30 Ağustos 2012 Perşembe

BİR METRE BOYU VAR, TÜRLÜ TÜRLÜ KASI VAR.

Celebrate by Mika feat. Pharrell on Grooveshark


Everyone says now or never/ I say only if it's better/ Be a night like this forever/ Will we know better


Selam millet. Bu sabah bi enerji var bende. Nedenini bilmiyorum. Galiba havadan olabilir. Ya da açılan kısmetimden.

Sevgilim yok ya bi rahatladım. Bi ara "sevgili istiyorum, bana koca bulun" haykırışlarım götüme kaçtı. Bekarlık sultanlıkmış. Keşke One Girl'ümü en başta dediği "Ex'ten Next olmaz" sözünü dinleyip hiç başlamasaymışım. Ama yapacak bişey yok. Ne demiş atalarımız: Sikilmiş götün hesabı olmaz.

Neyse işte yeni denizlere yelken açmak için açık olan ama aylardır toplasan 5 mesaj gelmemiş olan hesabıma girdim. Ne göreyim 5 mesaj geldi bi günde. Allam götüm kalktı. Hesapta resmim falan da yok. Anlamadım. Herhalde güzelden alıyorlar. Başka bi açıklaması olamaz.

Neyse yazanlardan birini acayip beğendim. Saçları biraz uzun, dalgalı, 185 boyunda esmer biri. Elektiriği aldım valla. Resmim yokmu diye sordu. Ben romeo'dan anlamadığım için nasıl yükleyeceğimi bulamadım. Neysem "romeo kastı msn'e geçelim" diyemedim ama sonuçta msn'e geçtik. Kamera açtık.
Hayal kırıklığı I: Saçları 3 numaradan biri kısa olmuş. Ama yakışmış pezevenke.
Sabahtan beri müzik dinleyip salak salak dans ediyorum.

Neyse sohbete başladık falan. -Karma iş başında mood: on- Nerde okudun ne yaptınların ardından 4 sene İstanbul'da olmadığımı söyledim. Nerde olduğumu sordu, söyledim. İlçeyi de soru, onu da söyledim. Zaten Orada 2 tane anadolu lisesi olduğundan ikisini de yazdı. Ben de söyledim okulumu. Benim okula başladığım sene, o mezun olmuş. Şansa bak sen. Öyle konuştuk falan. 2 hafta sonra Fransa'ya gideceğini söyledi.
Hayal kırıklığı II: "Niye gidiyon anam Fransalara. Gitme,  bol bol Firenç kis yapalım" demedim, diyemedim.

Neyse Fransa'ya gitmeden görüşücez 1 kere. Beyefendi "Fransa'ya giymeden yerli malı dopingi yapmak istiyorum" dedi. O MAL'lardan biri de ben olucam galiba. Olsun, feda olsun.

Dün sabah kalktım direk Romeo'yu açtım. 1-2 mesaj daha. Neysem bi çocuk yine hoşuma gitti. Onunla da msn'den ekleştik. Yaşıtım tatlış bişey. Bakalım onla ne olcak.

"Romeo kastı, Gabile'de hayat var mı?" diye düşünmeden edemedim. Daldım Gabile'ye. İşte ordan da aynı semtten birini buldum. Fotoğraf yok. Bi yerde buluşalım dedik. Ben duşa girdim gittim.
Hayal kırıklığı III: Abi, kısa olduğunu söyledin de niye bu kadar olursun ki?

Neden mi kısa? Çünkü adam at bakıcısı. İki gönül bir olunca hipodrom seyranmış. Neysem gittik odasına. At kokularıdır falandır felandır. Ben direk kezbana bağladım. Onu yapmam bunu yapmam. Ama adamı görseniz adeta bir SPARTACUS. Yakışıklı değil, karizmatik değil ama tatlı. Bi de vücudunun her yerindeki o kaslar... BİR METRE BOYU VAR, TÜRLÜ TÜRLÜ KASI VAR.

Ben hala vücudumuzun en güzlü kası DİL olduğundan ne kadar çalışırsam çalışayım hiç bir kasın dil kadar güçlü olduğuna inanmadığımdan evde yatıp göt büyütüyorum. Adamın poposuna elledim de abi ne güzeldi lan. Taş gibi. Çok kıskandım. Neyse genşler, bi ara ben de başlıcam spora.

