20 Eylül 2012 Perşembe

Perşembe Sabahı Şakası

<"Buraya Pepee çok üzülüyor" şarkısı gelecek>

Her sabah olduğu gibi bi yandan kahvaltı edip bi yandan da bilgisar kullanma umutlarıyla açtım bilgisayarı. 2 saatte açıldı bilgisayar. Sonra tarayıcıyı açtım. Ne görsem beğenirim? 

"İNTERNETİNİZ BORCUNDAN DOLAYI KESİLMİŞTİR!" 

Hemen bi çığlık attım. "Anneeee, internet kapanmış!" 

"Oh, iyi olmuş. Ben de bunu bekliyodum, yoksa ders çalışacağın yok" dedi. 

Bana dedi. Bana, bana, Bihter'ine dedi. 

Ama çok hazırlıksız yakalandım.

Kadın resmen arkamdan kuyu kazmış. Namıssız. Ya anneeeaaa ya! 

Yaptığın hangi anneliğin kitabında yazıyor?

Annem böyle bişey yaptıysa ya 1 hafta içinde faturaları öder ya da aylarca ödemez, ben de deli olurum.

Sevgiler.


*Allah kimseyi mail'den post yazmak zorunda bırakmasın, çok korkunç! 

4 yorum:

  1. tekrar gemiş olsun :// (bir kere daha böyle internetsiz kalmıştın)

    YanıtlaSil
  2. oyy oyyy oyyyy allah kimsenin internetini kapatmasın ... hatta borçlarını ödememezlik yapmasın :D umarım kısa zamanda açılır internetin :)

    YanıtlaSil
  3. Eh se geçen yıl kazansaydın bu yıl böyle dertlerin olmayacaktı, bence bu yıl sabret ve kazan da gelecek yıl yine böyle bir mailden çatma bir post okumayalım ha ne dersin ;)

    YanıtlaSil
  4. allah kurtarsın kardeş ahahaha :D

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.