9 Ağustos 2012 Perşembe

"Senin Mood'un hangisi" derler adama -Mim-

Geçenlerde yazacak konu bulamadığımdan bi bok yazamıyodum da Kazu'ma rica ettim ortaya bi mim at da iki bişeyler yazalım diye. Sağ olsun kırmamış beni, mim oluşturmuş.


***

Önce kurallar:

1- Mim'i alan mimi kim göndermiş olursa olsun Operadaki Kazulet'e teşekkür edecek. Nihoha! Sonra gönderene...
2- Mimi alan, nası mimi rahat alabildi mi (kalın mı geldi, dar mı geldi öyle ya:P) onu belirtecek
3- Yukarıdaki mood resmi logo olarak kullanılmış olup cevaplarınıza dilediğiniz resmi yapıştırabilirsiniz.

Mim'in içeriği:

1- Mimlendiği andaki mood'unu yazacak.
2- Yeni aldığınız giysiyi başkası üzerinde görünce hangi moodda olursunuz?
3- İşerken genelde ne moodda olursunuz?
4- Depresif Mooddan Heidi mooduna geçmesini sağlayacak olay ne olabilir düşünüp bulacak.
5- Mimi, alışı kuvvetli 3 arkadaşına paslayacak:D
***

-Bu Mim'i hazırlayan Operadaki Kazulete sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Ve beni mimleyen Kazu'ya da ayrıca teşekkür ederim
-Valla mim'i çok rahat aldım. Tam bana göre bi mim olmuş.

-Mimlendiğim andaki mood'um:
Teşekkürler kazu mood'u














-Yeni aldığım giysiyi başkasının üstünde gördüğüm andaki mood'um:













-İşerken genelde böyle olurum:
Allam nasıl güzel
işiyorum mood'u
















-Depresif mood'dan Heidi mood'una kaymaklı ekmek kadayıfını gördüğüm her an geçebilirim.

Mimlediklerim:
Ne zamandır yazı yazmayan adam, ABBO
Ne zamandır yazı yazmayan ikinci adam, Bi'Adam
Ve falcıların kralı Haplo

Not: Sevgili Kazu, Ayrıca mood değil de mode yazdıysam nolmuş yani. Petrikçe diye bi dil var, bilmiyo musun?

2 yorum:

  1. Çok tatlısın demiş miydim hiç? Koptum, koptum... Petrikçe kursuna yazıldım öğret bana. Bi de dil dile değmeden dil öğrenilmez derler doğru mu? :PP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dil öğrenme kursu dedik "bilmece bildirmece dil üstünde kaydırmaca" sorusuna cevap arıcaz demedik.

      ayrıca kayıtlarımız bitti ama senin için özel kurs verebilirim. haftada iki gün evime gel istersen. ^^

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.