11 Eylül 2012 Salı

From Izmir with Love

Kalbim Ege'de Kaldi by Sezen Aksu on Grooveshark

Son yazımda İzmir'e gedeceğimi yazmıştım.


Çarşamba gece 00.00'da otobüse bindim. Herkes'in söylediğine göre sabah 8-9 gibi İzmir'de olurmuşum. Neyse işte önce Tekirdağ'da mola verdik. Sonra uyumuşum ben biraz. Uyandım bi baktım vapura biniyoruz. Saate baktım saat 06:00. E, hani 8'de İzmir'deydim? Aklım başıma geldi. Benim biletim Çanakkale üzerindenmiş. O yüzden de yol uzadıkça uzadı. Yollar bitmek bilmedi. 13 saat yolculuk yaptım resmen! İğrenç bi yolculuk deneyimiydi. Ama ilk başta yanımda Murat Boz'un kumral ve daha uzun versiyonu olan biri vardı. Onu kestim ben ama o horul horul uyudu. Sonra da Kazu tipli bi adam bindi. Telefonla konuşup durdu. Ben sadece 2 saat uyuyabildim yolda.

Neyse arkadaşıma mesaj attım durumu bildirdim, öğlene doğru orada olacağımı söyledim. Normalde beni sabah otogar'dan alıp eve geçicektik ordan da işine gidecektik ve İzmir'e akıcaktık. Saat1'de işinde olması gerekiyomuş. Ben o saatte İzmir'e yeni girmiştim. Neyse ev arakadaşı beni alırmış öyle dedi. Tanımadığım insanla ben ne yapıcam. Nicki (Evet, arkadaşımın adı Nicki olsun). Düşündüm düşündüm. Bigay'e ulaşsam o'nun yaşadığı yer İzmir dışında kalıyo. Aklıma Amber geldi. Face'i açtım telefondan mesaj atıcaktım ki baktım o bana mesaj atmış bile akşamdan numarasını falan yazmış. Ben de mesaj attım 10 tane kadar. Cevap vermedi aradım. Durumu anlattım beni almaya gelebilir mi diye sordum. Alırım dedi. Sevindim. 1 haftaya yakın twitter'dan muhabbet ediyorduk falan.

Otogar'da atladım servise. Alsancak'a gitmiyomuş, Basmane'ye gidiyomuş. O da olur dedim. Basmane'den Alsancak'a taksiye bindim.

Amber'le buluştuk. Bi yere oturduk. ÖKÜZ gibi aç olduğumdan bişeyler söyledim. Sonra Amber'in sevgilisi geldi. Muhabbet falan filan geçti gitti. Nicki'i aradım geliyormuş. Arkadaşı yemek hazırlamış evde oraya gidecektik. Kordon'a geçtik. Birer bira içtik.

Arkadaşım geldi ışık hızıyla kaldırıp beni eve gittik. Nicki'yle de ilk yüz yüze görüşümüz oldu birbirimizi.

Evde yemek yedik, üstümü değiştirdim. Çıktık dışarı. Konak'tan başladık gezmeye. Saat kulesi, Alsancak falan derken Fuar'a gittik. Çok büyük. Eğlendik ve eve döndük. Demiştim ya evde çok kişilermiş diye. İşte biraz sohbet falan ettik. Yatacağımıza yakın Nicki'i evdekilere "Patrick gey" dedi. Nicki benim gey olduğumu biliyor mu? Hayır.

Evdekiler şaşırdı. Ev kalabalık olduğundan ve Nicki'nin yatağı çift kişilik olduğundan beraber yatıcaz. Arkadaşları buna "Gece sana bişey yaparsa haber ver" tarzında bişeyler demiş.

Sabah uyandık. Nicki'nin annesiyle babası geldi. Eşyalarını getirmişler. Sonra onlar gitti. Geceleyin hava buz gibi, gündüz ise yanıyor! Anneleri gittikten sonra biz de hazırlanıp dışarı çıktık. Ev arkadaşına Gey bara gideceğimizi söyledik. Yine orası burası gezdik.

Arkadaşlarına da kendinin gey olduğunu söyledi sonra. Evde bu durumdan çok eğlendik. Evdeki gey durumlarımızı dışarıda da sürdürdüğümüzden hiç zorluk çekmedim.

İzmir'i küçük bi yer zannederdim. O yüzden de yanıma sadece Converse'lerimi almıştım çok gezmem diye. Ne mi oldu? Ayağım gezmekten su topladı! İğrenç bi durum. Yürürken ne kadar acı çeksem de 4 gün boyunca deli gibi yürüdük, gezdik. Şaka da olsa kendim oldum, hiç zorlanmadım.

