18 Ağustos 2012 Cumartesi

Hoşça kal'ın anacım.

Yarın bayram, erken kalkalım ibneler!

Bugün Bayram by Barış Manço on Grooveshark

Malum yarın bayram. Ben ve annem anneannemlere gidicez. Anneannemi, dedemi, arkadaşlarımı özledim valla. Cuma günü dönücem geri.

Dün sevdiceğimle sahilde romantik romantik yürürken noldu? Eşşeğin siki oldu. Ayağımı burktum.Eve geldim buz torbalarıyla seviştim resmen bütün akşam. Neyse şimdi iyi, biraz acı var sadece. Serdar Ortaç'da dans bile ettim bugün ne diyosunuz.

Kardeşim bu sabah "ben de gelmek istiyorum" dedi. Yarın bayram. Millet memleketine gidiyo. Otobüslerde yer yok. Biz zor bulduk. (anneannemin bi lafı geldi aklıma "sikiş arasına sokuş") Neyse 3-5 yeri aradı annem bulundu bilet, alındı. Sonra "Ben vazgeçtim, gelmicem" dedi. Annem kızmaya başladı. "Tamam, boşver gelmesin. Ben o biletle İzmir'e giderim" dedim. Ve annem kabul etti. Hemen şirketi arayıp bileti açık bilet yaptırdık.

Sonra hemen bilgisayara girdim. İzmir'e gideceğim arkadaşım açıktı. Geliyorum, dedi. Çok sevindi. Nerseyse 3 senedir tanışıyoruz çocukla. Her bokumuzu biliyoruz (gey olduğumu bilmiyo, belki de şüpheleniyodur), sık sık kamerada sohbet ederiz, dans ederiz ama bi türlü görüşmek nasip olmadı.

Cuma günü İstanbul'a dönücem tekrardan.  Ondan sonraki hafta İzmir'e giderim diye düşünüyorum. Gitmeliyim lan! Gidicem. Biletim de var. Gitsem iyi olacak. Gidiyorum ben yea! Ben isterdim ki anneannemlerden direk İzmir'e geçeyim. Ama annem öyle olmaz dedi.

1 hafta tatil gibi olcak galiba. VAN GÖRL'üm Bİ'GAY'im, artık İzmir'de kim varsa toplaşırız her halde bi akşam? Bi yemek ısmarlarsınız? Misafir geliyom lan! Sonunda.

Anneannemlere laptop'umu götürmüyorum. 5 gün bilgisayarsızım. 5 gün sevgilisizim. 5 gün ne yaparım bilmiyorum. Belki yarın da bi bayram postu atar kaçarım İstanbul'dan.

5 yorum:

  1. OOOO çok sevindim.. Hadi hayırlı bayramlar kuzum.. Bakalım ne zaman geleceksin.. Bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. yaa bana da bana da :) izmir aydına yakın ya(artık şehri söylüyorum, inşallah başıma bi şey gelmez)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık fişlendin. sabah kapıyı açmadan önce 5 kere düşün.

      Sil
  3. kapıdaki sizseniz hemen açık adres belirten bir post hazırlıyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Bence İzmir'de bir blog yazarları buluşması şart oldu =)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.