16 Eylül 2012 Pazar

Ne yapıyorum, ne yapmalıyım? Bilmiyorum.

Let me kiss you by Morrisey on Grooveshark


Bi şeyimi fark ettim.
Bi insanı hayatımdan çıkarınca direkt çıkarıyorum. O'na karşı bi  neden sunmuyorum ya da açıklama yapmıyorum. Aslında bu hayatımdan çıkarmak da değil aslında. Hayatımın bi yerlerinde dursun istiyorum. "İSTEMEM YAN CEBİME KOY, BELKİ Bİ GÜN LAZIM OLUR" kafasındayım çoğu zaman.

Açıklama yaparak birilerini uzaklaştırsam kendimden geri dönmezler bana sonra. Mesela bi arkadaşıma uyuz mu oldum; mesaj atmam, aramam, mesajlarına cevap vermem, ararsa açmam...

Ama tekrardan konuşmak mı istedim "naber" diye mesaj atarım.

İşin kötüsü "naber" diye mesaj atacak yüzümün olmadığı insanlar var.

Mesela BOŞNAK!

Geçen yaz tanışmıştık. Bi kaç kere buluşup sevişmiştik. Hoş adam. Kibar, karşısındakini kırmamayı biliyor. Deli gibi güzel sevişiyo. Karşılıklı zevke önem veriyor. Kendini düşünen biri değil. Benden hoşlandığını söylemişti. "Bi git benim neyimden hoşlandın, tipsizlerin en önde flama tutanıyım. Hoşlanma benden, git başkasından hoşlan" demiştim. 

İşte okullar açıldı ben anneannemlerin oraya döndüm falan bununla sadece msn'den konuşur olduk. İstanbul'a dönünce görüşecektik sözde. Tatillerde falan İstanbul'a geldiğimde buluşmak istemedim. Kendimi nedensiz bi biçimde uzaklaştırdım ondan. Mesajlarına cevap vermedim. Aradığı zaman bataryayı çıkardım. Msn'de hiç denk gelmedik. 

Neden uzaklaştım ben bu adamdan? Bilmiyorum. Sadece istemiyorum. Ama kırmak da istemiyorum. Bu yaz İstanbul'a geldiğimde mesajına cevap vermiştim. Buluşacaktık. "Sınavlarım bitsin öyle buluşalım" dedim. Sınavlarım biteli kaç ay oldu attığı onlarca mesaja cevap vermedim. 

Sonra sevgilim oldu, yine mesaj attı defalarca. Onlara da cevap vermedim. "Sevgilim var" diyemedim. Deseydim bi daha mesaj atmazdı. Benim de "Aman ne de olsa bi mesaj atarım, sevişiriz" diyeceğim biri olmazdı. Ama atamıyorum işte mesaj. Adam aylardır mesaj atıyor, cevap vermiyorum; arıyor, açmıyorum. Napıyorum ben?

Az önce yine mesaj atmış. SMS paketim bitti ama dün bu yüzden cevap veremedim. Aslında bu mesajına cevap vermek isterdim. SMS paketim olsaydı verir miydim? Diyorum ya yüzüm yok. "Niye cevap vermiyorsun mesajlarıma?" derse ne dicem. Diyecek bişeyim yok. Bi nedenim yok.

Sonradan pişman olacağımı bildiğim halde neden bildiğimi okuyorum ki?


There's a place in the sun
For anyone who has the will to chase one..AND I
I think I've found mine
Yes, I do believe I have found mine
So, close your eyes and think of someone you physically admire
And let me kiss you, let me kiss you
I've zig-zagged all over America and I cannot find a safety haven
Say, would you let me cry on your shoulder
I've heard that you'll try anything twice
Close your eyes and think of someone you physically admire
And let me kiss you, let me kiss you
But then you open your eyes and you see someone that you physically despise
But my heart is open, my heart is open to you.

15 yorum:

  1. şarkı güzel olmuş bu yazıya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkı her yazıya her türlü gider

      Sil
  2. her şey insan için. sana sitem edeceğini sanmıyorum, ederse de zaten sen de farkındasın biraz hak etmişsin. yani canın istiyorsa ara, mesaj at. neden öyle davrandın derse; gerçekten bilmediğini söylersin nedeni. yalan değil ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "canım isterse" atarım heralde mesaj. ama istemiyor da gibi. :S

      Sil
  3. o zaman yorma o güzel kafanı patrickcanım:)

    YanıtlaSil
  4. Evren denen olay genelde sevgilin yokken karşına bu tip birini çıkarmaz. Bence bunda bi keramet var dinle sözümü, iyi davran adama.

    YanıtlaSil
  5. Senin kafan karışmış gibi görünüyor.
    Sevgilini gerçekten sevdiğini bile sorgulaman gerekir aslında. Yanlış anlama.
    Kafanda birisi varken bir başkasına 'sevgilinin olduğunu' söylemek aslında çok zor birşey olmasa gerek.

    Bir de olayın ikiniz yönü var. Milo'yu sevdin mi gerçekten? Yada yazdıklarından öte kendine itiraf etmediğin şeyler mi var?

    Onu seviyor musun yoksa?
    Ayıp değil ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KOÇ'um, yidiğim, civanım,

      Sevgilimle ayrıldık. Sevgilimi gerçekten sevmiyodum ama sonuçta sevgilimdi ve aldatmak bana yakışmazdı ne kadar sevdiğimdem emin olmasam da.

      Milo kim lan?

      Sil
  6. Hoşlandığım çocuk bana böyle yapacak bir daha yüzüne bakmam. Net.

    YanıtlaSil
  7. ben de biraz böyle olsaydım... çoktan bana kazığı atıp giden adamlar köpeğim olmuştu. lanet olsun içimdeki romantik aşığa. hep ben taviz veriyorum. hep ben kendimden nefret ediyorum sonrasında. ama senin bu yaptıgını yapan sevgililerim oldu... en güzeli seninkisi..

    YanıtlaSil
  8. bu listede bende varım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebem sen bana mesaj atsan öpüp başımın üstüne koycan, ömrüm boyunca silmicem.

      Sil
  9. vallahi adama bu kadar ilgisiz kalmaana rağmen hala mesaj atıyorsa bence sen bu adama hiç cevam mevap yazma. adam bildiğimiz psikopat canım.. Bir yıl önce bir kere seviştin diye tüm yıl bir insanın arkasından koşulur mu? Hem de gram yüz vermediği halde.. bilmiyorum ama canın isterse çok doğal şekilde merhaba diye cevap yazabilirsin, adam bunu bekliyor zaten, ayrıca hiç de sormmaz neden bunca zaman yazmadın diye, direkt konuya sevişelim mi diye girebilir hahahah

    tabii senin anlattıklarından bunu çıkardım ama belki adam böyle birisi değildir bilemiyorum şimdi!!

    YanıtlaSil
  10. Ah benim bitanem aynısı bende de var.
    Napıyorum diye hiç sormamıştım kendime sanırım uzun bi süre de soramıycam. Düşünsene bunu kendime sormaya bile yüzüm yok...

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.