He nerde kalmıştık. Kezbanlık yaptım kendime. "Onu yapmam, bunu yapmam, kalksana lan istemiyorum işte..." falan filan. Adam o kadar güçlü ki istesi siker atar beni orda benim gıkım çıkamaz. Ama anlayışlı, efendi çocuk. Bıraktı beni.

Bi sene sevişmedikten sonra sevgilimle seviştim ardından yabancı bi adamla sevişmeyi midem kaldırmadı. Sigara içtik ve ben eve geldim.

Evde biraz takıldıktan sonra laptop'umu kapıp Taksim'e gittim İstanbul LGBTT röportajı için. ABBO da ordaydı. Sonra çay falan içtik. Eve geldiğimde 23:00 mı neydi saat. Zaten hemen uyudum. Bu sabah kalktım dünkü röportajın ses kaydını yazıya dökmeye çalıştım. Yarısı bitti.

Umut Eker'le de röportaj yapıcaktım ya hani. Yolladım soruları. Aslında hiç böyle ayıplı soru falan da yok. Neymiş efendim böyle soruları cevapları uygun olmazmış. Haspam. Neysem sevmiyorum artık Umut Eker falan. Benim için Umut Eker bitmiştir.

Ha bi de yeni bir modacı küllerinden doğmak üzere: ABBO!

Herkes'e Mika'lı günler.

36 yorum:

  1. dershaneniz ne zaman başlıyor beyim öyle tüm vaktimizi tanışma sitelerinin ince duvarlarında, kaygan zeminlerinde harcamayalım derim naçizane...


    amore i love you şarkısını sana gönderiyorum ok :)

    nireden bulacağım deme gir blogumdan dinle ok haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dersane haftaya başlıyor galibası ama ben izmire geleceğim galibası :*

      Sil
  2. o zaman haber ver gelemden evvel de gün ve buluşma ayarlayalım ok :)

    YanıtlaSil
  3. romeo biraz daha elit gabile de tam tersi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzgünüm ama bu ülkede elit çikolata markası :)

      bir de bence gabile dekiler de romeo dakiler de genel olarak aynı şeyi arıyor ama gabile daha açık sözlü ve net :) romeo ise daha görsel ve yavaş.. sonuç sabit.. nadiren aşk bulursun ve uzun bir ilişkin olur.. ama çooook nadiren.

      Sil
    2. gabile'de buluşma noktasına otobüsle giden, romeo'da kendi arabasıyla giden bir kitle var gençleeeer! demek isterdim ama demiyorum :) çünkü romeo'da cidden aylık 3500 tl maaş alıp,kendini dünyanın en zengini sanıp kasılan milyon tane herifçik var.orta yolu bulmak lazım bi biçimde.

      Sil
  4. Ayrımcılığa karşı çıkıp , elit/elit değil demeniz ironik değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrımcılık kişiyi genellikle değiştiremeyeceği şeyler için ezmektir.
      elit-elit değil demek insanları tamamen kişisel birikime dayalı analiz ederek elde edilen kişisel bir sonuçtur.

      ayrıca, türkçede elit-elit değil demek bir ayrımcılık olsaydı bu "ironi" diye değil "ikilem" ya da "çıkmaz" olarak nitelendirilirdi,ironi kelimesinin böyle bir anlamı yok çünkü :)

      son olarak, "siz" ayrımcılığa karşı çıkıyorsunuz ama bir yandan da insanlara elit değil diyorsunuz derken.Lütfen sizli/bizli olmayalım! buradaki tüm ibnelere siz diye hitap edip,kendini "biz" olarak gören bir insan için bu yorum bir "ayrımcılık" mıdır değil midir,sevgili adsız?

