24 Ekim 2012 Çarşamba

Blog buluşması: Sevgili takip eden, buluşalım mı?

Selam gençler. Öncelikle yarınki bayramınızı şimdiden kutlarım. Kurban kesmeyenlerin gözünden de öperim yani. Neyse konumuz bayram değil.

Daha önemli bir şey diyeceğim.

Tanışalım, kaynaşalım. Olur mu? Bence çok güzel olur.

Kasım'da aşk başka olurmuş. O yüzden Kasım'ın 3'ü ya da 4'ünde geleceklere göre belirlenen ortak bi tarihte buluşalım diyoruz. Mekan ise Taksim'de olur.

Şu İzmir'de her hafta yapılan yarım yarım buluşmalara inat güzel kalabalık bi buluşma olsun diyorum.

Geçen sene Aralık'ta olmuştu ilk buluşma. Çok da güzel olmuştu.

Ha bi de "Şey ya biz blogger değiliz, ne işimiz var ki orda" diyenleri döverim, döveriz.
Bloggerlara özel bi buluşma değil ki bu. Geçen buluşmada blogger olmayan insanlar da vardı, güzeldi.

3/4 Kasım'da İstanbul'da olup gelebilecek durumdakiler gelmezse ölsünler. (Anlatsam Bi Bok Olsun öyle dedi)

Geleceği kesin olanlar:
-Anlatsam Bi Bok Olmaz
-Arnavut Kaldırımı
-Just in Time
-Lubunik
-Miss Maria
-Kelimelere Sadakat Enstitüsü
-Haplo
-Ben deniz, Patrick

Pistis ve Operadaki Kazulet de gelebilirlermiş.

E hadi sen de bunu okuyosan ve gelmek istiyorsan mail at: bloggerbulusmasi@gmail.com

XOXO Seviyorum sizi.

Dipnot: Buluşunca sadece SEKS konuşulmuyor, bunu baştan söyleyeyim.

35 yorum:

  1. "Dipnot: Buluşunca sadece SEKS konuşulmuyor, bunu baştan söyleyeyim."

    yemek tarifi veriyoruz birbirimize :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buluşmayı sen istiyosun ama mail atmıyosun !!11!!111

      Sil
  2. gelebilseydim keşke.. :(

    YanıtlaSil
  3. Ay o kasımda aşk başkadır değil miydi :D :D offf bak ortada yokum hemen blogger buluşmasını ayarlamaya başlamışsın bile. aynı tarihlerde ankara'da da ben yapacağım bir buluşma. inadıma ve çirkefliğime sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yavrum kıyamam ki. :)

      not: kasım yazacağıma ekim yazmışım hemen düzelttim.

      Sil
    2. werther beybi yap valla oh oh disko disko :D :P

      Sil
  4. Sahne 1: Bir ev salonu. Bir koltuk ve üzerinde bilgisayar. Ayran uzanmış bilgisayara bakmakta. Okuduğu şeye sinirlenir.

    - Bu buluşmaların hep ters zamana gelmesinden şikayetçiyim :/ %100 katılımın zorunlu olduğu bir eğitimde olduğum için gelemeyeceğim sanırım. Halbuki çok istiyordum.

    Ayran sinirle bilgisayarı kapatır ve hırsla odasına gider. Odanın kapısı kapanır ve ışıklar söner.

    - End of Act I -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki gelirsin. Ayarlanır falan. Sen yine de sana uygun günü ve saati mail at istersen.

      Sil
  5. Tarihi haftasonu seçerek nasıl güzel bir şey yapmışsınız belli değil. Kalp kalp kalp <3

    P.S. for Patrick: Bendeniz bitişik yazılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi beğ! mail atsana olum. beni delirtme!

      Sil
  6. O hafta bir sakatlık çıkmaz ise orda olmayı çok isterim *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mailini bekliyorum. ona göre haberleşiriz

      Sil
  7. hahaha İzmir'in suyundan sanırım sadece sex konuşuyoruz sex yapıyoruz ve sex içiyoruz veeeeee çok eğleniyoruz hıh :)

    Hafta sonu olmasa ben de katılmak isterdim ama bu durumda ancak dedikoduları okurum :) Bayağı da kalabalık olacağa benziyor, yaa iş yerinden izin mi alsam acaba ne? Neyse biraz çatlayayım en iyisi ben :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of orda birine bi laf sokma vardı ilk blogger buluşmasından. Neysem anlatırım sana.

