5 Eylül 2012 Çarşamba

İzmir'in yolları taştan, sen çıkardan beni beni baştan!!!

Bu fotoğrafı bana İlker yollamıştı :)

Okullar kapandığından beri yalvarıyodum annemlere "İZMİREĞĞĞ GİDEYİİİİMMM!!111!11!" diye. İşte geçen pazar İzmir'deki arkadaşım soru "ne zaman geliyon" diye. "Akşama haber veririm" dedim. Anneme sordum, "ben sana para vermem babana sor, para verirse gidersin" dedi. Tamam, hoş, annemden beklenecek hareketler. Babama sordum. "Çarşamba parayı çekince gidersin" dedi.

İzmir'dekilere mesaj attım falan "geliyorum" diyerekten. Anneme dedim babam böyle böyle dedi diye. "Bana sormuş mu?" dedi. Başladı kızmaya. Ben de başladım bağırmaya.

İşte biletim alındı. Yarın sabah İzmir'deyim.
İzmir; Patrick geliyor, AYIK OLUN!
Van görl'ümü nasıl merak ediyorum var ya anlatamam. Anacım beni gey bara götür!
"Amber" diye geçen gün tanıştığım bi kızla da tanışıcaz falan filan işte. Bana 3 bira ısmarlıcak, kordon'da sabahlıcaz falan.

Pazartesi İstanbul'da olmam lazım. Çünkü öğlen 1'de dersanede sınav varmış. Bilmiyorum belki de girmem :S Tabii ki giricem yoksa annem ağzıma bi güzel sıçar, sonra da sıvar.

İzmir'deki arkadaşımın ev arkadaşının da iki arkadaşı varmış. 5 erkek aynı evde. Kabus gibi 4 gün beni bekliyor galiba.

24 eylülde Harbiye'de Ortaçgil konseri var. Gitmem lazım. Gitmeliyim. Erkan Oğur ve Birsen Tezer de var. Allam, nolur gideyim!

Blog'ta yokum ama gtalk, msn, face, twitterdan oluşın bana. Hepsi sağ tarafta yazıyo

Siz sormadan söyleyeyim:
Romeo'da konumumu "İzmir" olarak çoktan değiştirdim bile.

12 yorum:

  1. ben yokum bi izmirde :( benim yerime de kordonda çimlere uzan ve gökyüzüne bak :(

    YanıtlaSil
  2. Yerimmmmmm beni de mrk edermis ufaklikimmmmm benim :)) çalışan bir one girl un var bebegim pazar beraberiz muahhhh :))

    YanıtlaSil
  3. Ben İstanbul'a geldiğimde de buluşucaz mazeret kabul etmem. Evet daha buluşmadan 2. buluşmanın planını yapıyorum ama olsun. Sabırsızlıkla bekliyorum cınıms.

    YanıtlaSil
  4. izmir patrick görsün ;) yavrum van görlüm anneden hallice, abladan az çok gibi ve prensesin de önde gidenidir baştan söyleyeyim ;) iyi eğlenceler sana ;)

    YanıtlaSil
  5. helkese selam benden:) gezin walla kaynaşın. evlilik-iş-güç arasında olmuyo sonra.
    operadakimeşguladam:P

    YanıtlaSil
  6. Ben geldim sen gittin :)

    Güzel vakit geçirmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  7. bokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbok!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçişçiş!!!

      Sil
  8. Az helecanlan :)Bu ne len ölecen helecandan.Hihihihi :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.