diyorsak yok yok biz yaşlanıyoruz yaaa :)

      Sil
  4. kulaklarım çınlatılmış :) hala aklın orda mı yaa. demek sen benle her gece çıksan bir ömürlük fesat birikecek içinde :D

    YanıtlaSil
  5. AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  6. Wayy Wayy Wayy Seni tabi ki kesmez benim evdeki pijama partim hıhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme lan oyle gelecektim ama gecenin 2sinde nasil geleyim :(

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.