      One Girl'ümü de kap gel. Lütfen!

      Sil
  8. seks konuşmayacaksak ben gelmem :P :)) hehe hatırladım olayı ya.. geleceğim, baya eğlenceli olacak umarım :)

    YanıtlaSil
  9. İzmir buluşmalarına laf atılmış bakıyorum :))) hadi toplasip izmire gelin olmaz mı kiiiiii :(( cok kıskandım ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gelsene. bak valla gel. kuzuyu kap, kaanı kap gel. bak valla gel.

      Sil
    2. Ama bak sex konusulmuosa ben gelmem bak ;) pek bi konuşurum ya ben sexten :))

      Sil
  10. Vallaha çok güzel olacağa benziyor.Bence her şeyden konuşabiliriz buluşunca :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de istiyorum ama gitsem nasıl bulacağım nerden tanıyacağım sizi hem okulum var neyse boşver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi mail atman yeterli :)
      amaç da tanışmak zaten.
      buluşma c.tesi günü saat 17.00'da. okul yok o gün. bi düşün derim.

      Sil
    2. Okuldan kasıt projeler var, üniversite denen biyerde okuyorum da :-) ama şeytan sktirt projeleri git diyor hocaya da böyle böyle buluşmaya gittim sen yoktun diyesim geliyor belkide o da orada olur :-)

      Sil
  12. du bakalım bi güzellik düşünüyorum ben de:)
    sex olamyan bi konuşma metni yazmaya başladım:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heey geliyorum geliyorummmmmmmmm! Kırmızı halım nerde? Dede ve torunlar olarak otururuz artık, masal anlatırım size:D

      Sil
    2. Belki kizarlar falan ama benim icin onur konugu sensin. (bu yorumu ojuyanlar gelmekten vaz gecti ve kazu bana kaldi)
      sana yillar once aldigum bilekligi de sonunda verebilicem desene :)
      ay valla cok sevindim

      Sil
  13. hiç işim olmasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
    :P

    YanıtlaSil
  14. İstanbulda olursam gelicem!

    YanıtlaSil
  15. Bakın 3 Kasım'da ne var. Patrick pek sevecek bu haberi:
    Galata'nın güncel kültürel dokusuna dair bir hikaye kurgulamayı, mahalle esnafı ve halkla sanatçıları bir araya getirmeyi amaçlayan etkinlik, 3 Kasım Cumartesi konsepti Aydın Teker tarafından belirlenen, maskelerini Anna Teliere'nin tasarladığı "Zamanın Pası" adlı performansla başlayacak.
    Açılışın ardından yönetmenliğini Yaman Ömer Erzurumlu ve Wilhelm Schneck'in yaptığı, Altıdan Sonra Tiyatro ve Lokstoff! ortak yapımı "Yokuş Aşağı Emanetler" sanatseverlerle buluşacak.
    Aynı gün, konseptini İngiliz yönetmen Anne Weshinskey'in üstlendiği, trapezci Sevinç Gürmen ile Kate Beckel'in üzerinde çalıştıkları yeni gösterilerinin bir parçası olan "Bebekevine Hoşgeldiniz" ile koreografisini Aslı Bostancı'nın yaptığı, müziklerini ise Sarp Karaer, Kerem Bilgin ve Aslı Bostancı'nın hazırladığı "Singing Stories on Speaking Mountain" performansları izlenebilecek.
    Açılış gününün son etkinliği ise Dingo'nun Ahırı Kumpanyası'na ait, Ilgın Abeln'in yönettiği Galata sokaklarının kaotik, trajik, yer yer komik ve gerçeküstü ama İstanbul'u anlatan hikayelerden oluşan "Çıkmaz Sokak" olacak.
    Etkinlik, 10, 17 ve 24 Kasım tarihlerinde sanatseverleri Galata'da bir araya getirecek.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.