      Sil
    2. seksüel yaratığım yaratıksın maratıksın ama ağzını öpesim geldi ;)

      Sil
    3. bigayciğim yaratıkları ötekileştirme,ayrımcılık yapıyorsun bak .cıks cıks :))) kızacak üstteki insan :)

      Sil
  5. Gabile ve romeo birbiriyle kıyaslanamayacak kadar uç noktalarda iki sitedir bence. Üylerinin de kıyaslanmasını doğru bulmuyorum. Şayet ben öğrenciyken gabileyle tanıştım. O zamanlar aylık harçlığım 2500 tl idi ve gabile bana çok alt tabaka geliyordu. Tanıştığım insanlarla buluşmaya giderken ben hangi Rayban gözlüğümü taksam diye düşünürken, onların ağzı kokuyordu. Bu da hiç hoş bir şey değil. Şükürler olsun ki romeo gibi bir site var ve kendi kalitemde insanlarla tanışabiliyorum. Açıkçası ben Nişantaşı’ndaki 3500 tl kiralık evime gabileden çorapları pis, cebinde beş kuruş parası olmayan insanları çağıramam. En önemlisi mahallemizdeki elit insanlarım hoşuna gitmez bu durum. Dikkatinizi bir de Tekyön ve Love arasındaki farka çekmek istiyorum. Allah kimseyi Tekyön’e gidecek duruma düşürmesin. Hatta bence fakir ve kalitesiz gayler için yardım kampanyası toplayalım ve onları gönderelim bu şehirden. İstanbul gibi kozmopolit bir şehirde ne işleri var, değil mi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aramızda götü kalkık pis bir burjuva var. aman dikkat.
      evladım ordan beyimize çift buzlu bi viski

      Sil
    2. Çocuğum sen daha sümüğünle oynarken ben bu götü kaldırmak için özel Fransız mürebbiyelerden plates dersi alıyodum. Aman dikkat miş! Sen kim oluyorsun da benim gibi bir beyefendiyi ne idüğü belirsiz insanlara karşı kışkırtmaya çalışıyosun??? O viski bardağını alır, çift buzlu mift buzlu demem….. Burda edebi bir iş yapıyorsunuz güya. Blogger olmak nedir onun bile farkında değilsiniz. Üç kuruş etmezsiniz be, valla bak.

      Sil
    3. ben sana plates yapamazsın demedim, adam olamazsın dedim. olamamışsın da.

      öptüm. bye.

      Sil
    4. Terbiyesiz, ahlaksız, küçük budala! Sizin gibi insanlar yüzünden eşcinsellik ilerlemiyor bu ülkede. Adam olamamışsın ne demek? Neden beni bir kimliğe sokmaya çalışıyorsun? Benim adam olmak gibi bir derdim yok seni gidi sefil şey! Sen insan olamamışsın ona yan. Öptüm. Bye.

      Sil
  6. İlk okuduğum yazın bu ama gerçekten çok içten bi şekilde sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tartışmanın ortasında söylencek şey mi bu.
      yerim seni :*

      Sil
    2. Dalıvermişim öyle ama olsun tartışmanın ortasında iyi gider böyle :)
      Ben de yiyebilirim seni :*

      Sil
  7. Kavga var dedin koştum, aa Amber da buradaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavgayı balla böldüm sevgili kuzenciğim.
      Gerçi yukarda klasik romanlardan fırladığını sanan burjuva bir beyefendimiz(!) de varmış. Sözüm ona kendini beyefendi olarak tanıtmaya çalışırken sıçıp sıvayan bi beyefendi gibi :)

      Sil
    2. bak küçüğüm; senin burjuva diye tanımladığın şeyi ben aile mirası olarak taşıdım yıllarca omzumda. kenar mahalleden fırlamış bir parya için bunu değiştirmem gerekse bile ağzımı bozup seninle uğraşmıcam. dua et senin çirkin suratında sıvamıyorum!

      Sil
    3. Allahtan ağzını bozmuyosun :)
      Sen çok yanlış yere gelmişsin. Git tartışıcak ya da gereksiz şeylerle övünücek başka bi platform bul kendine. Ya da burdaki yazıları o kadar okumak istiyosan usulca yorumunu yap ve çık. Tartışınca daha zengin oluyosan bilemem tabi kendi haline bırakıyorum kendi kendine tartışmaya devam edebilirsin.

      Sil
    4. sana soracaktım ben de hangi platformda övüneyim diye. sana ne be, okumak istemiyosan sen çık git. blog sahibi yazdıklarımı yayınlıyo, sana mı kaldı beni kovmak, soğan beyinli! ben kimseyle tartışmıyorum hak edilen cevapları veriyorum. lütfen beni kendi halime bırak da etrafa yaydığın çürük et kokusundan mahrum kalayım.

      Sil
    5. Hadi bacım bi siktirip gider misin? Çok fazla kirlettin burayı.

