13 Ağustos 2012 Pazartesi

İyi ki doğmuşum.

Allam, bugün benim doğum günüm. Reşit oldum lan ben. Hani barlara girerken kimlik sorsalar direk gösterebilicem. İstediğim konsere festivale gidebilicem. Allam bu ne rahatlık lan! Şimdiye kadar hiç kimlik sormadılar barlarda bana ama ya sorsalardı? Karakol, babam, yarra yerdim herhalde sonra. Bi daha gece dışarı çıkamazdım :(

Dün gece ben, sevgilim ve sevgilimin bi arkdaşı dışarı çıktık. Aslında Sarı ve ABBO da gelecekti. Sarı'nın anneleri izin vermemiş, ABBO da hastalanmış. O yüzden üç kişiydik.

Sevgilimle buluştuk, dolmuşla Taksim'e gittik; arkadaşı da Taksim'e geldi. Burger'ın önünde buluştuk :) Yürürken birden bire yapmur başladı. Karnımız öküz gibi açtı. Ama İstiklal'in öyle bi yerinde durmuşuz ki çevrede yemek yiyecek bi yer yok! Neyse bi ara sokakta kafe tarzı bi yerler vardı. Hem yağmurdan korunuruz hem de yemek yeriz diye girdik oraya. Allam, bütün kafeler nargileci.

Birinin önünde durduk.
-Abi yemek var mı?
-Var, ne yemek istiyosunuz?
-Yemek.
-Kebab var, geçin içeri.

Mecbur girdik. Yemek söyledik, bayağı geç geldi. E dün akşam mağlum GS-FB derbisi mi ne varmış o başladı. Kafe doldu taştı. İlk yarıyı izledik. Yağmur dinmişti. Tünele doğru yürüdük.

hediyenin küçüğü büyüğü olmaz bence. Her türlü hediyeyi severim.
Bi'gay'in dediği yeri aradık. baştan bulamadık. Ama kafamı biraz içerilere sokunca gördüm. Oturduk. 6+6+6 olarak 18 tane shot söyledik. Baştan müziğin sesi az açıktı 23:00'dan sonra ses açıldı. Madonna, Michael Jackson derken bayağı güzel şarkılar çaldılar. Oturduğumuz yerde yaylandık.

Gece yarısı olup takvim 13 Ağustos'u gösterdiğinde sevgilim doğum günümü kutladı. Arkadaşı kutladı. Hediyemi açtım. Galata baskılı turuncu bi tişört almış. Ben de ne zamandır istiyodum ama bi türlü denk gelememiştim. Biraz daha oturup kalktık. Kızılkayalar'dan ıslak yedim. Allam nasıl güzel ya! (One Girl'le beraber yemediğim için vicdan azabı çekiyorum hala)

Sonra eve geldim. Dolmuşta midem bulandı ama kusmadım.
Bugün Sarı'yla buluştuk. Bana hediyesini verdi. Çiçekli bi gömlek almış. Oturduk sohbet ettik. Sevgili yapmış falan.

Annemle buluştum. Anneme ayakkabı baktık. Ordan AVM'e geçip yemek yedik. Tişörtle çorap aldım kendime. Renkli çorapları çok seviyorum ben ya!

İşte böyle bi doğum günü geçirdim.

Not:18 olunca bişey değişmiyomuş. Sabah uyanınca "Hani benim Biscolata erkeklerim?!" diye içten içe ağladım.

Not 2:Bu arada gözlüğümü değiştirdim. Bence koyu kırmızı, anneme göre vişne çürüğü bi gözlük çerçevem var artık. Çok kuğulum. Anne, ben Tumblrboy oldum.

Not 3: Nedense bu aralar babam çok bonkör. Ne zaman para istesem fazlasıyla veriyo. Başımıza taş yağmasa bari.

Not 4: Bayramda anneannemlere gidiyorum. 5 gün kalcam. Kıvırcık'la Harley'e bana parti hazırlayın dedim bakalım ne yapcaklar.

Not 5: En kısa zamanda kendimi Tek Yön'e atıcam. Merak ediyorum anacım!

