30 Ekim 2012 Salı

"Arkadaşım senden hoşlanmış"

Girl Gone Wild by Madonna on Grooveshark

10 günlük koskocaman bayram tatilimde ders çalışmak yerine sürtük gibi gezdikten, sürtüklük yaptıktan sonra bu gün dersane başladı. Size anlattım mı anlatmadım mı emin değilim, o yüzden baştan başlıyorum.

Bizim sınıfta hızlandırmada sonradan bi kız geldi. Ama nasıl salak, nasıl itici bi tip anlatamam. Kendini belli etmeye çalışmalar, hocanın her lafına atlamalar, ona buna sataşmalar falan. "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın" diye bulaşmadım salağa. Ama ben ona bulaşmadıkça o bana bulaşıyo.

Bi keresinde "Senin adın Patrick mi?" dedi. "Ha, evet, o benim" diye geçiştirdim.

Bulaşmak dediysem böyle bakışları falan. Neyse geçenlerde sıramda uslu uslu kedi gibi oturmuş soru çözmeye çalışıyodum ki geldi kolumu tuttu. Bişeyler saydı, saydı, saydı gitti. Harbiden saçmaladı. Dediklerinden bi bok anlamadım. Bi tepki vermedim ve gitti.

Bi kaç tenefüs sonra da sınıfa giricem. Kapıya dikilmiş "İçeri giremezsin" diyo. "Amk, derdin ne senin? Bi, siktir git" diyemedim tabii. "O niyemiş" diyip daldım sınıfa. Mal galiba bu kız. Harbi mal lan! Çok mal. Hiç sevmiyorum. İsminde hayır yok. Bi de kendi kendine triplere giriyo. Yok villada oturuyomuş, yok 500-600 lira doğalgaz faturası geliyomuş. Bize ne lan!

Ders zili çalmış, sıramda yine kedi gibi otururken "Patrick, konuşabilir miyiz?" dedi. "Tabii, olur" dedim. Beni iki kız dışarı çıkardılar. En cool tavrımla onları dinlemeye başladım. Ama bi yandan da götüm üç buçuk atıyo. Ya döverlerse beni, diye. Kız hem salak, hem mal, hem de ATARLI. Bizim semtin atarlı kızları meşhurdur zaten.

+Bizim bi arkadaşımız var, senden hoşlanmış. Sevgilin var mı, diye sorcaktık.
-Hayır, yok.
+İyi, güzel kız.Tanışmak ister misin?
-Hayır gerek yok.
+Senden kamptan beri hoşlanıyomuş.
-Teşekkür ederim.
+Kim olduğunu merak ediyor musun?
-Hayır, etmiyorum.
+Neden?
-ÖSS kastırcam ben.

Kısa ve cool cevaplarımla ters çevirdim. Bu olayın benzeri geçen sene de başıma gelmişti. (bkz: tık tık) Tekrar aynı şeyleri yaşamamak için hiç bulaşmayayım dedim. Acaba benden hoşlanan kız kim? Şu uyuz olduğum kız başkası adına kendisi için mi sordu naptı? Bi kaç gün geçsin de "aslında ben düşündüm de olabilir yea, kim de o?" diye sorabilirim belki. Aslında hiç de merak etmedim.


  • Tatil sonunda dersanede ilk günüm de böyleydi.
  • Dün gece tam yatacaktım ki Pistis aradı saatlerce konuştu durdu. Ne zamanlardır aramıyodu, ben de kızıyodum ama bu aralar aramaya başladı. Galiba zenginledi bu kız, kontörler fazla geliyo galibası .s .s .s
  • Ben biraz test çözeyim.
  • C.tesi buluşmada çok eğlenicez galibası :)
  • Biri bana şu tişörtten yaptırırsa onu öperim.

9 yorum:

  1. kızlar da ne cool çocuk demişlerdir..
    bence de
    öss kastır sen :D

    YanıtlaSil
  2. harbi sınıfın kapısında durup, içeri giremezsin olayı nedir?

    tüm tatil boyunca madonna dinledim ya, baya motivasyon sağladı. ama klip açıkken odaklanamıyorum. gözüm kayıyor :D

    cumartesi görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kllip. of o klip. nesye c.tesi konuşacak şeyler olsun :)

      Sil
    2. dumanı üflemek bu kadar seksi olur dimi :D

      Sil
    3. elma ısırmak, aynada sevişmek.
      bende bi kıpırtı oldu sanki.

      Sil
  3. öss kastırcam ben diyip iyi sıyrılmışsın içimden bir ses o şuursuz kız sana aşık olan bence diyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman diyim demesin o iç sesin öyle şeyler.

      Sil
  4. hoş blog
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/2012/10/gidip-dokunmalsnz.html

    YanıtlaSil
  5. heheh çok güzel :D .. o kıza bakınca kendimi gördüm bi an eğer gerçekten benim gibi bi kızsa gerçekten senden hoşlanan başka birinden bahsediyordur. Diğer türlüyse SALAK!

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.