      Sil
  8. burada ne olmuş amca?
    (polisleri görünce yanaşan meraklı türk genci stayl)

    bir de dağılalım beyler, polisler işini yapıyor işte!!
    (olay yerinin çevresindeki kahvenin sahibi stayl)

    .. elinde istediği yorumu yayınlama hakkı olan yazar, dikkat et ben nişantaşılıyım, eli maşalıyım haaa :)))

    sonuç: hiç gerilmeylim, hepimiz aynı bokuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bütün yorumları yayınlıyorum.
      insanbul'un en nezih semtinde oturuyorum ama söyleyemiyorum. çünkümsü bütün semt bizim anlatabiliyor muyum?

      Sil
    2. Siz aynı bok olabilirsiniz BiGay bey ama ben ne bokum ne de sizlerle aynıyım. Sizi de ayrıca kınıyorum. Elit kelimesini bile ağzınıza almayınız lütfen. Anlamını bildiğinizden bile şüpheliyim. Ayrıca Elit Çikolataları benim dedeme aitti zamanında. Bilmem anlatabiliyor muyum?

      Sil
    3. sevgili adsizim gercekten cok iyi anlatmissin :))
      anlattillarindan cikan sonuc paran var ama elit senin hayatinda dedenin cikolata markasi olmaktan oteye gecememis ;)
      2500 tl harclik alip nisantasinda 3500 tl lik evde oturmayi birak istanbul senin aa pardon ailenin olsa senden ne bizim oldugumuz bok olur nede elit herhangi bisey.. cunku biz insan olmusuz sende o paranin durdugu cuzdan bebegim ..
      ayrica sen bole oldugun surece agzi kokan die tanimladigin insanlardan baska bisey bulamazsin cunku senin beynin kokusmus tatlim.. hadi iyi geceler herkese :))

      Sil
    4. sevgili homobilmemne gerçekten çok eziksin :))
      anlattıklarımdan bir sonuç çıkarabilmene bile şaşırmış durumdayım. elit benim soyadım ve bu yüzden dedemin çikolata markasının adı elit. bu kadarını idrak edibilirsin sanırım. ayrıca ben ne sizin olduğunuz bok ne de elit herhangi bişey olmaya çalışıyorum. bırak paraları, kendini satsan içine koyduğum cüzdanı alamazsın sen. bir de çıkmış benimle aşık atıyosun. haddinizi bildirmenin zamanı gelmiş. terbiyesiz!

      Sil
    5. adsizim yuzsuzum :)
      geldin alakasiz bi postun altina yok oyle zenginim bole cuzdanim var soyadim elit lan benim elitim ben die kendini anlattin bunu adsiz olarak yaptin .. bariz bi sekilde yadirgandin hala zorluosun..
      tamam ezigim terbiyesizim ben fakirimde hatta , belki IQ'um dusuk salagim belki agzim kokuyodur ama mutluyumda :)
      senin postlarini, yorumlarini okuyup igg fakir ezik ben murebbiyelerle kaldirttim kicimi okudugum seye bak dedigin insanlarin postlarini okuyarak mutlu oluyor burdaki insanlar :) o yuzden yolunu kaybetip yanlis yerlere gelmissin tatlim :) cagir soforunu alsin seni buralardan mazaallah ustune koku siner falan giyemezsin ustundekileri bidaha allah korusun ;) hadi gorusmemek uzere muaah ;)

      Sil
  9. But gerilim sezdim.Hihihihih :))

    YanıtlaSil
  10. olay gabile - romeo karşılaştırmasına atıftan başka bir şey değil bir nevi ironi...

    YanıtlaSil
  11. Daha fazla devam ettiremedim. Bu adsız gibi bir insanın var olduğuna inanmanız çok ilginç. :) sarf ettiğim kötü sözler için herkesten özür dilerim ama hiç birini ciddi bir şekilde kullanmadım. Şakaydı biraz kakaya dönüştü. :) Elit olmak nedir onu bile bilmiyorum ahahahaha

    YanıtlaSil
  12. Ahahaha elit cikolatalari dedenin degilmi yani simdi :D ben basta biri kafa buluo diye dusunup bulasmadim ama devam edince dayanamadim daldim .D baya baya sazanmisim bunuda ogrenmis oldum :D bence hepimize elit cikolatalarindan borclusun :P

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.