5 Eylül 2012 Çarşamba

Annem ve Mektup

Like A Song by Lenka on Grooveshark

Sevgilimle kavga ettiğimde ona bi mektup yazmıştım. Sözde ona verecektim. Vermedim. Bütün hissettiklerimi yazmıştım mektuba. Çantamda taşıdım bi süre onu. Sonra bayramda anneanneme giderken yatağımın altına koydum.

Yatağın altına sadece mektup yoktu. Senelerdir karaladığım bi defterim, bi tane de çakmağım vardı. Neyse işte biz eve döndükten sonra annem temizlik yapmış galiba. Defter yatağın altından masamın üstüne çıkmış, çakmak ortalıkta yok. Mektup hala yatağın altında. Mektubu aldım okumadan yırttım zaten. Sevgilimden de ayrılmıştım zaten.

"Acaba okudu mu?" diye düşünüp durdum. Bana bişey ima etmeye de çalışmıyo. Ama biraz fazla uyuzlaştı. Para vermemeye başladı. Dışarı çıkmamı istemiyor. Ben de bişey demiyorum, kızmıyorum. Gündüz 5 dk dışarı çıkayım akşam "nerdeydin, nereye gittin, kimleydin" diyip duruyor falan. Ki normalde sormaz, sorsa da "of sana ne" der geçerim, üstünde durmaz. Çünkü bilir arkadaşlarımı iyi seçtiğimi.

Diyorum ya üstünde durmuyorum. "Okumamıştır, okusa bi laf sokar, bi ağzımı arar" diyip geçtim.

Dün romeo'dan biriyle konuştuk. Pride'ta beraber yürümüşüz. Acemi'nin arkadaşlarından biriymiş. Fotoğrafımdan tanımış. Tavla oynadık msn'den yendim onu. "Çay ısmarlarsın artık" dedim. Anneme "anne yarın arkadaşımla buluşucam para versene" dedim. "İzmir'e gidicen ne arkadaşıymış o, ne işin var gezmekte, otur oturduğun yerde...." sıçtı ağzıma. Onda biraz param vardı onu istedim. Sabah işe giderken yastığımın altına bırakmış kendi paramı. Başka para bırakmamış.

Neyse çocukla buluştuk, bana fal bakıyo falan tam o sırada annem aradı.

-Yemeğe gelmicek misin?
-Gelmem heralde
-Nerdesin?
-Taksim'deyim.
-Üç kuruş parayla Taksim'de napıyorsun?
-Kahve içiyorum anne

söylendi biraz. Suratım asıldı, kapadım telefonu. Ayrıyetten yastık altı yaptığım paralarım var benim. Zaten param olsa evden çıkmam. Annem de bilir ki 10 liram bile olsa bütün gün o parayla gezebilirim. Hala neyin derdini yapıyor anlamadım.

Eve geldim " XX yengemin sana selamı var, evden çıkarken gördüm. Bi de sen niye bana bağırıyorsun telefonda" dedim. Bişey demedi makinaya çamaşırları yerleştirmeye devam etti. "Napıyodun" dedi "oturuyodum" dedim. Kardeşim ordan "kim bilir kimin kucağında" dedi. Ben de "evet orospuluk yapıp para kazanıyorum" dedim. Annem bişey demedi kardeşim gey diyip durdu.

Bilgisayarı açtım. Bi arkadaşımla face'teki sohbetim açık kalmış "A, bu yoksa senin erkek arkadaşın mı?" dedi kardeşim. Yine duymamazlıktan geldim. Bişey demedim. Anlam veremedim. Anlamaya çalıştım. Aklıma yine "mektup" geldi.

Annem okusa mektubu kardeşime bişey der mi? Niye desin ki 14 yaşında bi ergen sonuçta, demesi için bi sebebi yok.

O Gay'le konuştum. "Eğer okuduysa bırak annen sana açılsın" dedi. Zaten anneme açılmayı düşünüyordum ama böyle bişey olsun istemiyodum.

O mektup kesin okundu. Kardeşim okumaz eminim. Annem okudu kesin. Ama hala niye bişey demedi? Of, bi İzmir'e gidip geleyim de ne olacaksa olsun.

11 yorum:

  1. kardeşinle işin zor valla allah sabır versin

    YanıtlaSil
  2. dediğim gibi annenin adım atmasını bekle zira ortada bir şey yoksa bile durup dururken iş çıkarma başına +kardeşin bu tarz yaklaşımlarda bulunursa "sen ne dediğinin farkında mısın?" "ne alaka" gibi cümlelerle ağzını yokla bakalım onun dökülmesi daha kolay

    YanıtlaSil
  3. Sen bi İzmir'e gel de uzun uzun konuşuruz herşeyi. Üzme kendini.

    YanıtlaSil
  4. Bu senin kararın bence hiç bir sorun çıkmayacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben böyle bişeye karar vermedim.
      böyle doğdum.

      Sil
  5. Umarım öğrenmemiştir. Umarım açıklamak zorunda kalmazsın. Umarım bir sorun yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
  6. Kardeşin açısından allah yardımcın olsun.. ne beladır bilirim

    Annen açısından ise O Gay 'ın dediği gibi bekle bekjlemekte yarar var hem o davranışları okumadıysa bile kardeşinin gay demesi yüzünden şüpheleniyosa o yüzden de olabilir. Zaten okusa bile kesin davranışları değişirdi.

    İzmir'e bi git gel bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
  7. açıkçası merak ettim neler olmuş bitmiş sonrasında.. :/ umarım hakkında en iyisi olur be patrick :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonrasında bişey olduğu yok.
      belki de kendi kafamda kurdum bazı şeyleri. o mektup okunmadı falan... ne bileyim :S

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.