30 Eylül 2012 Pazar

VEDA

Yardimci Olmuyor by Asli on Grooveshark

Part: I
Özledim ulan.

Ozan'ı özledim tekrardan.
Havalar serinleyince aklıma o geliyor, gözlerim doluyor.
Şerefsizi özledim işte.

Sonra Kerem'i özledim
Kerem'i anlatmadım size.

Mimar, kumral, omuzlarında kas bilem var.
Çok yakışıklı.
Geçenlerde avm'de gördüğümde de öyleydi.
Ofisin'de, ofisindeki masasında, evinde, yatağında olan olayları özledim.


İkisi de çok eskideydi.
Kerem ilk birlikte olduğum insanlardandı.
Ozan ise ilk aşık olmaya başladığım.
15-16 yaşlarındaydım daha.


Öyle işte.
Sadece özledim.
Ozan'ı siktir ederim de Kerem'i napıcam?
Telefonunu bilmiyorum.
Ama evini biliyorum.
Kapısının önünde mi beklesem?
Ofisini de bulabilirim galiba.
"Ev yaptırcam" deyip dalsam mı?
Ya da o Avm'de saatlerce onunla karşılaşmayı mı beklesem?


VEDA'sız ayrılıkların pişmanlığını yaşıyorum.

Morportakal'ın da dediği gibi:
"Vedalar bana göre değil.
Ben sadece koşabiliyorum."

En iyisi biraz daha tırnaklarımı yiyeyim sonra da yatayım.

7 yorum:

  1. Eskiler hiiç unutulmuyo değil mi?

    YanıtlaSil
  2. unutulmaz yaşananlar heleki derinse unutulmaz patrick bebeğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zümrüt'le ilgili sana anlatacaklarım var. Unutturma

      Sil
  3. Böyle güzel yazınca da ben sana aşık oluyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yaşmışım valla. okuyunca ben de kendime aşık oldum.

      Sil
  4. mazisi kalabalık olunca insanın özleyecek çok şeyi oluyor desene ;)

    neyse genç libidona sağlık bebeğim :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.