Fuar'da lünapark'ta en çılgın iki oyuuncağa bindik. Deli gibi eğlendik. Birinde bindiğimizde Rihanna - Where Have You Been çalıyodu. Sevmesem de ezbere biliyorum şarkıyı. Nicki'yle deli gibi şarkıyı söylemeye başladık. Karşımızda da iki kız vardı. Biri korkudan kafasını kaldıramıyodu. "Esma, iyi misin? Esma, bişey de" diyip duruyodu. Dayanamadım "Esma, Are you OK?" diye bağırdım. Esma da "Yeah, I'm OK!" dedi. Galiba bizi yabancı zannettiler.

İlk kez buzlu badem, kumru, boyoz, kaktüs meyvesi, börülce yedim.
Kızlarağası'nın adını çok duymuştum merak edip götürttürdüm kendimi ve hiç beğenmedim. Sözde kahvesi çok güzelmiş. PEH! Ben bile daha güzel yapıyorum. Bir çok güzel yer gördüm. ASANSÖR diye bişeye gittik ama bi boka benzetemedim. Çok kasıntı bi yer.

Pazar günü Bigay, Van Görl, Vangörl'ün Kuzucuğu, CankaKuir isimli yeni bi bloggerla buluştuk.

Van Görl; Çok konuşamadık, işi vardı ama allam o ne tatlılıktır. Bütün gün sigara içsin, izle.
Kuzucuk; E, bu adam yakışıklı. Baya baya yakışıklı. İstediğim bölümle ilgili bi kaç komik anısını anlattı.
Bigay, daha kaç kere anlatıcam bu adamı yeter.
CankaKuir; adını ilk defa duydum. Tatlış bi çocuk. İyi ki tanışmışım.
Amber; düşük çeneli, cana yakın biri.

Öyle işte. İzmir'de dün sabah dönmüş olsam da özledim lan. En çok neyi mi özledim? Kordon'da çimlerde saatlerce yatmayı özlücem. Yok İstanbul'da öyle çim falan.

İzmir'in geyleri CankaKuir, Bigay ve Kuzucuk başta olmak üzere çok yakışıklılar. Keşke Nicki'e gerçekten gey olduğumu söyleseydim de daha rahat etseydim.

O kadar çok olay var ki "anlatsam roman olur" ama kısa keselim aydın havası olsun.

Bu sene ygs-lys'den sonra nereye gideceğim belli oldu. İZMİR. Çok sevdim lan.

KALBİM EGE'DE KALDI!

O değil de iki gündür dersaneye gidiyorum. Ağlıyorum sıkıntıdan.

14 yorum:

  1. Hahahaha o kısacik zamanda hiç çenemin durmamasi ve aile üyelerimin beni telefonla taciz etmesi :)))) seker oğlum Patrick daha uzun zamanda daha cok görüşmek dileğiyle cok tatlisin o boy maşallah dedirtti valla :) bu arada kuzucuku da suzdugunu farketmedim sanma :)))) minigim benim optmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şşşşşş aramızda kalsın.

      aslında eskilerden birine çok benzettim baştan o yüzden baktım. sonra da göz alışkanlığı bakıp durdum işte :)

      Sil
  2. :) ne güzel geçmiş tatilin benimde dershane başlayacak müdürü yakışıklı olmasa hiç çekilmez ama işte napalım :D

    YanıtlaSil
  3. Hahaha kaçmaz benden :) neyse senden zarar gelmİcegini bİldigim için problem yok :))) baskası olsa Panter emel le yarışırım :)))

    YanıtlaSil
  4. Kaç gün kalmıştın ya çok kısa bi özet olmuş vallahi bu yazıyı bekliyorum günlerdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman en kısa zamanda aklıma kalan olaylardan bi yazı daha yazıcam

      Sil
  5. bu sene üniversite sınavı sonucun nooldu anlattın da ben mi kaçırdım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kazu, yavrum, o defterleri kapayalı çok uzun zaman oldu.
      sıralamam kötü olduğu için tercih yapmadım.

      Sil
    2. Kazuuuu yaşlı annem unutuo hatırlatman lazimmmmm :))))

      Sil
    3. bi ara gel de seni sıraya koyayım o zaman:)

      Sil
    4. Terbiyesizzzzzz adaaaammmm :)

      Sil
  6. ayh çok mutlu oldum şehrimizi beğenmene :)

    eee artık üniversitelerimize de bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  7. GİTMEYEYDİN İYİDİ :(
    Abi o kadar da çok konuşmamıştım o gün. Demek ki konuşsaymışım üfüüüü. Ben seni şimdiden çok özledim haberin olsun :(
    Bu arada evdeki yemeği duyunca hemen kalkıp gittin de ne yemekler vardı güzelmiydi bari doyurabildiler mi benim PATRİCKİMİ :(
    Hemen götün kalkmıştı söyleseydin ben de yapardım :(((

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.