27 Eylül 2012 Perşembe

Yoksa aşık mı oluyorum? | We're beautiful like diamonds in the sky

Diamonds by Rihanna on Grooveshark

Dersane'ye tam gaz devam ediyorum. 3 hafta oldu açılalı. Sınıfla bi sorunum yok. Komik, eğlenceli, sıkıcı olamayan, her telden insanın olduğu bi sınıfım var.

Asıl olaya gelin şimdi. Hani Lennon vardı ya bi ara. Ben buna aşıktım falan. Hani ona Mutlu Prens kitabını almıştım. İşte Lennon'ın eski sevgilisi bana yavşıyo. Belki anlatmışımdır ama okullar kapanmadan önce de yavşamıştı. Neyse anlatayım.

Adını Şapşik koydum.

Şapşik'le Lennon bi ara sevgili olmuşlar, şiddetli tartışmalar sonucunda ayrılmışlardı. Ben de tam bu ayrılığın üstüne Lennon'la tanışmıştım. Lennon'ın anlattığına göre Şapşik herkese yavşar, sevgili olur sonra da ayrılırmış. Ama Lennon Şapşik'ten ayrıldıktan bi süre sonra yeni sevgili yaptı. Tabii Şapşik yaptıklarından pişman olmuşçasına Lennon'ı aramalar, özür dilemeler falan filan... Aşk-I Mennu tadında bi süreç geçirmişlerdi.

İkisinin arasındaki sular durulunca bi baktım Facebook'tan bi arkadaşlık isteği. Şapşik! E bu salak niye beni eklesin ki falan diye düşündüm. Sonra Lennon'a anlattım beni eklemiş falan filan diye. ne kadar olduğunu hatırlamıyorum ama bi süre bununla konuştuk. Ben İstanbul'a dönünce buluşacaktık falan kaldı öyle.

Onur Yürüyüşü'nde Tünel'in orda dururken bi ara Şapşik'le göz göze geldim. Hayvan gibi de baktım ona. O da bana baktı. Yanılmıyosam O Gay'e de "Bununla bi ara konuşuyoduk ama şimdi selam vermedi şerefsiz" diye bişeyler demiş olmam lazım. O gün orda bana selam vermedi, bu benim içime dert oldu tabii. Şapşik'in geçmişini Lennon'dan bildiğim için "Koy göte gitsin" diye dert de etmedim çok fazla.

Geçen gün bi fotoğraf eklemiş "Bu gece sevişin" diye. Beğendim. Sonra profiline gireyim dedim. Bi baktım silmiş beni pezevenk! Ama hala abonesi olduğum için bağlantılarını falan görebiliyormuşum. Aboneliğimi iptal ettim. Öyle takılırken bi arkadaşlık isteği geldi. Tekrardan eklemiş. Kabul ettim.

Başladık konuşmaya. Rihanna'yla alakalı bi profil pikçırım vardı. Ordan konu Rihanna'ya bağlandı, uzadıkça uzadı. Sonra birbirimize şarkı yollamalar falan derken. Saat geç oldu. Tabii bunları Lennon'a da söyledim. Bilsin istedim. Arkasından iş çevirdiğimi sanmasın. Artık aşık olmasam da çok sevdiğim bi insan sonuçta.
-Bi mesaj geçmişime baktım da 12 gündür konuşuyomuşuz.- Beni pride'ta görüp de selam vermediğini söyledim. Telafi edeceğini söyledi.

Benim internetim gitmişti ya işte o ara konuşamadık. Sonra telefonuma bakiye yükleyince telefondan yazdım. Sonra telefon numaralarımızı verdik. Ama onun sms paketi olmadığı için ev arkadaşının telefonundan mesajlaşıyoruz.

Geçen gün Lennon, ben, bi de Cihangir'de oturan arkadaşım buluştuk. Oturuyoruz. Şapşik mesaj attı. Napıyosun tarzında. "Arkadaşlarla oturuyorum" dedim. O sırada Lennon ve Cihangirli'yi tagleyip check-in attım face'e. Görmüş. "Lennon'laymışsın" dedi. "Ha, evet" dedim. Lennon'la ilgili bişey demedi. Ama o akşam sürekli mesaj attı. Lennon'la beraber verdik mesajlara cevap.

Lennon'ı üzmek istemem. Bana onunla konuşuyorum diye kızmadı da. Ne bileyim. Belki unutmuştur. Ama yaptığım doğru mu, yanlış mı bilmiyorum. Bi arkadaşım benim olaylı bi şekilde ayrıldığım sevgilimle konuşsa ne hissederim emin değilim. Bu konuda çok kararsızım.

Geçen gün sarıya gösterdim Şapşik'in fotoğraflarını. "Gideri var" dedi. "Saçmalama, tipe baksana" dedim. "Eski sevgilinden daha tipli olduğu" kesin dedi.

E ben bununla ne olmak istiyorum?
Sevgili mi? Hayır.
Arkadaş mı? Hayır.
Bilmiyorum. Sadece konuşuyorum işte.
Buluşmak istiyor, erteliyorum. Bahaneler sunuyorum. Galiba bi buluşmadan bi zarar gelmez. Ama en çok korktuğum şey Lennon.

Okullar kapanmadan önceki konuşmamın nedeni Lennon'ın intikamını almaktı. Ama şimdi bi nedenim de yok.  Salak gibi konuşuyorum işte. Sonunu düşünüp, ne olacağını kestiremiyorum. Yine kendi kendime kuruntu yapıyorum. Şapşik işte. Herkese yaptığını bana da yapıcak. Beni etkilicek, sonra da terk edecek. Kolay değil. Kaç haftadır Hürrem'i izliyorum. Entrikalar öğreniyorum hocamdan. Uygularım ben de birini gerekirse.

Neyse ben bununla buluşayım dimi? Bi kahve içelim. İki sigara üfürelim.

Dipnot: Rihanna'nın yeni single'ının çıkacağını duyunca çok heyecanlandım. Hele paylaştığı albüm fotoğrafından sonra çok sert bi şarkı bekledim. Bi G4L, Hard, We Found Love tarzında ama çok soft bi çarkı olmuş. Dünden beri dinliyorum. Beğenmedim mi? Beğendim, ama hayal kırıklığına uğradım biraz. Su gibi şarkı akıp gidiyor.

6 yorum:

  1. offf aslında bu gerçeği hiç söylemeyecektim ama bu yazıdan sonra söylemeye karar verdim. senin eski sevgilinle ben konuşuyprum patrick :D

    boş vakitlerini de değerlendirmediğine göre ne yapıyorsun sen bu çocukla anlamadım ki???
    neyse konuş konuş boktur işin demişler bakalım nolcek :D

    YanıtlaSil
  2. abbooww kimin eli kimin cebinde belli değil lol :D

    bence görüşün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adeta bi gossip girl, bi kavak yelleri :/

      Sil
  3. karışık işler, benim aklımda ise ne zaman izmire geleceğin var? bir de hangi üni olacak acaba, anladın sen onuuuu ;)

    ayrıca internetine bu sefer hızlı kavuşmadın mı sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet. çünkü anneme duygu sömürüsü yaptım. dayanamadı tabii.
      3 haftadır matematikten kusasım geldi.
      bak blog da yazmıyom zaten.
      ders çalışıyorum gece gündüz (yersen)

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.