15 Eylül 2012 Cumartesi

Patrick Dershane Yollarında - I

In The Middle by Kazaky on Grooveshark

 Pazartesi sabahı 4 günlük muhteşem İzmir seyahatim bitti. Dersane başladı.Pazartesi sabah 10'da otogardaydım. Otogardan direk eve geldim, duşa girdim, giyindim Sarı'yla buluştum. Kahvaltı edelim demiştik. Öğlen de dersanede sınav vardı.
dersaneye çay/kahve götürmek için
bana bi tane küçük termos lazım.

Evet Sarı'yla yine aynı dersanedeyiz, hatta aynı sınıf, aynı sıradayız. 4 senelik kaderimiz. O değil de 30'umuzda hala sevgililerimiz yoksa evlenicez biz. Aynı evde yaşıcaz ama kimse kimsenin hayatına karışmıcak. Yeter ki ortada bi evlilik cüzdanı olsun. Bi evlilik cüzdanımız olmadan mı ölelim yani?

Deneme sınavı bok gibiydi. Mat1, Mat2, Geo soruları vardı ve hepsi çok kazık sorulardı. Bi bok yapamadım. Yolculuk, tatil yorgunluğu falan kafan durdu resmen. Sonra mesaj geldi sınıfımı bildiren. Ertesi gün öğrendim ki kötü sınıftaymışım.

Pazartesi sınavdan sonra Sarı'yla biraz gezdik tozduk. Eve geldiğimde akşam 8gibiydi ve sabah kalktığımda saat 08:20'di. Onda da annemin zoruyla kalktım. İlk günden ilk derse geç kaldım. Sarı'yla buluşup gidecektik. On bin kere aramış, mesaj atmış. Sonra da gitmiş tabii.

Neyse ikinci derse girdim sınıf mal kaynıyor. Kolunda en boktan geçici dövmesi olan mı dersin, terlikle gelen mi, çarpım tablosunu bilmeyen mi... Böyle iki günüm geçti dersanede.

Sonra bi deneme sınavı yaptılar. Öteki soruların tersine çok basitti sorular. MAT1 ve GEO'dan 1er boşum var, MAT2'den 5-6 soru yaptım. En iyi sınıfa geçtim. Bu sınıfta orta okuldan dersane arkadaşlarım var. En azından öteki sınıf gibi sıfırın altında değil, çoğu benim seviyemin üstünde insanlar. Gırgır şamata geçiyor dersler. Tam anlamıyla bi ciddiyet yok. Kamp süreci olduğu için.

5 gün dersane süreci bitti. 2 hafta daha matematik kampı var, sonra dersler başlıyor.

Benim yine sevişme krizlerim tutmaya başladı. Az önce biriyle konuşuyodum, 5dk mesafede. Neyse işte nasıl gidebilirim diye düşünürken birden aklıma tatlı geldi. Tatlı krizi uydurdum kendime. "Anne canım çok feci tatlı istiyo, tatlı almam lazım yoksa düşük yapıcam" diyip evden çıktım.

Çocuğun evine gittim. Sevişmedir odur budur derken hop geçmiş biraz zaman. Annem başladı aramaya nerdesin de nerdesin. O değil de benim 3 senedir kullandığım külüstür telefonum bozulmuş lan, sesim gitmiyor. Önemli iş görüşmelerimi nasıl yapıcam bilemiyorum artık .s .s .s Ayfon Fayf da çıktığına göre ben de bi Galaksi ESÜÇ alırım heralde. Aman 3310 bulayım da bitane yeter.

Ay neyse çocuk o kadar zayıf ki dokunmaya korktum. Sarılcam yok korkuyorum. Memesi yok bi kere. Açcık meme lazım ya. Sıkıcan o memeyi falan. Yok anam olmuyo böyle. Tamam Murat Boz memesi demedik ama azcık olsun be abi, ele gelsin. Memesiz erkek, balkonsuz eve benzer. Sıkıcan biraz. (Yazar burda bana bi çift meme verin dünyayı yerinden oynatıyım mesajı veriyor) Zayıf insan olmucak bi kere. Abi göt yoktu çocukta lan. Avcumun içi kadar götü vardı. İnsan kıyamıyo. Neyse işte işimi hallettim, hızlı bi şekilde toparlandım, tatlıcıdan 4 tane halka tatlı alıp eve geldim.

Çok şükür bugün de seviştik.

gelecek dersane günlüklerinde görüşmek üzere.

9 yorum:

  1. İzmir tatilinin iyi geçmesine sevindim Patrick,yalnız dersanen başlıyor o kadar sevişecek adamı nerden buluyorsun anlamıyorum..neyse bak iyi çalış bu sene seni İzmir e bekliyorum ona göre :)) bende izmir i ünv yi kazandım o yüzden..belki birgün tanışırız haa ne dersin :)) öptüm cnm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okadar adam derken? deli gibi sevişiyorum da benim mi haberim yok?
      yok valla eskidendi o sevişken günlerim artık yaşlandım

      Sil
    2. ne bileyim ya cnm öyle şeyler yazıyorsun ki sanki her gün seviştiğin kişiler varmış gibi :)) neyse tahtaya vuruyorum ben nazarlardan korusun..

      Sil
  2. Allahım dersane benim de çok üstüme geliyor.........

    YanıtlaSil
  3. Çarpım tablosunu ben de bilmiyorum bikerem.Bilenlerede uyuz oluyorum :) Gerçi benim okul yıllarım biteli bilmem kaç yıl ışık yılı oluyor ama ossun.Ha bi de biizm zamanımızda çarpım tablosu,eski adını yitirmek üzereydi yani:KERRRRAT CETVELİ :))Bunu şimdi dedelerinizden duyarsınız :))Bir de o salak sigarayı bırak artık.

    YanıtlaSil
  4. ıyk o dershane olayı bndede var beter beter beter koskoca dershanede erkek sayısı az ve hepsi öküzz bn ne yapayım ne edeyim ya :S
    şükürler olsun her gün bir saevişmeyi sığdırıyosan hayatına ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay her gün sevişmiyorum yahu ben. arada bir sevişiyorum.

      Sil
  5. oh ne güzel her gün seviş canım sen (hahaha madiliq mode on :D)

    YanıtlaSil
  6. Ama şimdi o kadar basit bir sevişme olayı anlatmışsın ki bilen bilmeyen bu oğlan bu hızla günde iki erkek çıkarıyordur der tabii :))

    yani bilmesem bende derim.. ayrıca dershaneden önce mi sonra mı sevişiyorsun onu da ayrıca belirtmen gerekiyordu.. hahah

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.