23 yorum:

  1. 18 olayım bende kendimi tekyöne atacağım patrick :) Ne diyeceğim sana İsntabuldasın bir günde beraber çıkalım tanışalımmm blogdaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahay. 18 olmak güzel bişeymiş ya. İstesem çıkarım hemen asfagaga (HAvalara bak ya)

      Sil
  2. Olsun havan olsun azıcıkkk. Gidelimm valla çok iyi olur:) Taksim şurası yani bana :)

    YanıtlaSil
  3. Emin olun birkaç yıl sonra keşke olmasaydım dersiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -Her yaşın ayrı bi güzelliği var, en güzel çağımdayım-

      Sil
  4. Zaman hızlı geçiyor, iyi ki doğdun Patrick!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah şu zamanın gözü gör olsun

      Sil
  5. vallaha bi b*k da olmuyor 18 olunca ama hevesin kaçmasın şimdilik :D iyi ki doğdun tekrardan :D

    YanıtlaSil
  6. Mutlu Yıllar Petrikcim, 18 oldun ya artık geçen yılların önüne geçemezsin ben sana söliimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen yıllar geçmiştir, gitçiği gün bitmiştir...

      Sil
  7. Evladım ordan 3 tane biscolata erkek sarıver Patrick'e teslim edin. Parasını almayın müesseseden. doğum gününü kutlayın. bahşiş veremez ama öpmesine izin verin. 18'dir ne yapsa yeridir:P öptüm topraam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topRRRam.
      Carlos'u en sona saklayıp yicemm. İstersen sana kolunu bacağını, bi yerini ayırayım?
      ben fakir miyim lan, niye bahşiş veremicem? sadece öğrenciyim.

      Sil
  8. iyi ki doğdun genç adam.. gözlüğünü çok merak ettim. hemen bir fotonu arayacağım.. bakıyorum da hayat bugünler de pek bir sıkıntısız geçiyor, sevindim..

    YanıtlaSil
  9. mutlu yıllar petrik'çim. yeni yaşında çeşitli güzellikler kombo yapsın hayatına girsin. ;)

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yıllar, güzel geçir 18. yaşını. geri dönüp bakacaksın 20li yaşlara geldiğinde :)

    YanıtlaSil
  11. İyi ki doğdunn :)) Darısı başıma artık :P

    YanıtlaSil
  12. Nice mutlu yıllara..
    Bu yaşlarının kıymetini bil ve iyi değerlendir, bir daha geri gelmiyor çünkü :))

    YanıtlaSil
  13. Mutlu yıllar dilerim. Bir Gaye'e katılıyorum. Asla geri gelmiyor o yaşlar. Dertlenerek geçirme o yılları, Allah dert vermesin ama yaşın büyüdükçe sorunlarda büyüyor sanki...
    Yatmadan önce hayal kurardım 18'imde; Bir sahnedeyim. Herkes İcimdekigay diye bağırıyor. Sonra bir bakıyorsun konserine gelen dinleyicilerin arasında eski sevgilin, ilk aşkın, ona nispet olsun diye sağa sola öpücükler, gülücükler, kasılmalar sonrada konser bitiminde tşk. edip kayboluyorsun. Eski sevgilide içten içe kahroluyor.Yada O kır düğünün hayalini kurarsın.Veya son model bir araba ile sevgilimin oturduğu kafenin önünde duruyom. Benigörüyor, yanımda çok yakışıklı bir adam. Sonra götü geçiyor benim bu hallerime. Yada ilk aşkım ölümcül bir hastalığa yakalanmış bildiğin kan kusuyor hani yanında da tek ben varım. Bana ''keşke değerini kıymetini bilseydim'' gibi şeyler söylüyor...Ben de 'suss bunları konuşmak için çok geç bak evlendim ben'' deyip parmağımdaki yüzüğü gösteriyorum ve adam bunu görüp son nefesini veriyor gözleri açık geberiyor adi yavşak eski sevgili... Bu gibi hayallerin yerine ilerki yaşlarda ciddi sorunları düşünerek yatıyor insanlar....Hımmm Yok ya ben hala o hayalleride kuruyorum ama ciddi sorunlar ağırlıkta:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımda gördüğüm en uzun doğum günü tebriği.
      Yaşlanmaktan korktum vallahi.
      Yazdıklarımı aklımın bi yerine not ettim. Zaman zaman açıp bakıcam.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Tebrikleri nice senelere :) güzel bir doğum günü yaşamışsın her ne kadar bazı şeyler değişmesede :)

    YanıtlaSil
  15. ahahahahah yorumlara bak :) doğum günün kutlu olsun patrick :) nice mutlu güzel senelere sevdiklerinle beraber :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.